Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Skönt?! Jag tog med min brorsa på hockey för första gången, och så gör Frölunad sådär?

De spelade så sjukt uselt att det inte ens är värt för Luleå att vara stolta över vinsten.

Nej, det var riktigt grinigt, nästan hela klacken gick hem efter andra perioden. Sjukt dålig stämning, Frölunda blev utbuade så fort de fick pucken.

det ska de fan ha när de byter målvakt, 1 minut senare är det ett till mål. Tre gånger var det bara en Luleåspelare mot målvakten, jag menar, vad fan?

Klack?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Död åt AIK-hockey atm, de vädjar och ber om stöd hit och dit, men vad fan ska de med stöd till? de är inte ens värda det när man förlorar 2 matcher av två möjliga mot landets sämsta hockeylag. Nej det var pinsamt ikväll, även om jag aldrig direkt haft något enormt hockeyhjärta så skäms jag ändå, att jag lägger pengar på den här skiten när man knappt är intresserad, men jag ska fortfarande ge dem chansen, säsongen ut, jag menar de kan ju spela mot bra motstånd tydligen?men just nu är jag bara tom helt klart, pinsamt var ordet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tidigare storsatsningar har vi blivit tilldelade mellan 2000-2150 biljetter. Mot Luleå lördag 5/1 får vi hela 2639 klackbiljetter och det innebär en rekordstor klack! Sprid nu surret till alla i Djurgårdsfamiljen - köp förköpsbiljett till matchen då klacken blir fetare än någonsin!

Jag längtar... Snälla, kan vi inte skita i julen och gå till 5/1 direkt?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tidigare storsatsningar har vi blivit tilldelade mellan 2000-2150 biljetter. Mot Luleå lördag 5/1 får vi hela 2639 klackbiljetter och det innebär en rekordstor klack! Sprid nu surret till alla i Djurgårdsfamiljen - köp förköpsbiljett till matchen då klacken blir fetare än någonsin!

Jag längtar... Snälla, kan vi inte skita i julen och gå till 5/1 direkt?!

Du kommer ner va? Annnars blir jag besviken. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor