Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Färjestad 0-3 Djurgården :) F*n håller ni på med FBK!! :mellow::D

Hade du sagt det där för två säsonger sedan så kanske jag hade hållt med dig, men säg inte att Djurgården den här säsongen inte är kapabla till att slå Färjestad i Karlstad.

DIF spelade grymt bra och Daniel Larsson stoppade verkligen allt.

Den 8:e december står jag själv i kaffekokaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.nwt.se/ArticlePages/200711/23/2...005_217.dbp.asp

Haha, Fabian har ont.

MoDo's feta stockholmskomplex kommer ju inte bli bättre efter den här matchen, överkörning på isen och en Djurgårdsklack som sjunger hela matchen. Dicken gör ett mål och Marusak två. 3-0

...4-1, jävlar vilket snyggt straffmål Fimpen gjorde. >_<

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En vecka kvar till Sveriges enda riktiga hockeyderby i de högsta serierna! Känns lite avslaget från vår sida och som jag har fattat det ska aik satsa på denna match?

Sportsligt? Oförutsägbart! Vi får se ^_^

>_< Tattare från solna trodde att de hade chans, men de bara sprang när det bjöds upp till dans! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, var juniorderby för några dagar sedan. DIF - aik, Djurgårn vann med 8-1. (:

Nu är det psykningskrig här uppe som gäller, har inte stött på en enda i luleåfans på stan som inte gnäggade till åt mig när jag gick förbi och såg sådär snyggt "HEJ BÖNDER VI É DIF!" ut.

Fan vad jag älskar det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, var juniorderby för några dagar sedan. DIF - aik, Djurgårn vann med 8-1. (:

Nu är det psykningskrig här uppe som gäller, har inte stött på en enda i luleåfans på stan som inte gnäggade till åt mig när jag gick förbi och såg sådär snyggt "HEJ BÖNDER VI É DIF!" ut.

Fan vad jag älskar det här.

Fantastiskt. Hoppas även på en rätt stark lokal bortaklack imorgon, blir besviken om jag inte hör en DIF-ramsa i alla fall en gång. Hur många tror du det blir där imorgon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor