Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Mm, Ölvestad eller va fan han hette efter lillHedmans tackling då, hahaha! Och vem var det mer som la sig när han blev "överkörd" av Tolsa? Jävla töntar.

Äsch. Han vred till knät under tacklingen, inte av tacklingen. Sen landade Calle med axeln i sargen, inte av tacklingen heller.

Eudoros: Ja men jag tycker det är rätt vekt att bara få ihop 10 poäng på tre matcher när ett av de lagen knappt hade något försvarsspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Nu höjs fan tempen på derbyt! Tydligen har båda lagen fått en sektion till att fylla!

Kommer lätt bli den hetaste hockeymatchen i år ALLA KATEGORIER! Liksom, vad är en avgörande SM-final mot ett prestigefyllt derby och möjligheten att dra ner sin antagonist i skiten? :>

SLÅ HEDMAN, SLÅ!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu höjs fan tempen på derbyt! Tydligen har båda lagen fått en sektion till att fylla!

Kommer lätt bli den hetaste hockeymatchen i år ALLA KATEGORIER! Liksom, vad är en avgörande SM-final mot ett prestigefyllt derby och möjligheten att dra ner sin antagonist i skiten? :>

SLÅ HEDMAN, SLÅ!

Det här är Elitserietråden. :)

HAHA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAAAAALKEN ÄR STÖRST

Djurgårdens IF - Linköpings HC

6-0 (3-0, 2-0, 1-0)

Skott: 31-32

Utvisningar: Djurgården 8 min, Linköping 12 min.

Publik: 9264

Period 1

1-0 (02:58) Pär Bäcker (Bremberg, Hörnqvist)

2-0 (09:16) Jiri Marusak (Pettersson, Anger) fem-mot-fyra

3-0 (13:18) Fredrik Bremberg (Hörnqvist)

Period 2

4-0 (12:47) David Printz (Danielsson, Pettersson) fem-mot-fyra

5-0 (19:16) Christian Eklund (Printz, Bäcker) fem-mot-fyra

Period 3

6-0 (01:41) Thomas Johansson (Hörnqvist, Väänänen)

Hihi, Snacka om att man verkligen tycker "synd" om Fernholm, när han åkte på den tryckaren och alla nitramsor om han. Jävla chokladrulle

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Hives inledde just NHL All Star Game, bara 3 svenskar, Henrik Zetterberg blev tvingad att tack nej, dom andra som spelar är Niklas Lidström, Daniel Alfredsson och Henrik Sedin.

Konstigt att Sundin och Lundqvist inte är med.

Tog 12 sekunder sen tog West ledningen.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det krävdes i alla fall 40-50 utvisningsminuter från domarna innan HV tillslut skulle trycka in den. Sen att varenda jävel i Globen samt domaren själv såg klart och tydligt att Jämtin filmade, så straffade det sig i alla fall för Djurgården. Tråkigt också att den lilla fittan vägrar sluta hålla på, och tråkigt att det finns folk som uppskattar den lilla fittan, fittor. Sen såg jag inte så mycket av 2-2-målet men det kändes regelrätt, domaren stod ju där.

Annars tycker jag vi håller jämna steg med HV71. Vi blev utspelade i andra på grund av många jävla utvisningsminuter och en ganska komfortabel ledning, men både i första och tredje höll vi helt klart samma klass.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gick ingen solnatattare på stan, det gick ingen solnatattare på stan

det gick ingen solnatattare, ingen solnatattare, ingen solnatattare på stan.

För Bajen från Söder sänkte dom, för Bajen från Söder sänkte dom

för Bajen från Söder, Bajen från Söder, Bajen från Söder sänkte dom.

VICTORY, OH VICTORY, WE GOT THE BALLS TO FUCK THE ENEMY

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor