kicken Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Det är nu spelarna ska bevisa att man är dom här järnkaminerna som vi sjunger om att dom ska vara i varje match. Tycker det här är lysande. Mora är bedrövliga, dom kommer förlora alla matcher som är kvar. Vi vinner ganska komfortabelt mot Brynäs ikväll, vi torskar mot Luleå imorgon (vilket är bra för då närmar dom sig Mora). Sedan spöar vi Linköping och Färjestad, då får vi 9 poäng till alltså, hamnar 5:a och får möta MoDomsjö i slutspelet. Perfekt. När man ändå är inne på just MoDomsjö med profilen Harald Lückner och Salle. Vart är SiXxe och hans lysande matchreferat som vi fått läsa under den senaste tiden? Jag menar, det var ju match igår. .....och FBK slog dom. Han kommer ju bara hit och skryter när Modo vinner. Han kan inte ta förluster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 .....och FBK slog dom. Han kommer ju bara hit och skryter när Modo vinner. Han kan inte ta förluster. Jo det var dit jag ville komma. Jag vill inte vara taskig mot honom, trots att han kallar mig för idiot och tycker jag är dum i huvudet, så är han faktiskt jävligt pinsam. När ska han gå på första MoDomsjö matchen förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 När man ändå är inne på just MoDomsjö med profilen Harald Lückner och Salle. Vart är SiXxe och hans lysande matchreferat som vi fått läsa under den senaste tiden? Jag menar, det var ju match igår. Det är dagar som denna som han inte kryper fram från under sin sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 3708 personer... det ekar i Globen så att säga. Jag är SKITLESS på SD nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Vi måste förbättra våra powerplay, och speciellt i 5 mot 3. Jävlar vad uddlöst det oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 När man ändå är inne på just MoDomsjö med profilen Harald Lückner och Salle. Vart är SiXxe och hans lysande matchreferat som vi fått läsa under den senaste tiden? Jag menar, det var ju match igår. Jag är här. Och nej kommer ni, skansen, femma så lär ni få möta fyran. Som jag hoppas kommer att bli horfbk. .....och FBK slog dom. Han kommer ju bara hit och skryter när Modo vinner. Han kan inte ta förluster. Mm, inte så jävla lätt med 5 skador. Jävligt starkt dock och hämta upp 0-3 till 2-3 och vara jävligt nära kvitteringen dessutom Jo det var dit jag ville komma. Jag vill inte vara taskig mot honom, trots att han kallar mig för idiot och tycker jag är dum i huvudet, så är han faktiskt jävligt pinsam. När ska han gå på första MoDomsjö matchen förresten? Haha, det var länge sen jag var på första Modomatchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Mm, inte så jävla lätt med 5 skador. Jävligt starkt dock och hämta upp 0-3 till 2-3 och vara jävligt nära kvitteringen dessutom Det är skitlätt, fbk är skit. 9 skador, bortaplan, 3-0 till Djurgårn. Nu börjar det klia i kroppen, var ett tag sen jag var i konsumhallen. Dom gångerna jag har spelat själv räknas inte. SKICKA LULEÅ TILL KVALSERIEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Hoppas faktiskt att Djurgården åker på en torsk ikväll. Vill så jävla gärna att vidriga Mora ska åka ur, det är ju för fan deprimerande att lag med ett snitt på 3000 ska finnas i Sveriges högsta serie, det gör hockeyn till en skamfläck. Mora är vidriga, jag skäms att det laget finns nästan och jag vill verkligen inte se dom i Elitserien. Dom är verkligen en grå liten cirkel i min hjärna som inte vill försvinna. Det är jävla synd att Mora möter Brynäs i nästa match. Brynäs är verkligen värdelösa. Jag tror förövrigt på att SiXxe inte varit på en MoDomsjö match. Det är så mycket skitsnack. Redigerad 3 mars, 2008 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Grymt starkt att vinna borta mot Luleå efter en match igår kväll. Vi är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Det var en annorlunda, jävligt skön känsla. Ettmålsledning, fem minuter kvar, ohygglig Luleåpress, och ändå är man lugn som en filbunke. Och FYFAN vad snyggt Timmys mål var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Jag tror förövrigt på att SiXxe inte varit på en MoDomsjö match. Det är så mycket skitsnack. Hah, det har jag förfan visst det ^^. Dock inte varit i Ö-vik då det är mer än 100 mil bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Hah, det har jag förfan visst det ^^. Dock inte varit i Ö-vik då det är mer än 100 mil bort. Jag har varit i Ö-Vik och så har jag varit på hockey i Ö-Vik också. Någon som kan posta tabellen? Och om det inte står vad allt betyder, skriv det också, för jag vet inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Hah, det har jag förfan visst det ^^. Dock inte varit i Ö-vik då det är mer än 100 mil bort. Då räknas det inte. Regler är regler och måste följas av alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Hah, det har jag förfan visst det ^^. Dock inte varit i Ö-vik då det är mer än 100 mil bort. Haha. Fjolla. Bortamatcher räknas inte. Dåså, oavgjort imorgon mellan Timrå och FBK vore det ultimata för oss, resten av resultaten skiter jag i, men visst, Midiot kan gärna få plocka Ölrunda. --------------------@ Vicke placering matcher +/- Poäng 1 HV 71 53 +46 104 2 Linköpings HC 53 +11 87 3 MODO Hockey 52 +3 87 4 Färjestad BK 52 +15 83 5 Djurgårdens IF 53 +8 79 6 Timrå IK 52 -4 77 7 Frölunda HC 52 +2 76 8 Skellefteå AIK 53 -7 71 9 Södertälje SK 53 -3 68 10 Mora IK 52 -20 65 11 Luleå HF 53 - 28 60 12 Brynäs IF 52 -23 58 Redigerad 3 mars, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Haha. Fjolla. Bortamatcher räknas inte. Dåså, oavgjort imorgon mellan Timrå och FBK vore det ultimata för oss, resten av resultaten skiter jag i, men visst, Midiot kan gärna få plocka Ölrunda. Mm, är inte så jävla lätt att åka 100 mil helt jävla ensam när ingen i famlijen är Modosuppotrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Mm, är inte så jävla lätt att åka 100 mil helt jävla ensam när ingen i famlijen är Modosuppotrar. Guess what, ingen i min familj är Djurgårdare. Jag har hunnit med ett gäng hemmamatcher i år. Det är cirka, 93-94 mil till Stockholm från Luleå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Guess what, ingen i min familj är Djurgårdare. Jag har hunnit med ett gäng hemmamatcher i år. Det är cirka, 93-94 mil till Stockholm från Luleå Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Mora till kvalserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Mora till kvalserien. Bläh, det är inte slut ännu. Djurgårn kämpar ner HIV för en sjätteplats, starkt. Håll i dom 10 sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts