GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 I jämfört med äckelluleå så kan jag fan det. Plus, MoDos klack går inte när laget ligger under med två mål. Men det var ju av ren protest. Tycker jag själv är rätt iskallt och ett bra sätt att demonstrera på. Vill inte ens tänka tanken av vad ni Modofans skulle hitta på i samma situation. Om ni ens skulle vara där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Men det var ju av ren protest. Tycker jag själv är rätt iskallt och ett bra sätt att demonstrera på. Vill inte ens tänka tanken av vad ni Modofans skulle hitta på i samma situation. Om ni ens skulle vara där... Haha ja i samma situation hade vi nog försökt heja på eftersom dom bara låg under med två jävla mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Justja, det var idag dom skulle protestera mot sportrådet. Trodde det var nästa hemmamatch (mot Djurgårn). Hoho, då gick dom väl säkert hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Haha ja i samma situation hade vi nog försökt heja på eftersom dom bara låg under med två jävla mål. Så du är tillräckligt genomblåst för att tro att hela denna protestkupp anlades enbart för att dom låg under med två mål? Stick, äckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Så du är tillräckligt genomblåst för att tro att hela denna protestkupp anlades enbart för att dom låg under med två mål? Stick, äckel. Haha, lite tjurig för att äckelluleå blev utspelade? Och nej det tror jag verkligen inte, eller ja, jag hoppas fan inte det i alla fall, äckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Haha, lite tjurig för att äckelluleå blev utspelade? Och nej det tror jag verkligen inte, eller ja, jag hoppas fan inte det i alla fall, äckel. Haha, tjurig är jag inte - reagerar snarare på allt allmänt jävla bajs som du skriver och som du - helt tydligen - bara grundar på dina egna, påhittade teorier. Det enda tråkiga är ju att man aldrig ser dig i den här tråden då Modo åkt på stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Haha, tjurig är jag inte - reagerar snarare på allt allmänt jävla bajs som du skriver och som du - helt tydligen - bara grundar på dina egna, påhittade teorier. Det enda tråkiga är ju att man aldrig ser dig i den här tråden då Modo åkt på stryk. Det var inte mina egna teorier faktiskt men aja. Och jag har nuförtiden bättre saker för mig än att sitta på ett forum. Dock är det alltid kul att titta in när MoDo har vunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Det var inte mina egna teorier faktiskt men aja. Och jag har nuförtiden bättre saker för mig än att sitta på ett forum. Dock är det alltid kul att titta in när MoDo har vunnit Trevligt att det då finns andra lika inskränkt. Och det är bara rent tragiskt - att det går bra att börja käfta om något annat lag då de förlorat, men när det gäller Modo är det skonsammast att hålla sig här ifrån. Lämna helt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Trevligt att det då finns andra lika inskränkt. Och det är bara rent tragiskt - att det går bra att börja käfta om något annat lag då de förlorat, men när det gäller Modo är det skonsammast att hålla sig här ifrån. Lämna helt istället. Nä, kul att irritera folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Nä, kul att irritera folk! Ännu roligare att argumentera mot folk som är så pass tragiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Ännu roligare att argumentera mot folk som är så pass tragiska. Du verkar ju ha skitroligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Forsberg i Avalanches... jag är glad. Avs har ju varit favoritlaget i NHL ett tag nu... Han är skön Foppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Forsberg i Avalanches... jag är glad. Avs har ju varit favoritlaget i NHL ett tag nu... Han är skön Foppa. Yes, trevligt trevligt! Hoppas nu han vinner Stanley Cup och återvänder till Modo nästa säsong . Fast först och främst måste Avalance ta sig till slutspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Yes, trevligt trevligt! Hoppas nu han vinner Stanley Cup och återvänder till Modo nästa säsong . Fast först och främst måste Avalance ta sig till slutspel Vad i helvete... är dom inte ett av NHL's absolut bästa lag längre? Jag borde försöka följa med mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Vad i helvete... är dom inte ett av NHL's absolut bästa lag längre? Jag borde försöka följa med mer 10:a i Western Conference enligt NHL.com, tror knappast dom ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Vad i helvete... är dom inte ett av NHL's absolut bästa lag längre? Jag borde försöka följa med mer Dom ligger fyra poäng från en slutspelsplats. Men roligt för Foppa. Han är beundransvärd och jag hyser den högsta av respekt för honom och för vad han har lyckats göra för svensk hockey, så hoppas det går bra för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Well, roligt för foppa, hoppas foten håller nu. Undrar vart han ska spela. Bredvid Brunette och Hejduk skulle han passa perfekt, men vart går Stastny då? Stastny ser jag hellre i en line med Smyth och Guite, men att chansa med Guite vet jag inte. Om han däremot går in i andrakedjan så vet jag inte vart Arnason ska ta vägen då han inte passar i tredjekedjan som den framspelare som han är. Skulle isåfall se foppa på en annan position, men vad jag vet har han bara spelat som Center (eller?). Om det inte är möjligt ser jag Swatos-Forsberg-Brunette som en bra lineup. Om han inte passar där så skulle jag ta bort Svatos och ersätta honom med Hejduk som han spelat ihop med förut. Aja, får se. Hoppas bara som sagt att foten håller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Well, roligt för foppa, hoppas foten håller nu. Undrar vart han ska spela. Bredvid Brunette och Hejduk skulle han passa perfekt, men vart går Stastny då? Stastny ser jag hellre i en line med Smyth och Guite, men att chansa med Guite vet jag inte. Om han däremot går in i andrakedjan så vet jag inte vart Arnason ska ta vägen då han inte passar i tredjekedjan som den framspelare som han är. Skulle isåfall se foppa på en annan position, men vad jag vet har han bara spelat som Center (eller?). Om det inte är möjligt ser jag Swatos-Forsberg-Brunette som en bra lineup. Om han inte passar där så skulle jag ta bort Svatos och ersätta honom med Hejduk som han spelat ihop med förut. Aja, får se. Hoppas bara som sagt att foten håller. Har för mig att Foppa spelat forward också. Brad Richards och Johan Holmqvist till Dallas, Tampa fick Mike Smith, Jussi Jokinen och Jeff Halpern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Har för mig att Foppa spelat forward också. Brad Richards och Johan Holmqvist till Dallas, Tampa fick Mike Smith, Jussi Jokinen och Jeff Halpern. Left eller right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Left eller right? Det har jag dock inte en aning om http://blogg.aftonbladet.se/18756, alla trader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts