Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Tja nu är jag tillbaka och sett allt skit ni skrivit om mig, men än är det inte över. Lyckas dom vinna ikväll och i morgon, då har vi dom i gungning. Och förra året ledde Timrå också med 3-2 i matcher, så detta är ingen omöjlighet, det kommer bara bli jävligt svårt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan match idag? Är jag totalt efter. Trodde dom skulle spela på tisdag (vilket jag ser att dom också ska göra). Aja, blir att följa matchen nu.

Skönt, vi leder med ett mål. Tappa inte detta, snälla.

JAAAAAAAAAA! 3-2. Så äckligt nervpirrande så det inte är sant. Jag kan knappt sitta ner.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har flera flera stycken på skadelistan, men jag är såå taggad! KOM IGEN NU!

---

Vilken oerhört jävla bra match :cry:. 2-2 och matchen är fantastisk. Inte pga målen, utan allting. Den bästa jag sett under hela säsongen samt slutspelet hittills. Absolut.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

6-0.. Klass.

HV vinner SM-guld!

Nae, det blir nog Timrå om vi utgår ifrån kvartsfinalerna.

--

Ny match imorgon. Hoppas på en vinst i frölundaborg, men det känns inte så trovärdigt.

Om vi dock får in en ledningspuck och skapar tryck och leder med ett mål efter första perioden så finns det en chans. Sedan sätta tvåan också. Kanske, kanske. Tror dock på en sjunde avgörande.

Om jag förstår det rätt blir kvartsfinalerna följande om FBK vinner:

HV71 - Timrå

Färjestad - Linköping

Om Frölunda vinner däremot, blir det:

HV71 - Frölunda

Timrå - Linköping

Har jag rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAAA! Jag darrade, ja, darrade hela första och andra perioden. Kunde inte sitta/ligga still. Men nu är vi vidare! Skönt!

Eero Somervouri, Jörgen Jönsson och Mikael Johansson - där är de bästa spelarna!

Tippa semifinalerna är omöjligt men om jag får gissa.

HV71 - Timrå: 4-3

Linköping - Färjestad: 2/3 - 4

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh herregud vad frustrerad jag är. Vi gör samma misstag som Djurgården. Vi lyckas inte vara tätt inpå spelarna, och då inte bara 'dödskedjan' som jag kallar den, utan alla. Trots det var andra perioden fantastiskt bra och 2-2 målet var så snyggt så jag höll andan. Vilket mål. Men så går man ifrån till 3-6 och det är inte Gustavsson det är fel på utan markeringen och backarna. Vi hjälper inte alls målvakten. Hemskt. Det känns redan som serien är körd, men om dom bara lyckas inse allt och bli bättre i nästa, så kanske. Annars, Timrå for gold! Hoppas verkligen dom vinner guld nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för f*n Färjestad Ta å vakna lite nu va <_< Spela som ett lag hjälp varandra Som färjestad spelar nu kommer inte att räcka långt alls tyvärr :angry: Men man kan ju hoppas att vänder iaf <_<

Guide till bättre post:

- Ingen censur

- Finare språk

- Bättre formulering

- Bättre analys

- Mindre smileysar

That's It! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor