Gof Skrivet 1 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Skönt?! Jag tog med min brorsa på hockey för första gången, och så gör Frölunad sådär? De spelade så sjukt uselt att det inte ens är värt för Luleå att vara stolta över vinsten. Nej, det var riktigt grinigt, nästan hela klacken gick hem efter andra perioden. Sjukt dålig stämning, Frölunda blev utbuade så fort de fick pucken. det ska de fan ha när de byter målvakt, 1 minut senare är det ett till mål. Tre gånger var det bara en Luleåspelare mot målvakten, jag menar, vad fan? Klack?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Klack?! Ja? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Ja? :s Skum klack som springer hem innan matchen är färdigspelad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Skum klack som springer hem innan matchen är färdigspelad. När de gör sådär är det inte mer än rätt. JAg förstår att man ska stödja sitt lag, men det de gjorde var så äckligt uselt och värdelöst att de inte förtjänar att ha en klack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Stabilt. Vart är SiXxXxe? I'm here.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 http://tv4nyheterna.se/1.220058/nyheter/20...PBjrisTfPbU4wAr Kom o hata om ni törs! Måndagm då smäller det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Hahaha! Hammarby chockhöjer priserna på läxands sektion till 400kr! Fuck arenabolaget! Krossa gnaget! Hata läxand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Ville dom att klacksektionerna skulle vara lika stora eller att fler ska teckna medlemsskap i bajen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Vi vill bara jävlas med alla, vi går ju ändå i graven snart Gnaget haussar, vi upplyser... Äh, knulla lik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Perfekt! En gnagethora nere, more to come http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hock...ticle1380576.ab -- Får se hur aiks uppslutning är idag, om den blir så fet som ja hoppas på! Matchen spelar ingen roll, DET E VI SOM E HAMMARBY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Idag blir det nog torsk, tyvärr. Vi kan inte lira mot Ölrunda borta med 4 ordinarie som saknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Lycka, och denna gång inte kemisk sådan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Död åt AIK-hockey atm, de vädjar och ber om stöd hit och dit, men vad fan ska de med stöd till? de är inte ens värda det när man förlorar 2 matcher av två möjliga mot landets sämsta hockeylag. Nej det var pinsamt ikväll, även om jag aldrig direkt haft något enormt hockeyhjärta så skäms jag ändå, att jag lägger pengar på den här skiten när man knappt är intresserad, men jag ska fortfarande ge dem chansen, säsongen ut, jag menar de kan ju spela mot bra motstånd tydligen?men just nu är jag bara tom helt klart, pinsamt var ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 2-1. Vad säger du Eudoros Dock fick vi slita riktigt hårt in i sista. Frögren är kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Det här bjuder vi på! http://www.youtube.com/watch?v=_NqnVZVQZVs Får se hur det går för aik nu, kanske bli kvalserien ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 kaffelag - Djurgår'n: 1-2, fem minuter kvar vargpack - Järnkaminerna: Vah? wp hörs inte. JK hörs. Dom sjöng till och med när fbk gjorde mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Trevlig vinst går. Vill egentligen inte skylla på domare men det där var ett riktigt dumhuve. Hosta och dö. Starkt att vinna borta i Karlstad trots att utvisningsminutrarna blev som dom blev, tror fan vi klarade av 5 mot 3 två gånger också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Tidigare storsatsningar har vi blivit tilldelade mellan 2000-2150 biljetter. Mot Luleå lördag 5/1 får vi hela 2639 klackbiljetter och det innebär en rekordstor klack! Sprid nu surret till alla i Djurgårdsfamiljen - köp förköpsbiljett till matchen då klacken blir fetare än någonsin! Jag längtar... Snälla, kan vi inte skita i julen och gå till 5/1 direkt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Tidigare storsatsningar har vi blivit tilldelade mellan 2000-2150 biljetter. Mot Luleå lördag 5/1 får vi hela 2639 klackbiljetter och det innebär en rekordstor klack! Sprid nu surret till alla i Djurgårdsfamiljen - köp förköpsbiljett till matchen då klacken blir fetare än någonsin! Jag längtar... Snälla, kan vi inte skita i julen och gå till 5/1 direkt?! Du kommer ner va? Annnars blir jag besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Du kommer ner va? Annnars blir jag besviken. Klart som fan! Tågbiljett bokad, och har en senil faders mor som ska springa in på Djurgårdsbutiken och köpa en biljett så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts