GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Nu har jag dragit mitt strå i stacken och reagerat i Svenskafans-forumet. Tänk att nu har man spenderat dyrbar eftermiddagstid åt att titta på Frölundas dåliga PP i en 3/4:dels-match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Och jävligt dåligt av Falken att missa öppet mål med 7 minuter kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Och jävligt dåligt av Falken att missa öppet mål med 7 minuter kvar... Ja, eller Thomas Johansson var det, men skitsamma, där ska den bara in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Djurgår'n vann. Slöddertälje förlorade. Linkan slog rekord. ÅH VILKEN HÄÄÄRLIG DAAAAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Och bästa trycket för säsongen var det igår också. Riktigt härligt drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jag är här ^^. Och ja skansen vann, men det gör väl inte så jävla mycket nu när vi ändå har tredjeplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jag är här ^^. Och ja skansen vann, men det gör väl inte så jävla mycket nu när vi ändå har tredjeplatsen Du är här några dagar senare när du har något som gynnar er att skriva om, oväntat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Modo! Fyfan vad bra. Var på matchen idag. Modo 5-2 Brynäs. Pu... Pannkaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Färjestad idag, borde bli vinst. Dom har skadeproblem med sina målvakter, någon junis står och vi har haft lätt för dom. Sen så streamas den idag också, skönt! Slipper SR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Färjestad idag, borde bli vinst. Dom har skadeproblem med sina målvakter, någon junis står och vi har haft lätt för dom. Sen så streamas den idag också, skönt! Slipper SR Spelar man som man gjorde senast så kommer det bli tufft. Men spelarna är alltid heta när dom spelar där av någon märklig anledning. Eftersom Färjestad är så pass vidriga så blir det faktiskt vinst. Bäcker gör hattrick och pekar finger till Loob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Modo @ COOP Arena. Med den form vi har haft på sista tiden blir det nog svårt, tyvär. Fruktansvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Modo @ COOP Arena. Med den form vi har haft på sista tiden blir det nog svårt, tyvär. Fruktansvärt. Och om finnen står blir det officiellt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Och om finnen står blir det officiellt omöjligt. Dagens sanning! Jag har aldrig upplevt en målvakt som blandar fantastiska prestationer med totala bottenmatcher så kvickt och ofta som Mylleniemi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Klart Bäcker gör ett jävligt snyggt 1-0 mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hahahahahaha, fyfan vad Luleå är dåliga, MoDo har 7 spelare borta, och det är verkliga klasspelare, och Luleå är fan totalt utspelat. Och klacken, bland det sämsta jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hahahahahaha, fyfan vad Luleå är dåliga, MoDo har 7 spelare borta, och det är verkliga klasspelare, och Luleå är fan totalt utspelat. Och klacken, bland det sämsta jag sett. Du såg på TV gissar jag, och det gör ju inte klacken rättvis. Men jo, den är kass. Det ser man ännu tydligare på plats. Surt med bara en pinne, det får vi ta igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Hahahahahaha, fyfan vad Luleå är dåliga, MoDo har 7 spelare borta, och det är verkliga klasspelare, och Luleå är fan totalt utspelat. Och klacken, bland det sämsta jag sett. Nästan pinsamt att ett Modo-fan uttalar sig om hur dåliga andra klackar är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Nästan pinsamt att ett Modo-fan uttalar sig om hur dåliga andra klackar är. I jämfört med äckelluleå så kan jag fan det. Plus, MoDos klack går inte när laget ligger under med två mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 I jämfört med äckelluleå så kan jag fan det. Plus, MoDos klack går inte när laget ligger under med två mål. Luleåklacken har aldrig gått från någon match som jag har varit på... 7-1 torsken hemma mot Frölunda blandannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Luleåklacken har aldrig gått från någon match som jag har varit på... 7-1 torsken hemma mot Frölunda blandannat. Haha idag gjorde dom fan det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts