Gof Skrivet 26 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Fantastiskt. Hoppas även på en rätt stark lokal bortaklack imorgon, blir besviken om jag inte hör en DIF-ramsa i alla fall en gång. Hur många tror du det blir där imorgon? Runt 5-6 pers, som vanligt. Sen beror det på om vi ska räkna med alla gamlingar som håller på luleå som köper ståplats på borta, då är vi uppe i hundratalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Varför är det aldrig organiserade resor från JK till Luleå för? Hardcore att sitta i en buss i 8 timmar och öla och sjunga och sen partaja lite i Luleå. Jag och några polare planerar en sneresa till Luleå till våren, är du med på det GTApimp? du kan få ligga i bagageluckan och dricka saft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Dom vinner inte SM-guld iaf. Om dom gör det lovar jag att att äta en bit av min strumpa, verkligen. HV brukar vara bra i serien, men dåliga på slutspel. Sen quotar jag faktist Eudoros helt rakt av. Själv tror jag på att HV tar guldet, om dom klarar av att hålla sig från skador. Om HV håller sig skadefria under hela säsongen fram tills Slutspelet finns det faktist inget riktigt motstånd. HV är just nu överlägset mycket bättre än de andra lagen i Elitserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 http://www.sthlm-sodra.com/foto/ovrigt/front3dec.jpg Hauss Hauss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Varför är det aldrig organiserade resor från JK till Luleå för? Hardcore att sitta i en buss i 8 timmar och öla och sjunga och sen partaja lite i Luleå. Jag och några polare planerar en sneresa till Luleå till våren, är du med på det GTApimp? du kan få ligga i bagageluckan och dricka saft Det låter underbart. Ska annars bli riktigt intressant ikväll. Ryno ska tydligen spela och det ska bli kul att se. Totti är magsjuk och det är lite tråkigt, men det hindrar oss verkligen inte för att plocka tre nya pinnar i skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Varför är det aldrig organiserade resor från JK till Luleå för? Hardcore att sitta i en buss i 8 timmar och öla och sjunga och sen partaja lite i Luleå. Jag och några polare planerar en sneresa till Luleå till våren, är du med på det GTApimp? du kan få ligga i bagageluckan och dricka saft Den bussen måste ju köra jävligt snabbt den. Fan roligt, kom upp bara. Fixade nyss till min gamla fina flagga så den har en pinne att hänga på. Snart dags för match. Roligt. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Snuskigt tråkig hockey man spelar däruppe då. Är nöjd över att DIF som bortalag, som har blivit tippat att slutat långt nere med just Luleå i alla fall försöker att spela hockey, man söker passningar från egen zon spelar sig fram. Sen slarvar vi mycket, och det är ju självklart kontringsfittlaget nummer 1 som tjänar på det. Jag dör hellre en tragisk död än att vara fanatiker till det där pinsamma fittlaget. Kontringshockey och ryggsäckhockey på hemmaplan. Pinsammare än Bäckman. Stackars 2.500 (eller nåt) och Godfather som vard där och titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Snuskigt tråkig hockey man spelar däruppe då. Är nöjd över att DIF som bortalag, som har blivit tippat att slutat långt nere med just Luleå i alla fall försöker att spela hockey, man söker passningar från egen zon spelar sig fram. Sen slarvar vi mycket, och det är ju självklart kontringsfittlaget nummer 1 som tjänar på det. Jag dör hellre en tragisk död än att vara fanatiker till det där pinsamma fittlaget. Kontringshockey och ryggsäckhockey på hemmaplan. Pinsammare än Bäckman. Stackars 2.500 (eller nåt) och Godfather som vard där och titta. FEM - TVÅ! *klappar med händerna* FEM - TVÅ! *klappar med händerna* FEM - TVÅ! *klappar med händerna* Hur Luleå väl spelar finns det klyvna meningar om - resultatstavlan var iaf vacker efter dagens match, och det är ju enligt den det räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 FEM - TVÅ! *klappar med händerna* FEM - TVÅ! *klappar med händerna* FEM - TVÅ! *klappar med händerna* Hur Luleå väl spelar finns det klyvna meningar om - resultatstavlan var iaf vacker efter dagens match, och det är ju enligt den det räknas. Inte särskilt förvånansvärt att man inte kan glädja sig över mer. Jag är i alla fall rysligt nöjd över att DIF åkte upp och vågade spela hockey, jag vill inte säg att Luleå var utspelat för det man inte, men man hade abslout inte mycket till spel att komma med. På något vis känns det som att det ska vara jag som är nöjd, om man gillar bra hockey och en lite positivare framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Inte särskilt förvånansvärt att man inte kan glädja sig över mer. Jag är i alla fall rysligt nöjd över att DIF åkte upp och vågade spela hockey, jag vill inte säg att Luleå var utspelat för det man inte, men man hade abslout inte mycket till spel att komma med. På något vis känns det som att det ska vara jag som är nöjd, om man gillar bra hockey och en lite positivare framtid. Åh, jo - hade njutit om det så vore käkben och blod som hade flygit på isen, bara vi hade vunnit. Skönspel eller skitspel spelar inte roll alls för oss när vi ligger i det här läget tabellen, bara poängen rullar in så får det se ut precis hur det vill. Forza Lule. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Nåja, Luleå förtjänade vinsten. Varför skjuter vi PÅ målet och inte I MÅLET?! Men haha, bra att dom ska rusta upp COOP. Ett skott som kom farande över bortastå fastnade i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Nåja, Luleå förtjänade vinsten. Varför skjuter vi PÅ målet och inte I MÅLET?! Men haha, bra att dom ska rusta upp COOP. Ett skott som kom farande över bortastå fastnade i väggen. Jag förstårinte heller hur det kan vara så snuskigt svårt att skjuta den brevid målvakten. Blir så förbannat trött på Bengan som får perfekt smörpass hela tiden och ska bara lirka in den men sular den på målvakten bara. Visst blir man arg när en spelare skjuter utanför och man vill att man ska träffa mål. Men det spelar ingen roll, han har otroligt svårt att göra mål bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 När man äntligen tror på vinst så skiter det sig självklart Ladda om, krossa gnaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Jäklar i min räklåda! 0-6 mot Frölunda - I SCANDINAVIUM! Hoho, grymma bananer, det var otroligt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Stabilt. Vart är SiXxXxe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Gråter inne i WoW. Fan alltså, bättre spel av Djurgårn idag. Fint med fjärdeplatsen. Och sen är jag jävligt impad av Luleå, trodde inte dom hade en suck att göra mål i Scandinavium ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 De flesta aik-sidor har skrivit om derbyt, endast Sthlm-södra från vårt håll... Hata gnaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Ett steg framåt http://www.dagensnyheter.se/DNet/jsp/polop...44&a=720143 Håkkifrilla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 2-2 mot Mora. Well... Nöjd är jag inte, men en poäng är alltid en poäng och den kan betyda mycket i slutändan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jäklar i min räklåda! 0-6 mot Frölunda - I SCANDINAVIUM! Hoho, grymma bananer, det var otroligt skönt. Skönt?! Jag tog med min brorsa på hockey för första gången, och så gör Frölunad sådär? De spelade så sjukt uselt att det inte ens är värt för Luleå att vara stolta över vinsten. Nej, det var riktigt grinigt, nästan hela klacken gick hem efter andra perioden. Sjukt dålig stämning, Frölunda blev utbuade så fort de fick pucken. det ska de fan ha när de byter målvakt, 1 minut senare är det ett till mål. Tre gånger var det bara en Luleåspelare mot målvakten, jag menar, vad fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts