GTApimpfoolife Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Vinst igen. Niklas äckel Anger får göra sitt första mål för säsongen, det kom lägligt och han förtjänar det med sitt slit. Nu kan få gå in i omklädningsrummet nöjd och förtsätta se lite äcklig ut. Tack för det, äckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Vinst igen. Niklas äckel Anger får göra sitt första mål för säsongen, det kom lägligt och han förtjänar det med sitt slit. Nu kan få gå in i omklädningsrummet nöjd och förtsätta se lite äcklig ut. Tack för det, äckel. Får man fråga varför du hatar/ogillar honom så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Får man fråga varför du hatar/ogillar honom så mycket? Min gissning är för han är ex-gnagare och nu är precis som GTApimp beskriver det, äcklig gårdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Fyfaaaaaaaan vilken underbar vinst idag! Låg under med 1-4 och vann med 7-5. Helt underbart. Och Bartecko vaknade också. Ooh, satt så skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Får man fråga varför du hatar/ogillar honom så mycket? Han är precis som Halo säger hälften råtta. Killen har nämligen gått ut i en intervju och sagt att han är hälften gnagare och hälften Djurgårdare. Skulle han svarat Bofors eller Mora eller nåt sånt där annat skit som ingen ändå gillar, så skulle jag inte bry mig, men Aik, det svider. Redigerad 23 oktober, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Han är precis som Halo säger hälften råtta. Killen har nämligen gått ut i en intervju och sagt att han är hälften gnagare och hälften Djurgårdare. Skulle han svarat Bofors eller Mora eller nåt sånt där annat skit som ingen ändå gillar, så skulle jag inte bry mig, men Aik, det svider. Äh, Har du inte sett hur så där skönt kaxig Anger är i intervjuerna? Man måste ju fan älska honom bara för det. Djurgår'n, det är klubben man ska lira i! ~ Anger på FANTV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Äh, Har du inte sett hur så där skönt kaxig Anger är i intervjuerna? Man måste ju fan älska honom bara för det. Djurgår'n, det är klubben man ska lira i! ~ Anger på FANTV Har hans gnagarhjärta försvunnit så är jag mer än nöjd. Men det vet man ju inte, och jag kan tyvärr inte gilla honom, hur kaxig han är, när han har hälften råtthjärta. Men visst, Djurgården behöver vilken spelare man kan få, och han har själv försökt sälja så många säsongsplåtar som möjligt så jag uppskattar han kanske lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) Vilket som så skulle han inte vika ner sig för laget. 0-4 Borta mot linköping, imorrn, 3-0 hemma. Redigerad 24 oktober, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Supersöndag på... SÖNDAG! Manifestation+gais hemma+ik orskarshamn hemma, kan det bli bättre? Men först är det malmö. What else you gonna do on a friday? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Oj! Nu förväxlade jag två spelare Jag trodde du menade Nicholas Angell i brynäs. Niklas Anger vet jag inte ens vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Har hans gnagarhjärta försvunnit så är jag mer än nöjd. Men det vet man ju inte, och jag kan tyvärr inte gilla honom, hur kaxig han är, när han har hälften råtthjärta. Men visst, Djurgården behöver vilken spelare man kan få, och han har själv försökt sälja så många säsongsplåtar som möjligt så jag uppskattar han kanske lite... Nja det där vet jag inte om jag skulle gilla. Det måste ni väll fan fatta själva, klart killen säger så, har man spelat i värsta rivalen så måste han ju vända era åsikter om honom på något sätt. Luktar jävligt falskt tycker jag. Han kan väll lira i dif i iaf 10 år eller mer innan han släpper ut en sånn komentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Färjestad vann över äckel-frölunda ( ) med 4-1. Äntligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nja det där vet jag inte om jag skulle gilla. Det måste ni väll fan fatta själva, klart killen säger så, har man spelat i värsta rivalen så måste han ju vända era åsikter om honom på något sätt. Luktar jävligt falskt tycker jag. Han kan väll lira i dif i iaf 10 år eller mer innan han släpper ut en sånn komentar. Jo precis, och de är därför jag fortfarande har svårt över att gilla honom. Men han jobbar på bra för föreningen och med tanke på den risiga ekonomin så får man väl tacka och ta emot. Hade vi dock haft en hyfsad trupp och inte legat minus på ekonomisidan så hade jag velat se DIF kickat honom rakt ner i helvetet. Alltså till Allsvenskan. Men som sagt var, vi behöver honom, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 SKÖÖÖÖÖÖÖNT! Grishockeyns mästare kämpades ner med sin egna medicin, och Djurgårn är lika hypereffiktivt som vanligt. 12 skott, 3 mål. Var lite tafatt på bortastå som vanligt, 7-8 Djurgårdare var där iaf, och vi var glada och nöjda. Matchen var spännande, lite för spännande i slutet, för vi stog så vi inte kunde se sekundvisaren. Men, fan alltså. konsumhallen är ju risig. Jiri (tror jag) sköt ett skott i plexiglaset i första perioden och nån jävla plastbit ramlade ner från taket. Ehum.... ÄCKELBJÖRNAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 SKÖÖÖÖÖÖÖNT! Grishockeyns mästare kämpades ner med sin egna medicin, och Djurgårn är lika hypereffiktivt som vanligt. 12 skott, 3 mål. Var lite tafatt på bortastå som vanligt, 7-8 Djurgårdare var där iaf, och vi var glada och nöjda. Matchen var spännande, lite för spännande i slutet, för vi stog så vi inte kunde se sekundvisaren. Men, fan alltså. konsumhallen är ju risig. Jiri (tror jag) sköt ett skott i plexiglaset i första perioden och nån jävla plastbit ramlade ner från taket. Ehum.... ÄCKELBJÖRNAR! fakk joooo! Den forna Boden-sonen räddade er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) fakk joooo! Den forna Boden-sonen räddade er. Jafan. Danne Larsson, muren från Boden. Ska fan göra en flagga med bodens kommunmärke på! Har lossnat för Anger nu också, mål i tre raka nu Redigerad 27 oktober, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Bästa stämningen den här säsongen och fullsatt Hovet. Nu börjar det hända grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jaha. Under tiden jag vart borta så blev Roger Melin sparkad från FBK. Är intressant vem som kan ta över efter honom? Boork, Stömberg, Per-Erik? Knappast. Tror mer på Tommy Samuelsson som är andratränare isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jaha. Under tiden jag vart borta så blev Roger Melin sparkad från FBK. Är intressant vem som kan ta över efter honom? Boork, Stömberg, Per-Erik? Knappast. Tror mer på Tommy Samuelsson som är andratränare isåfall. En korkad kick. Roger Melin är riktigt bra tränare och om det är för man producerar negativa resultat eller om det är för en dålig lagkänsla har jag ingen aning om. Hade jag varit Looooooooob (tror jag det stavas ) så hade jag försökt göra mig av med det äldre gardet, alltså Jönsson/Nordström/Prestberg istället för Melin. Men det är väl mest för att jag vill se Färjestad göra så dåliga resultat som möjligt. Nej men jag vet inte... Melin till Brynäs kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Uppehåll, usch äsch bläsch. Men, fan vad stort av JK. Vi är fan Sveriges bästa klack. www.djurgårdshjältar.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts