Master_812 Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Hmm jaha linköping leder med 3-1 i matcher då blir väll dom i final då mot hv71 kan ja tro färjestad tror ja inte orkar komma igen alls i den matchserien. Är väll bara att säga grattis till final platsen då linköping även om de känns surt just nu iaf Redigerad 30 mars, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hmm jaha linköping leder med 3-1 i matcher då blir väll dom i final då mot hv71 kan ja tro färjestad tror ja inte orkar komma igen alls i den matchserien. Är väll bara att säga grattis till final platsen då linköping även om de känns surt just nu iaf Känns underbart... En bitter vän till mig anser att Cluben aldrig kommer ha en chans till guldet.. Men jag vet inte.. Det känns som att laget är samspelt och tack vare de här "lättare" matchserierna vi fått så blir det bara bättre och bättre och kan nog ge viktig träning till finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Känns underbart... En bitter vän till mig anser att Cluben aldrig kommer ha en chans till guldet.. Men jag vet inte.. Det känns som att laget är samspelt och tack vare de här "lättare" matchserierna vi fått så blir det bara bättre och bättre och kan nog ge viktig träning till finalen. Håller med dig där linköping spelar väldigt bra varje match verkar funka bra för dom tror Färjestad va slitna efter sju matcher mot frölunda och de stätter sin spår och de märks på isen färjestad verkar vara 2a på pucken hela tiden verkar som dom slutat spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Själv vill jag se oerhört gärna se Timrå i final. Vilket lag alltså. Vill även se dom vinna guldet. Jag är osäker hur det går, men det blir nog HV-LHC i final. Där kan det gå hur som helst tänkte jag först, men jag håller mer på LHC i så fall. Orkar inte med HV-äcklen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Jaha Då Blir Linköping - Timrå/Hv71 ifinal då själv vill ja se Timrå i final mot Linköping tycker de är på tiden att ett lag som inte varit i final tidigare ska få spela final nångång iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Ah, man får bara ta och gratulera LHC. Deras stjärnor och kedjor presterade, det gjorde inte FBK:s. Det är bara ta denna smäll, jag är en bra förlorare i detta läge igen. Men nästa år, då jävlar. Om vi inte vinner då med det lag vi ser ut att få ihop kommer jag böla hela våren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Ah, man får bara ta och gratulera LHC. Deras stjärnor och kedjor presterade, det gjorde inte FBK:s. Det är bara ta denna smäll, jag är en bra förlorare i detta läge igen. Men nästa år, då jävlar. Om vi inte vinner då med det lag vi ser ut att få ihop kommer jag böla hela våren.Inte hela våren väll kan ju bli en Vårflod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Inte hela våren väll kan ju bli en Vårflod LOLOLOLOL. Tror på HV, men vill Timrå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Själv vill jag se oerhört gärna se Timrå i final. Vilket lag alltså. Vill även se dom vinna guldet. Jag är osäker hur det går, men det blir nog HV-LHC i final. Där kan det gå hur som helst tänkte jag först, men jag håller mer på LHC i så fall. Orkar inte med HV-äcklen. Om LHC ska förlora mot något lag så ska det vara Timrå.. Säger som dig att jag inte orkar med "HV-äcklen". Jaha Då Blir Linköping - Timrå/Hv71 ifinal då själv vill ja se Timrå i final mot Linköping tycker de är på tiden att ett lag som inte varit i final tidigare ska få spela final nångång iaf Som sagt.. Hellre Timrå än HV.. Blir det HV så orkar jag inte med en förlust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Sitter och håller tummarna för att Leksand ska lyckas ta sig till Elitserien, väldigt viktig match mot Mora ikväll. Hur det än slutar kommer Teemu Selänne spela med Leksand nästa säsong. Ska bli kul att se hur han smälter in i laget. De tidigare värvningarna av denna karaktär till just Leksand har funkat utmärkt och spelarna har passat in bra. Han börjar väl närma sig sista säsongen snart, men nog håller han Elitserie- för att inte tala om Allsvensk-klass alltid. Ska bli kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Hur det än slutar kommer Teemu Selänne spela med Leksand nästa säsong. Ska bli kul att se hur han smälter in i laget. De tidigare värvningarna av denna karaktär till just Leksand har funkat utmärkt och spelarna har passat in bra. Han börjar väl närma sig sista säsongen snart, men nog håller han Elitserie- för att inte tala om Allsvensk-klass alltid. Ska bli kul. April, april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 April, april. Jo, Godfather sa det. Heh, vad lurad jag blev! Inte ens tänkt på att det är 1:a april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Sitter och håller tummarna för att Leksand ska lyckas ta sig till Elitserien, väldigt viktig match mot Mora ikväll. Hur det än slutar kommer Teemu Selänne spela med Leksand nästa säsong. Ska bli kul att se hur han smälter in i laget. De tidigare värvningarna av denna karaktär till just Leksand har funkat utmärkt och spelarna har passat in bra. Han börjar väl närma sig sista säsongen snart, men nog håller han Elitserie- för att inte tala om Allsvensk-klass alltid. Ska bli kul. HAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 HAMMARBY + DJURGÅRDEN = SANT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Kom ihåg att det ryktades om att han var påväg till Leksand. Han hade setts med Leksands klubbdirektör b.la. därför det kändes ganska troligt att det kunde vara sant. Lurad blev jag iaf, xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 HAMMARBY + DJURGÅRDEN = SANT! Haha, bilden på matchklädseln var klockren iaf. Hammarby skulle ha fått ett väldigt litet Hammarby-märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Kom ihåg att det ryktades om att han var påväg till Leksand. Han hade setts med Leksands klubbdirektör b.la. därför det kändes ganska troligt att det kunde vara sant. Lurad blev jag iaf, xD Nej, allt, exakt allt var bara rykten. DN (eller EP) om jag minns rätt hade haft en stor intervju om Teemu angående det och där han själv sa att han aldrig ens varit utomlands då. T.o.m hans vänner hade ringt till honom och be honom träffa dom när han ändå var i Sverige varpå han skrattade. Och det enda alternativet för honom var och kommer vara Anaheim eller ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Haha, bilden på matchklädseln var klockren iaf. Hammarby skulle ha fått ett väldigt litet Hammarby-märke. Det bästa är ju dom dolda kränkningarna mot bajen! Det blir inte Nacka, utan Djurgården som räddar Hammarby Hockey. Djurgården köper aktiemajoriteten i Hammarby Hockey AB och bildar genom köpet Djurgården/Hammarby Hockey, som kommer att ta Djurgårdens plats i Elitserien. – Det här känns som den bästa lösningen för Stockholmshockeyn. Om vi kan få de 200-300 trogna bajare som följer deras matcher att gå på Djurgården/Hammarbys matcher så ökar vi publiksnittet med 3-4%, säger Djurgården/Hammarbys ordförande Lars Matsson. – Även på marknadssidan finns stora vinster av det här samarbetet. Vi för just nu långtgående förhandlingar med Hammarbys huvudsponsor Tönnebro Värdshus om att kliva in tungt även i den nya föreningen, säger Djurgården/Hammarbys VD Fors Claesson. Klubbarna har inför samgåendet enats om att klubbarnas popularitet ska ligga till grund för matchtröjans utformning, vilket innebär att Djurgården med lagets enorma popularitet och höga publiksnitt kommer att få 9/10 av tröjan medan Hammarby, som ofta drar mindre än Djurgårdens juniormatcher, får nöja sig med 1/10. Nedan finns ett smakprov på den nya tröjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Nej, allt, exakt allt var bara rykten. DN (eller EP) om jag minns rätt hade haft en stor intervju om Teemu angående det och där han själv sa att han aldrig ens varit utomlands då. T.o.m hans vänner hade ringt till honom och be honom träffa dom när han ändå var i Sverige varpå han skrattade. Och det enda alternativet för honom var och kommer vara Anaheim eller ingenting Jag vet att allt bara är rykten, men det trodde jag även om Belfour innan det blev klart där. ...och alla spelare säger att "Oh, jag byter aldrig lag. Jag är här för att stanna" Tills någon kommer med tillräckligt mycket pengar, tro inte på det bara för att du håller på Anaheim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jag vet att allt bara är rykten, men det trodde jag även om Belfour innan det blev klart där. ...och alla spelare säger att "Oh, jag byter aldrig lag. Jag är här för att stanna" Tills någon kommer med tillräckligt mycket pengar, tro inte på det bara för att du håller på Anaheim. Belfour var en helt annan historia. Selänne hade efter vinsten bara två alternativ. Det var att sluta eller att fortsätta i AD. Det sade han varje gång och ingen visste hur det skulle gå. Hans familj och barn bor alla i Los Angeles och de har flera gånger sagt hur underbart det är där. Nu var det här rykten (Leksandaffären), men jag tror och är 100 % säker på att han inte för alla pengar han skulle fått från han den rike snubben som äger Leksands aktier skulle flyttat till Leksand. Belfour beskrev hela tiden hur han skulle gilla att bo i skogarna och gå ut på jakt och han hade i detta läge ingen chans att ta en plats som förstamålvakt i ett NHL-lag och det enda han ville var ju att spela och farmarligan såg han som inget alternativ. När då pengarna lades fram och han visste att NHL var uteslutet så flyttade han. Selänne har alltid varit ordinarie och skulle även vara det om han nu skulle (som han gjorde) komma tillbaka till spel i NHL. Selänne har sin familj och sitt liv där och han har sagt att han vill avsluta sin karriär i Anaheim och han kommer med all säkerhet bli den första spelaren i Anaheims historia som kommer få sin tröja lyft i taket. Att han plötsligt skulle dra till Leksand helt ensam eller med familjen ser jag som helt absurt. Det är så surrealistiskt som jag vet inte vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts