Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

I jämfört med äckelluleå så kan jag fan det. Plus, MoDos klack går inte när laget ligger under med två mål.

Men det var ju av ren protest. Tycker jag själv är rätt iskallt och ett bra sätt att demonstrera på. Vill inte ens tänka tanken av vad ni Modofans skulle hitta på i samma situation. Om ni ens skulle vara där...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det var ju av ren protest. Tycker jag själv är rätt iskallt och ett bra sätt att demonstrera på. Vill inte ens tänka tanken av vad ni Modofans skulle hitta på i samma situation. Om ni ens skulle vara där...

Haha ja i samma situation hade vi nog försökt heja på eftersom dom bara låg under med två jävla mål.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, lite tjurig för att äckelluleå blev utspelade? Och nej det tror jag verkligen inte, eller ja, jag hoppas fan inte det i alla fall, äckel.

Haha, tjurig är jag inte - reagerar snarare på allt allmänt jävla bajs som du skriver och som du - helt tydligen - bara grundar på dina egna, påhittade teorier. Det enda tråkiga är ju att man aldrig ser dig i den här tråden då Modo åkt på stryk. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tjurig är jag inte - reagerar snarare på allt allmänt jävla bajs som du skriver och som du - helt tydligen - bara grundar på dina egna, påhittade teorier. Det enda tråkiga är ju att man aldrig ser dig i den här tråden då Modo åkt på stryk. ^_^

Det var inte mina egna teorier faktiskt men aja. Och jag har nuförtiden bättre saker för mig än att sitta på ett forum. Dock är det alltid kul att titta in när MoDo har vunnit :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte mina egna teorier faktiskt men aja. Och jag har nuförtiden bättre saker för mig än att sitta på ett forum. Dock är det alltid kul att titta in när MoDo har vunnit :naughty:

Trevligt att det då finns andra lika inskränkt. Och det är bara rent tragiskt - att det går bra att börja käfta om något annat lag då de förlorat, men när det gäller Modo är det skonsammast att hålla sig här ifrån. Lämna helt istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad i helvete... är dom inte ett av NHL's absolut bästa lag längre? Jag borde försöka följa med mer

Dom ligger fyra poäng från en slutspelsplats.

Men roligt för Foppa. Han är beundransvärd och jag hyser den högsta av respekt för honom och för vad han har lyckats göra för svensk hockey, så hoppas det går bra för honom. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, roligt för foppa, hoppas foten håller nu. Undrar vart han ska spela.

Bredvid Brunette och Hejduk skulle han passa perfekt, men vart går Stastny då? Stastny ser jag hellre i en line med Smyth och Guite, men att chansa med Guite vet jag inte. Om han däremot går in i andrakedjan så vet jag inte vart Arnason ska ta vägen då han inte passar i tredjekedjan som den framspelare som han är. Skulle isåfall se foppa på en annan position, men vad jag vet har han bara spelat som Center (eller?). Om det inte är möjligt ser jag Swatos-Forsberg-Brunette som en bra lineup. Om han inte passar där så skulle jag ta bort Svatos och ersätta honom med Hejduk som han spelat ihop med förut.

Aja, får se. Hoppas bara som sagt att foten håller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, roligt för foppa, hoppas foten håller nu. Undrar vart han ska spela.

Bredvid Brunette och Hejduk skulle han passa perfekt, men vart går Stastny då? Stastny ser jag hellre i en line med Smyth och Guite, men att chansa med Guite vet jag inte. Om han däremot går in i andrakedjan så vet jag inte vart Arnason ska ta vägen då han inte passar i tredjekedjan som den framspelare som han är. Skulle isåfall se foppa på en annan position, men vad jag vet har han bara spelat som Center (eller?). Om det inte är möjligt ser jag Swatos-Forsberg-Brunette som en bra lineup. Om han inte passar där så skulle jag ta bort Svatos och ersätta honom med Hejduk som han spelat ihop med förut.

Aja, får se. Hoppas bara som sagt att foten håller.

Har för mig att Foppa spelat forward också.

Brad Richards och Johan Holmqvist till Dallas, Tampa fick Mike Smith, Jussi Jokinen och Jeff Halpern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor