dibel Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Torsk mot VIK i Älta Men det var jävligt jämt faktiskt! deras 1a var felaktig då den tyyydligt ( ) tog i masken på Karlsson! Sen var det kämpa kämpa xD Krossa gnaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Mm, Ölvestad eller va fan han hette efter lillHedmans tackling då, hahaha! Och vem var det mer som la sig när han blev "överkörd" av Tolsa? Jävla töntar. Äsch. Han vred till knät under tacklingen, inte av tacklingen. Sen landade Calle med axeln i sargen, inte av tacklingen heller. Eudoros: Ja men jag tycker det är rätt vekt att bara få ihop 10 poäng på tre matcher när ett av de lagen knappt hade något försvarsspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Eudoros: Ja men jag tycker det är rätt vekt att bara få ihop 10 poäng på tre matcher när ett av de lagen knappt hade något försvarsspel. Jag snackade bara om tacklingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Leif Strömberg "avslöjar" sin taktik. Så himla roligt för hockeyfanatiker Älska strumpan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 New School hockey reunion! Sug den, gnaget, sug den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 ÅÅH FÄRJESTAD, ÅÅH FÄRJESTAD, VARGARNA FRÅN VÄRMLAND! Nu fick ni era äckliga pack. Stefan Liv är så sjukt överskattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Nu höjs fan tempen på derbyt! Tydligen har båda lagen fått en sektion till att fylla! Kommer lätt bli den hetaste hockeymatchen i år ALLA KATEGORIER! Liksom, vad är en avgörande SM-final mot ett prestigefyllt derby och möjligheten att dra ner sin antagonist i skiten? SLÅ HEDMAN, SLÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Nu höjs fan tempen på derbyt! Tydligen har båda lagen fått en sektion till att fylla! Kommer lätt bli den hetaste hockeymatchen i år ALLA KATEGORIER! Liksom, vad är en avgörande SM-final mot ett prestigefyllt derby och möjligheten att dra ner sin antagonist i skiten? SLÅ HEDMAN, SLÅ! Det här är Elitserietråden. HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Hahaha den sved Självklart får det diskuteras om HockeyAllsvenskan, Division 1 och HockeyVM här! Allt annat är vansinne (Dessutom nämde jag SM-final, elitseriesnack duuude) VI HATAR DJURGÅRN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Men jag vill också ha derbyn! SSK är idiotiskt skit. Falken, en kung, en hjälte, ett helgon, en djurgårdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) FAAAAALKEN ÄR STÖRST Djurgårdens IF - Linköpings HC 6-0 (3-0, 2-0, 1-0) Skott: 31-32 Utvisningar: Djurgården 8 min, Linköping 12 min. Publik: 9264 Period 1 1-0 (02:58) Pär Bäcker (Bremberg, Hörnqvist) 2-0 (09:16) Jiri Marusak (Pettersson, Anger) fem-mot-fyra 3-0 (13:18) Fredrik Bremberg (Hörnqvist) Period 2 4-0 (12:47) David Printz (Danielsson, Pettersson) fem-mot-fyra 5-0 (19:16) Christian Eklund (Printz, Bäcker) fem-mot-fyra Period 3 6-0 (01:41) Thomas Johansson (Hörnqvist, Väänänen) Hihi, Snacka om att man verkligen tycker "synd" om Fernholm, när han åkte på den tryckaren och alla nitramsor om han. Jävla chokladrulle Redigerad 27 januari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hock...ticle1710272.ab HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. AB bedömer klackmather via TV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Fy fan vad jag längtar till slutspelet. Finns inget bättre än att sitta framför tv:n och svettas av nervositet när man ser sitt favoritlag vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hock...ticle1710272.ab HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. AB bedömer klackmather via TV! Coolt att Färjestad hamnar 6:a på grund av att de slåss när HV har tuffa "slipshuliganer". Jag får en känsla av att man säger emot sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) The Hives inledde just NHL All Star Game, bara 3 svenskar, Henrik Zetterberg blev tvingad att tack nej, dom andra som spelar är Niklas Lidström, Daniel Alfredsson och Henrik Sedin. Konstigt att Sundin och Lundqvist inte är med. Tog 12 sekunder sen tog West ledningen. Redigerad 27 januari, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Det krävdes i alla fall 40-50 utvisningsminuter från domarna innan HV tillslut skulle trycka in den. Sen att varenda jävel i Globen samt domaren själv såg klart och tydligt att Jämtin filmade, så straffade det sig i alla fall för Djurgården. Tråkigt också att den lilla fittan vägrar sluta hålla på, och tråkigt att det finns folk som uppskattar den lilla fittan, fittor. Sen såg jag inte så mycket av 2-2-målet men det kändes regelrätt, domaren stod ju där. Annars tycker jag vi håller jämna steg med HV71. Vi blev utspelade i andra på grund av många jävla utvisningsminuter och en ganska komfortabel ledning, men både i första och tredje höll vi helt klart samma klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Jag tippade stortorsk, så jag är glad åt en poäng, lite besviken dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Jag tippade stortorsk, så jag är glad åt en poäng, lite besviken dock. Jag är faktiskt lite besviken. Jag tycker faktiskt HV förtjänade ett bättre öde än att vi skulle vinna med 2-0. Men man kommer tillbaka och på det sättet man gör det på är lite irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Det gick ingen solnatattare på stan, det gick ingen solnatattare på stan det gick ingen solnatattare, ingen solnatattare, ingen solnatattare på stan. För Bajen från Söder sänkte dom, för Bajen från Söder sänkte dom för Bajen från Söder, Bajen från Söder, Bajen från Söder sänkte dom. VICTORY, OH VICTORY, WE GOT THE BALLS TO FUCK THE ENEMY Redigerad 29 januari, 2008 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Det var det, det Blev lite antiklimax men det var kul ändå, knulla gnaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts