Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Haha, det var tydligen Larssons tredje självmål i år, hahahahaha.

Han gjorde inte självmål, han styrde ut pucken på Ossi som styrde in den i mål om jag kommer ihåg rätt. Så nu har du faktiskt räknat fel också.

Ok, jag läste fel, skansen.

Erkänn att det krävdes en upprepning för att du skulle få in det i tröga hjärnan. Annars blir jag besviken på dig.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ofta då spelare som inte har det rätta viker ned sig, ja. Men du är så jävla dum att jag får ont i magen.

Men vad ska man förvänta sig av folk som sitter och njuter utav "Ett spår att skina någonting gott, göra Sverige gult och blått, ge mig en anledning att tro, kämpar jag på åå-å, vi måste kämpa på, åå-å, ingen ger sig, åå-å, ingen seger utan kamp, åå-å, så jag kämpar!"

Hoppas att Modo har samma coola inställning med så kanske ni kommer en bit ändå.

Haha, yeah, döm mig efter musiksmak, idiot. Tror nog du bara är lite sur för att MoDo körde över ditt kära Luleå med 4-1, trots att varken Timander, Jonsson, Yetman, Wargh, Öberg eller Warg var med.

Han gjorde inte självmål, han styrde ut pucken på Ossi som styrde in den i mål om jag kommer ihåg rätt. Så nu har du faktiskt räknat fel också.

Erkänn att det krävdes en upprepning för att du skulle få in det i tröga hjärnan. Annars blir jag besviken på dig.

Okej, och nej jag räknade inte fel, stod på Aftonbladet.

Och ja, eftersom jag läste fel förra gången så såg jag det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, yeah, döm mig efter musiksmak, idiot. Tror nog du bara är lite sur för att MoDo körde över ditt kära Luleå med 4-1, trots att varken Timander, Jonsson, Yetman, Wargh, Öberg eller Warg var med.

Jag dömmer inte, jag skrattar bara. Åt tragiken. Och det är inte Modo jag är sur på - snarare din rent ut patetiska och skitfjantiga attityd som du kommer med till den här tråden, men som du bara använder då det gått bra för Modo. Eller ja, det är bara då du kommer hit. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dömmer inte, jag skrattar bara. Åt tragiken. Och det är inte Modo jag är sur på - snarare din rent ut patetiska och skitfjantiga attityd som du kommer med till den här tråden, men som du bara använder då det gått bra för Modo. Eller ja, det är bara då du kommer hit. :unsure:

Självklart, men eftersom MoDo i princip alltid vinner så är jag här rätt ofta ändå :)

Och här har du skansen

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hock...ticle1930230.ab

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 st är ändå för mycket. Och Larsson kommer inte ens palla trycket i ett slutspel.

Det ena var lätt hänt och man kan inte alls klandra honom för det, det andra var mer tveksamt, men sånt som händer. Han har pallat trycket i viktiga matcher förut, och jag tror snarare han kommer utvecklas mer och mer och bli ännu bättre för varje match.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom igen Färjestad erat jävla helvete, ta dalmasarna!

Kan inget annat än att hålla med. Kommer rent ut sagt spy om Mora tar sig till slutspel på samma jävla vidriga sätt som man tog sig dit förra året. Kommer aldrig glömma när MoDomsjö la sig, och slutade spela hockey helt och hållet. Det är fan bara i MoDomsjö man håller på med sånt.

Två perioder färdigspelade och 1-0 underläge. Men jävlar vad vi spelar bra tycker jag. Timrå ska tacka sin målvakt som i sin tur ska tacka sina stolpar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom igen Färjestad erat jävla helvete, ta dalmasarna!

Gött som fan att FBK vann för en gångs skull :whistling:. Nu har MoDo ännu större försprång :naughty:

Kan inget annat än att hålla med. Kommer rent ut sagt spy om Mora tar sig till slutspel på samma jävla vidriga sätt som man tog sig dit förra året. Kommer aldrig glömma när MoDomsjö la sig, och slutade spela hockey helt och hållet. Det är fan bara i MoDomsjö man håller på med sånt.

Två perioder färdigspelade och 1-0 underläge. Men jävlar vad vi spelar bra tycker jag. Timrå ska tacka sin målvakt som i sin tur ska tacka sina stolpar.

Hahahahaha, a just det ja, dom la sig inte, deras bästa spelare var skadade, idiot.

Bra med en poäng idag iaf för MoDo. 6 spelare skadade och en poäng mot HV är bra! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor