dibel Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Djurgården löste "OH-problemet" utomordentligt igår! Dela upp RAF märket i 4 delar och får det att ses som stripes var smart. Creeeeeed! Vi är väl helt klara för nedflyttningskval redan... För fan vad lack jag blir på dom som inte bryr sig om hockeysektionen! Kämpa Hammarby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Börjar förstå att du tycker det nu. Nyss. För ett tag sedan. Bra tag sedan. Förstår det. Men den bara fortsätter att övertyga mig. Men jag kan trappa ner på dom kommentarerna, det är lite patetiskt faktiskt. Stackars Bajen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Färjestad - Djurgården om två dagar i lila! Snacka om vinst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Färjestad - Djurgården om två dagar i lila! Snacka om vinst Jag tror på hordif! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Jag tror på hordif! What did I say, bitches?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 What did I say, bitches?! Jävla Daniel Larsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Färjestad 0-3 Djurgården F*n håller ni på med FBK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Jävla Daniel Larsson Väggen från Boden, seriöst. Fjärde nollan iår Färjestad 0-3 Djurgården F*n håller ni på med FBK!! Lallar runt, skönt med seger i kaffeburken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Färjestad 0-3 Djurgården F*n håller ni på med FBK!! Hade du sagt det där för två säsonger sedan så kanske jag hade hållt med dig, men säg inte att Djurgården den här säsongen inte är kapabla till att slå Färjestad i Karlstad. DIF spelade grymt bra och Daniel Larsson stoppade verkligen allt. Den 8:e december står jag själv i kaffekokaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 HV är verkligen hur bra som helst just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 HV är verkligen hur bra som helst just nu. Dom vinner inte SM-guld iaf. Om dom gör det lovar jag att att äta en bit av min strumpa, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Dom vinner inte SM-guld iaf. Om dom gör det lovar jag att att äta en bit av min strumpa, verkligen. Noterat! Själv tror jag på att HV tar guldet, om dom klarar av att hålla sig från skador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Uppladdningen har börjat, på tisdag är det Luleå-Djurgår'n i konsum igen. Fan det ska bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Johan Ryno... jaha. Inte direkt spetsen jag ville ha, men lite tyngd framåt borde han ju kunna skapa. Bara han inte gör en skitsäsong som i Frölunda ifjol (0p 15 matcher) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Johan Ryno... jaha. Inte direkt spetsen jag ville ha, men lite tyngd framåt borde han ju kunna skapa. Bara han inte gör en skitsäsong som i Frölunda ifjol (0p 15 matcher) Han var klart godkänd i Timrå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jaha, DIF-MoDo idag då. Nu måste fan MoDo vinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) http://www.nwt.se/ArticlePages/200711/23/2...005_217.dbp.asp Haha, Fabian har ont. MoDo's feta stockholmskomplex kommer ju inte bli bättre efter den här matchen, överkörning på isen och en Djurgårdsklack som sjunger hela matchen. Dicken gör ett mål och Marusak två. 3-0 ...4-1, jävlar vilket snyggt straffmål Fimpen gjorde. Redigerad 24 november, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 En vecka kvar till Sveriges enda riktiga hockeyderby i de högsta serierna! Känns lite avslaget från vår sida och som jag har fattat det ska aik satsa på denna match? Sportsligt? Oförutsägbart! Vi får se Tattare från solna trodde att de hade chans, men de bara sprang när det bjöds upp till dans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Ptja, var juniorderby för några dagar sedan. DIF - aik, Djurgårn vann med 8-1. (: Nu är det psykningskrig här uppe som gäller, har inte stött på en enda i luleåfans på stan som inte gnäggade till åt mig när jag gick förbi och såg sådär snyggt "HEJ BÖNDER VI É DIF!" ut. Fan vad jag älskar det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Ptja, var juniorderby för några dagar sedan. DIF - aik, Djurgårn vann med 8-1. (: Nu är det psykningskrig här uppe som gäller, har inte stött på en enda i luleåfans på stan som inte gnäggade till åt mig när jag gick förbi och såg sådär snyggt "HEJ BÖNDER VI É DIF!" ut. Fan vad jag älskar det här. Fantastiskt. Hoppas även på en rätt stark lokal bortaklack imorgon, blir besviken om jag inte hör en DIF-ramsa i alla fall en gång. Hur många tror du det blir där imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts