Gof Skrivet 18 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 DERBY! Krossa Tälje, hoppas Ronnie får spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Jag finner inte ord, sicken otroligt skön gnetseger! Gör det rätta - Våldta Cloetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Vi har ett jävla märkligt lag det här året. Så enkelt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) KROSSA HIV! Haha, känns inte som tre pinnar ikväll, men, det finns väl en chans iaf EDIT. Och så har Danielsson och Anger fixat oss 2 0 efter 1.36 : D 4-2, Ozzy, världens bästa Ozzy --- ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAAAAAAAAG! 5-4 till Djurgårn, seriens bästa bortalag ångar vidare Redigerad 28 december, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 (redigerad) SUG SVENNEKUK JÄVLA KANADICKER! HA-HA-HA! Redigerad 29 december, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Vilken jävla match. Småkronorna har inte spelat så där bra på århundranden. Men det kommer väl gå som vanligt, ut i kvarten. I bästa fall semin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Får ju gåshud, det var äckligt skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Får ju gåshud, det var äckligt skönt Jag instämmer. I ren frenesi bet jag sönder omslagspappret till en plopp då domaren visade ut den andra svensken och Kanada fick 5 mot 3 - som dom sedan gjorde mål i. Men samtidigt så skrek jag i glädje då Foppa satte den med 7 sekunder kvar. En fullständigt svinbra hockeymatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Jag instämmer. I ren frenesi bet jag sönder omslagspappret till en plopp då domaren visade ut den andra svensken och Kanada fick 5 mot 3 - som dom sedan gjorde mål i. Men samtidigt så skrek jag i glädje då Foppa satte den med 7 sekunder kvar. En fullständigt svinbra hockeymatch. OH JA http://live.tsn.ca/wj08/?tab=1&vid=25420 , om ni vill se den igen, med kanadicker som kommenterar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 http://live.tsn.ca/wj08/?tab=1&vid=25420 , om ni vill se den igen, med kanadicker som kommenterar Fungerar i 30 sekunder sedan står det att "Firefox har stött på ett problem och måste avslutas." Blir även lika med IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Skulle vilja höra de kanadensiska kommentatorerna vid 4-3 målet, haha. Måste varit fruktansvärt, iaf lite. Sedan, när ska man döpa om denna tråd, känns som man borde göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 (redigerad) Skulle vilja höra de kanadensiska kommentatorerna vid 4-3 målet, haha. Måste varit fruktansvärt, iaf lite. Sedan, när ska man döpa om denna tråd, känns som man borde göra det? Dom är kolugna, faktiskt EDIT: Eudoros, ladda hem Microsoft Silverlight Redigerad 30 december, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 EDIT: Eudoros, ladda hem Microsoft Silverlight Var efter att jag hade gjort det som det började fakka ur, innan så startade inte ens buffringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Tre äckligt sköna poäng, nu vinster mot Brynäs och Luleå så ser det ju förjävligt ljust ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 SEMIFINAAAAAAAAL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Och förlust där, om inte tjeckerna skulle mirakelvinna mot Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 FINAAAAAAAAAAL! Hoho, vad kul. Snyggt 1-1 mål av Figren, jävla ögongodis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Jävla chicken-Swede. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Dagen är perfekt, jag skiter i att Kanada kommer vinna VM. 5-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Härligt att se polarna spela så bra som dom gör! HEJA SVERIGE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts