Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Får man fråga varför du hatar/ogillar honom så mycket?

Han är precis som Halo säger hälften råtta. Killen har nämligen gått ut i en intervju och sagt att han är hälften gnagare och hälften Djurgårdare. Skulle han svarat Bofors eller Mora eller nåt sånt där annat skit som ingen ändå gillar, så skulle jag inte bry mig, men Aik, det svider.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är precis som Halo säger hälften råtta. Killen har nämligen gått ut i en intervju och sagt att han är hälften gnagare och hälften Djurgårdare. Skulle han svarat Bofors eller Mora eller nåt sånt där annat skit som ingen ändå gillar, så skulle jag inte bry mig, men Aik, det svider.

Äh, Har du inte sett hur så där skönt kaxig Anger är i intervjuerna? Man måste ju fan älska honom bara för det. :rolleyes:

Djurgår'n, det är klubben man ska lira i!

~ Anger på FANTV

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, Har du inte sett hur så där skönt kaxig Anger är i intervjuerna? Man måste ju fan älska honom bara för det. :rolleyes:

Djurgår'n, det är klubben man ska lira i!

~ Anger på FANTV

Har hans gnagarhjärta försvunnit så är jag mer än nöjd. Men det vet man ju inte, och jag kan tyvärr inte gilla honom, hur kaxig han är, när han har hälften råtthjärta. Men visst, Djurgården behöver vilken spelare man kan få, och han har själv försökt sälja så många säsongsplåtar som möjligt så jag uppskattar han kanske lite...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hans gnagarhjärta försvunnit så är jag mer än nöjd. Men det vet man ju inte, och jag kan tyvärr inte gilla honom, hur kaxig han är, när han har hälften råtthjärta. Men visst, Djurgården behöver vilken spelare man kan få, och han har själv försökt sälja så många säsongsplåtar som möjligt så jag uppskattar han kanske lite...

Nja det där vet jag inte om jag skulle gilla. Det måste ni väll fan fatta själva, klart killen säger så, har man spelat i värsta rivalen så måste han ju vända era åsikter om honom på något sätt. Luktar jävligt falskt tycker jag. Han kan väll lira i dif i iaf 10 år eller mer innan han släpper ut en sånn komentar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja det där vet jag inte om jag skulle gilla. Det måste ni väll fan fatta själva, klart killen säger så, har man spelat i värsta rivalen så måste han ju vända era åsikter om honom på något sätt. Luktar jävligt falskt tycker jag. Han kan väll lira i dif i iaf 10 år eller mer innan han släpper ut en sånn komentar.

Jo precis, och de är därför jag fortfarande har svårt över att gilla honom. Men han jobbar på bra för föreningen och med tanke på den risiga ekonomin så får man väl tacka och ta emot. Hade vi dock haft en hyfsad trupp och inte legat minus på ekonomisidan så hade jag velat se DIF kickat honom rakt ner i helvetet. Alltså till Allsvenskan. Men som sagt var, vi behöver honom, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SKÖÖÖÖÖÖÖNT! Grishockeyns mästare kämpades ner med sin egna medicin, och Djurgårn är lika hypereffiktivt som vanligt. 12 skott, 3 mål.

Var lite tafatt på bortastå som vanligt, 7-8 Djurgårdare var där iaf, och vi var glada och nöjda.

Matchen var spännande, lite för spännande i slutet, för vi stog så vi inte kunde se sekundvisaren.

Men, fan alltså. konsumhallen är ju risig. Jiri (tror jag) sköt ett skott i plexiglaset i första perioden och nån jävla plastbit ramlade ner från taket. Ehum....

ÄCKELBJÖRNAR!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SKÖÖÖÖÖÖÖNT! Grishockeyns mästare kämpades ner med sin egna medicin, och Djurgårn är lika hypereffiktivt som vanligt. 12 skott, 3 mål.

Var lite tafatt på bortastå som vanligt, 7-8 Djurgårdare var där iaf, och vi var glada och nöjda.

Matchen var spännande, lite för spännande i slutet, för vi stog så vi inte kunde se sekundvisaren.

Men, fan alltså. konsumhallen är ju risig. Jiri (tror jag) sköt ett skott i plexiglaset i första perioden och nån jävla plastbit ramlade ner från taket. Ehum....

ÄCKELBJÖRNAR!

fakk joooo!

Den forna Boden-sonen räddade er. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha. Under tiden jag vart borta så blev Roger Melin sparkad från FBK.

Är intressant vem som kan ta över efter honom? Boork, Stömberg, Per-Erik? Knappast.

Tror mer på Tommy Samuelsson som är andratränare isåfall.

En korkad kick. Roger Melin är riktigt bra tränare och om det är för man producerar negativa resultat eller om det är för en dålig lagkänsla har jag ingen aning om. Hade jag varit Looooooooob (tror jag det stavas :unsure: ) så hade jag försökt göra mig av med det äldre gardet, alltså Jönsson/Nordström/Prestberg istället för Melin. Men det är väl mest för att jag vill se Färjestad göra så dåliga resultat som möjligt. Nej men jag vet inte...

Melin till Brynäs kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor