GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Aj, aj, aj, aj vad det är spännande ikväll. För att Djurgården ska ha en chans så MÅSTE man göra ledningsmålet. MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE. Ledningsmål och inga korkade utvisningar så vinner vi idag. Det är jag atombombsäker på. Ska du flyga ner om det är match på torsdag Godfather? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Nej, då blir det tåg. Om det inte finns något flygbolag som tar 200kr ~ för en biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Tja nu är jag tillbaka och sett allt skit ni skrivit om mig, men än är det inte över. Lyckas dom vinna ikväll och i morgon, då har vi dom i gungning. Och förra året ledde Timrå också med 3-2 i matcher, så detta är ingen omöjlighet, det kommer bara bli jävligt svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Vafan match idag? Är jag totalt efter. Trodde dom skulle spela på tisdag (vilket jag ser att dom också ska göra). Aja, blir att följa matchen nu. Skönt, vi leder med ett mål. Tappa inte detta, snälla. JAAAAAAAAAA! 3-2. Så äckligt nervpirrande så det inte är sant. Jag kan knappt sitta ner. Redigerad 17 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Så jääääävla gött!!! Nu vinner vi imon med och vi är i samma "sits" som förra året, och det gick ju ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Suck... 3 stolpar i tredje och dom gör 3 mål. Sen så gjorde man inte det jag hoppades på, onödig utvisning, pang 1-0. Sen kom 2-0-målet i ett hyfsat ofärtjänt läge, sen är matchen avgjord. Skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 (redigerad) Vi har flera flera stycken på skadelistan, men jag är såå taggad! KOM IGEN NU! --- Vilken oerhört jävla bra match . 2-2 och matchen är fantastisk. Inte pga målen, utan allting. Den bästa jag sett under hela säsongen samt slutspelet hittills. Absolut. Redigerad 18 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Färjestad vs Frölunda 3-2 i matcher Nu vinner vi detta FBK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Snack innan om att vi inte ska dra på oss så många onödiga utvisningar. Men ändå så gör Linköping tre stycken mål i PP och sen fick man in en jävla flytpuck som lobbas in av någon utdöende rödhårig människoart. Men vilken säsong det har varigt. Sanna hockeykrigare. Jag älskar dom med hela hjärtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Då var det slut. Älskvärd säsong. 4 vinster mot Luleå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 6-0.. Klass. HV vinner SM-guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 6-0.. Klass. HV vinner SM-guld! Nae, det blir nog Timrå om vi utgår ifrån kvartsfinalerna. -- Ny match imorgon. Hoppas på en vinst i frölundaborg, men det känns inte så trovärdigt. Om vi dock får in en ledningspuck och skapar tryck och leder med ett mål efter första perioden så finns det en chans. Sedan sätta tvåan också. Kanske, kanske. Tror dock på en sjunde avgörande. Om jag förstår det rätt blir kvartsfinalerna följande om FBK vinner: HV71 - Timrå Färjestad - Linköping Om Frölunda vinner däremot, blir det: HV71 - Frölunda Timrå - Linköping Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Om jag förstår det rätt blir kvartsfinalerna följande om FBK vinner: HV71 - Timrå Färjestad - Linköping Om Frölunda vinner däremot, blir det: HV71 - Frölunda Timrå - Linköping Har jag rätt? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 JAAA! Jag darrade, ja, darrade hela första och andra perioden. Kunde inte sitta/ligga still. Men nu är vi vidare! Skönt! Eero Somervouri, Jörgen Jönsson och Mikael Johansson - där är de bästa spelarna! Tippa semifinalerna är omöjligt men om jag får gissa. HV71 - Timrå: 4-3 Linköping - Färjestad: 2/3 - 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Vadfan... kaffe eller choklad? Svinkoppor eller någon likvärdig sjukdom? Jag vill inte se vare sig fbk eller lhc i final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Vadfan... kaffe eller choklad? Svinkoppor eller någon likvärdig sjukdom? Jag vill inte se vare sig fbk eller lhc i final. Samma här, had mycket hellre sett HV mot Timrå i final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Åh herregud vad frustrerad jag är. Vi gör samma misstag som Djurgården. Vi lyckas inte vara tätt inpå spelarna, och då inte bara 'dödskedjan' som jag kallar den, utan alla. Trots det var andra perioden fantastiskt bra och 2-2 målet var så snyggt så jag höll andan. Vilket mål. Men så går man ifrån till 3-6 och det är inte Gustavsson det är fel på utan markeringen och backarna. Vi hjälper inte alls målvakten. Hemskt. Det känns redan som serien är körd, men om dom bara lyckas inse allt och bli bättre i nästa, så kanske. Annars, Timrå for gold! Hoppas verkligen dom vinner guld nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Men för f*n Färjestad Ta å vakna lite nu va Spela som ett lag hjälp varandra Som färjestad spelar nu kommer inte att räcka långt alls tyvärr Men man kan ju hoppas att vänder iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Men för f*n Färjestad Ta å vakna lite nu va Spela som ett lag hjälp varandra Som färjestad spelar nu kommer inte att räcka långt alls tyvärr Men man kan ju hoppas att vänder iaf Guide till bättre post: - Ingen censur - Finare språk - Bättre formulering - Bättre analys - Mindre smileysar That's It! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Guide till bättre post: - Ingen censur - Finare språk - Bättre formulering - Bättre analys - Mindre smileysar That's It! Guide till bättre smartassryttare: - Hjälm - Rustning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts