Gof Skrivet 25 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Ska jag var aärlig tror jag att DIF kommera att bli vassa i år.. . Heja Djurgården!!!!!!!!!!!!!!!!!! Japp, Heja heja Ja jag måste erkänna att den Saudiarabiska ligan lockar. Bo i ett lerhus och bära turban, thats life. Whit a coke my friend Redigerad 25 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Japp, Heja heja Whit a coke my friend Det är en självklarhet. Edit: Nvm. Redigerad 25 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Ska jag var aärlig tror jag att DIF kommera att bli vassa i år.. . Heja Djurgården!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kloka ord min vän. Timrå tycks vassa. Men det roliga är att dom skrämmer mig inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Kloka ord min vän. Timrå tycks vassa. Men det roliga är att dom skrämmer mig inte ett skit. Jo, men, man har inte hunnit komma in i elitserien än... Men hoppas verkligen Djurgårn låter oss Järnkaminer få se lite rikitg Järnkamins-PowaH^ i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Men hoppas verkligen Djurgårn låter oss Järnkaminer få se lite rikitg Järnkamins-PowaH^ i år... Med tanke på den go som finns i laget det här året så kan man nästan garantera det. Jag tror även folk kommer vända sig till Globen nu också, krävs bara att fotbollsäsongen tar slut och DIF fortsätter spela som dom gör. Kan t.o.m. bli så att folk kommer tidigare med tanke på dessa veklingar vi har på fotbollsplanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Med tanke på den go som finns i laget det här året så kan man nästan garantera det. Jag tror även folk kommer vända sig till Globen nu också, krävs bara att fotbollsäsongen tar slut och DIF fortsätter spela som dom gör. Kan t.o.m. bli så att folk kommer tidigare med tanke på dessa veklingar vi har på fotbollsplanen. Det inlägget lät för jävla rätt på nått vis*kling, kling* *DIF-signatur & Ava paket upplockat (tillfälligt, knaske kommer nått sen...* Edit:Hmh, bara järnkaminer som skriver här typ... har vi redan krossat allt motståd mån tro? Redigerad 25 september, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Nu vann ju visserligen Timrå igår så nu ligger Djurgården tvåa i tabellen. Men vi har gjort dubbelt så många mål som Timrå Nu är det Djurgården mot Modo i Swedbank Arena, Det blir tufft eftersom klacken där ska vara förbannat bra, Och att MoDo är fyra i tabellen just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Nu vann ju visserligen Timrå igår så nu ligger Djurgården tvåa i tabellen. Men vi har gjort dubbelt så många mål som Timrå Nu är det Djurgården mot Modo i Swedbank Arena, Det blir tufft eftersom klacken där ska vara förbannat bra, Och att MoDo är fyra i tabellen just nu. självklart kommer man hålla ett öga på denna matchen, men Jag hoppas verkligen Järnkaminerna vinner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Nu är det Djurgården mot Modo i Swedbank Arena, Det blir tufft eftersom klacken där ska vara förbannat bra, Och att MoDo är fyra i tabellen just nu. Har hört att hela atmosfären där ska vara bra. Ska bli spännande att se, med tanke på hur DIFs tidigare motståndare inlett så kan detta bli en ganska tuff kamp. Modo verkar heta och man ska absolut inte underskatta detta lag, framför allt inte på deras egen hemmaplan. Tydligen gjorde Malmö alla sina 3 mål i Power-Play i förra Modo-matchen, satt det numerära överläget ska vi satsa stenhårt på, det kan sänka Modo. Men jag tror faktiskt på torsk ikväll, Modo kommer bli tuffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Har hört att hela atmosfären där ska vara bra. Ska bli spännande att se, med tanke på hur DIFs tidigare motståndare inlett så kan detta bli en ganska tuff kamp. Modo verkar heta och man ska absolut inte underskatta detta lag, framför allt inte på deras egen hemmaplan. Tydligen gjorde Malmö alla sina 3 mål i Power-Play i förra Modo-matchen, satt det numerära överläget ska vi satsa stenhårt på, det kan sänka Modo. Men jag tror faktiskt på torsk ikväll, Modo kommer bli tuffa. Jo Modo är ett bra lag, men tror faktiskt inte vi får torsk till kvällsmiddag... När börjar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Det är nedsläpp.. Nu, Ska bli spännande att lyssna på. Synd att Fimpen är "pappaledig" bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 FAaan va segt det går för DIF då, 2-0 >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) 2-1, Reducering av Linkan 2-2, JAAAAAAAAAAAAAAAA! 2-2 av Dragan! Redigerad 26 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Yahoo, skellefteå vann över frölunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Och dom jävlarna Timrå gör 3-2 med 50s kvar. HATA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Brynäs vann med 3-0 över Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Wow, Starkt av Skellefteå. Med Wernblom borta. Iofs har ju Frölunda öppnat extremt klent, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Jahapp. Suck. Pest. Och Pasta. Pestopasta, åt vi i skolan för någon vecka sen, lite så känns det nu. Pest att man kan tappa in två puckar sådär i slutändan. Men vafan, man gick väl för vinst. Nya tag nu i Karlstad, men jag är inte besviken, o nej, jag var ju uppladdad för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Idag är det match igen. Luleå - Malmö. Detta bör Luleå ta, annars... annars... blir jag besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Och Djurgården tar sig an Färjestad i Löfbergs Lila Arena. Kan bli tufft, Tror på DIF seger med uddamålet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts