KvaddadPadda Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 SURRRRROOOOOOOOVYYYYYYYY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Mora till kvalserien. Jepp nu så blir de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 HAHAHAHAHAHAHAH MORA! HAHAHAHAHAHHAHAA! HAHAHAH! Hoppas vi får möta Hiv i slutspelet. Vi är det enda laget som skulle kunna ge dom en riktigt bra match. Vi var värda vinst idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jag tar gärna Linköping. Dom är ganska värdelösa. Men dom kommer välja frölunda, så vi får typ slå ut midiot istället. Funkar väl, men inte lika kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 HAHAHAHAHAHAHAH MORA! HAHAHAHAHAHHAHAA! HAHAHAH! Hoppas vi får möta Hiv i slutspelet. Vi är det enda laget som skulle kunna ge dom en riktigt bra match. Vi var värda vinst idag. Snälla, lägg ner dom löjliga namnen "Hiv", "Modomsjö*".. Det är bara drygt. * Jag vet att det är deras riktiga namn, men att skriva det ~10 gånger är löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jädrans Mora till Kvalserien Menmen dom har ju haft ett antal olika tränare detta år så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Snälla, lägg ner dom löjliga namnen "Hiv", "Modomsjö*".. Det är bara drygt. * Jag vet att det är deras riktiga namn, men att skriva det ~10 gånger är löjligt. Dom heter Hiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Slutspelet kommer bli äckligt spännande. Utöver skellefteå ser jag alla som hot för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Djurgården blev inte alls bödeln, jäääää-hä-hä-hä-häääävla norrbottning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Slutspelet kommer bli äckligt spännande. Utöver skellefteå ser jag alla som hot för alla. Om man räknar bort att Djurgårn inte har en chans mot Timrå så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Om Lückner väljer Timrå blir jag vansinnig.. Modo har inte en chans mot Timrå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jag tar gärna Linköping. Dom är ganska värdelösa. Men dom kommer välja frölunda, så vi får typ slå ut midiot istället. Funkar väl, men inte lika kul Tror MoDo väljer Timrå. Om Lückner väljer Timrå blir jag vansinnig.. Modo har inte en chans mot Timrå Hejar du på MoDo eller Timrå? Och så sa alla timråare förra året också, och vi kommer ju ihåg hur det gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Tror MoDo väljer Timrå. Bara Djurgårn slipper dom så. simon "whus that?" säger (23:39): 1 HV 71 55 +46 107 2 Linköpings HC 55 +13 92 3 MODO Hockey 55 +3 90 4 Färjestad BK 55 +22 89 5 Timrå IK 55 -2 83 6 Frölunda HC 55 +2 82 7 Djurgårdens IF 55 +6 79 8 Skellefteå AIK 55 -6 75 9 Södertälje SK 55 -6 69 10 Luleå HF 55 -25 66 11 Mora IK 55 -27 66 12 Brynäs IF 55 -26 61 Slut för iår. >: Redigerad 8 mars, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Snälla, lägg ner dom löjliga namnen "Hiv", "Modomsjö*".. Det är bara drygt. * Jag vet att det är deras riktiga namn, men att skriva det ~10 gånger är löjligt. Sålänge jag kommer få stå ut med Jyrgårn och skansen och annat skit, så enkelt är det. Sen är det ju roligare ju oftare man skriver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Bra krönika om hur Frölunda är överskattat. Har du koll på elitserien (test) ? Skriv vad ni fick första gången och inte när ni gjorde om det eller något. T.o.m om det är ett pinsamt resultat Den enda jag sköt utanför (Höhö) på, var fråga 2. -- Sedan hoppas jag att ni redan vet att ni måste sätta på sportspegeln klockan 20.30 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Du fick 9 rätt av 10 möjliga Wow! Du är en riktig superstjärna med superkoll på årets hetaste premiär. Det råder ingen tvekan om att du är redo. Släpp pucken! 9689 personer har gjort testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 7 rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Du fick 10 rätt av 10 möjliga! Wow, bla bla. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 5 rätt av 10 möjliga. Konstigt. Stog hela tiden Fråga X/11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 5 rätt av 10 möjliga. Konstigt. Stog hela tiden Fråga X/11 Den första ville dom bara ha din åsikt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts