Tackleberry Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Dom vinner på tre jävla bögmål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Pissiga jävla skit, så jävla orättvist att det finns fan inte, minst två av deras mål var någon jävla studspuck som hoppade rätt. UUUUUU UHUUAUHAUHUHU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Men vafan det är inte sant! JÄVLA LO2MÅL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Stängde av efter andra perioden. Trodde aldrig det skulle gå att vända. Såg nu på aftonbladet att de kvitterat. Tänkte sätta på tv:n så ser jag att Kanada vann. Dumfan. Dom ska alltid vara sssa idonasoidna. Hata kanada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Var du på matchen i torsdags Stellan? Aja, jag var där iaf, och fyfan vilken go match! Gött med fyra raka nu med . Och Salle, 6 poäng på 2 matcher! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Verkar som blue saints haft en trevilg kväll ;> Imorron blire Hovet igen, SOOOOOOOOOFT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Nu kan vi snacka episkt... Men tre pinnar mot äckelsvinen Luleå är det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Ofta att första vinsten kommer när man försover sig Skönt iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Otur, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Tyst med dig, nästa gång kanske jag försover mig igen ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Såhär ska bajen hänga kvar i AS: dibel ska försova sig alla återstående matcher. IDIOTSÄKER PLAN! Jag tycker du ska skicka den till styrelsen, bums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Var du på matchen i torsdags Stellan? Aja, jag var där iaf, och fyfan vilken go match! Gött med fyra raka nu med . Och Salle, 6 poäng på 2 matcher! Jag jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Såhär ska bajen hänga kvar i AS: dibel ska försova sig alla återstående matcher. IDIOTSÄKER PLAN! Jag tycker du ska skicka den till styrelsen, bums It might be our only chance Ryktas om att det blir Älta på onsdag, får se hur det blir Offtopic: Sömnproblem och skola imorgon (idag), kuuul -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Övikssyndromet goes on, men spelar man 5min PP ska det fan vara MÅL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Jag jobbar. Hehe okej Övikssyndromet goes on, men spelar man 5min PP ska det fan vara MÅL! 5 raka vinster, 10 poäng på 3 matcher för Salle, aah, livet leker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Övikssyndromet goes on, men spelar man 5min PP ska det fan vara MÅL! Spelar man 5 minuter i PP ska man i alla fall kunna hålla pucken minst 30 sekunder i offensiv zon. Och vilket försvarsspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Hehe okej 5 raka vinster, 10 poäng på 3 matcher för Salle, aah, livet leker Plrf, två hattrick, tre matcher för Bengan. edit; Roligt att du är en sån medgångare också, när modo förlorar sitter du inne i wow och håller käften minsann. (: Redigerad 8 januari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 5 raka vinster, 10 poäng på 3 matcher för Salle, aah, livet leker Haha! Och "lite ont i revbenen" efter Ossis tackling. Jävla kärring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Plrf, två hattrick, tre matcher för Bengan. edit; Roligt att du är en sån medgångare också, när modo förlorar sitter du inne i wow och håller käften minsann. (: Äh, det är kul när det går bra. Haha! Och "lite ont i revbenen" efter Ossis tackling. Jävla kärring! Mm, Ölvestad eller va fan han hette efter lillHedmans tackling då, hahaha! Och vem var det mer som la sig när han blev "överkörd" av Tolsa? Jävla töntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Haha! Och "lite ont i revbenen" efter Ossis tackling. Jävla kärring! Jo, det är ju rätt vekt att få ont i revbenen då man blir träffad utav en tackling i ryggen som genererar matchstraff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts