kicken Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Jag önskar Boorken all olycka i världen, bra hordif! Aah, fredagshockey! Finns det något bättre? Mot bofors spelarbuss! Bofors kommer vinna. 5-4 mot Malmö bevisar ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Bofors kommer vinna. 5-4 mot Malmö bevisar ju det Japp, men jag bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Skönt, Ottos mål var ju en delikatess och Linkans passning till Falk var ju ögonorgasm. Bra att bortaspelet har lossnat tidigt iår, så vi börjar vinna borta tidigare än i Januari som ifjol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Juuso Riksman, vad håller du på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Skönt, Ottos mål var ju en delikatess och Linkans passning till Falk var ju ögonorgasm. Bra att bortaspelet har lossnat tidigt iår, så vi börjar vinna borta tidigare än i Januari som ifjol Delikatessen var ju 3-0 målet. Klapp! klapp! mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Delikatessen var ju 3-0 målet. Klapp! klapp! mål! Fint var det, men nej. Otto's mål... det. Är så, fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Fint var det, men nej. Otto's mål... det. Är så, fint. Ja, så fantastiskt. Eller 2-0 målet, stenhård rökare pang tjoff upp kröken. Härlig diskussion, förklara 4-0 målet för mig en gång till, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Härligt, fyra raka hemmasegrar nu! Dock var det ju i förlängning, men två poäng är klart godkänt. Och Larose är kungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Ja, så fantastiskt. Eller 2-0 målet, stenhård rökare pang tjoff upp kröken. Härlig diskussion, förklara 4-0 målet för mig en gång till, tack! Linkan får pucken bakom mål, håller i den, på ett sådant där typiskt Linkan-sätt. Ser att Falken kommer nerifrån blå, skickar in en smörpassning när han är mitt i slottet. Falk direktskjuter in den i nedre vänsterhörn. Imorrn: SKOTERRAGGARE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Imorrn: SKOTERRAGGARE! På torsdag är det väl? Men iaf - bring it on, Fjollträsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Linkan får pucken bakom mål, håller i den, på ett sådant där typiskt Linkan-sätt. Ser att Falken kommer nerifrån blå, skickar in en smörpassning när han är mitt i slottet. Falk direktskjuter in den i nedre vänsterhörn. Imorrn: SKOTERRAGGARE! Aaaaaahhh så fantastiskt! Man vill ju bara höra mer! På torsdag, skoter. På lördag, kebab. Två tuffa matcher men som vi faktiskt borde ta 6 poäng på, men det är abslout inget krav. Själv är man där på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Trevligt, eller hur Eurodos? 6-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Trevligt, eller hur Eurodos? 6-1 Vet inte, ska fråga honom. Tycker det är jävligt pissigt, japp. Speciellt då vi hade första perioden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Fjärde raka segern - fjärde nollan för Larsson 3-0 Så slutar Djurgår'n - telje. Och sista matchen innan Jiri ansluter på måndag, fan va nice. Då har vi en backbesättning med extremt god elitserieklass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Fjärde raka segern - fjärde nollan för Larsson 3-0 Så slutar Djurgår'n - telje. Och sista matchen innan Jiri ansluter på måndag, fan va nice. Då har vi en backbesättning med extremt god elitserieklass Tror också på seger idag, dom har spelat riktigt bra på sistone och verkar riktigt sammanbitna. 4-0 blir det. Nu drar jag till Hovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Stackars Brynäs, stackars Boork. Lyckliga jag som slipper hålla på det där pissgänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Müssli Arena ska alltså bli gul-röd-blå igen av Djurgårn's egna lilla tifo-grupp som inte drar till Halmstad och ser fotbollen ta tre pinnar. Något litet tifo var på gång, inget stort, men alltid något. Nu jävlar är det revansch som gäller, telje skitklubb snodde 2p av oss i Globen sist och det är inte Ozzy glad över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Müssli Arena ska alltså bli gul-röd-blå igen av Djurgårn's egna lilla tifo-grupp som inte drar till Halmstad och ser fotbollen ta tre pinnar. Något litet tifo var på gång, inget stort, men alltid något. Nu jävlar är det revansch som gäller, telje skitklubb snodde 2p av oss i Globen sist och det är inte Ozzy glad över. Södertelje ger jag blanka fan i, det är redan klart att det blir Allsvenskan för dom. Tycker annars det inte är någon närmare derbymatch, det är precis Djurgården mot Aik, länsderby ungefär, förutom att Södertelje (hur fan stavas det förresten) har ett än värre mindervärdskomplex samt är förbannat jävla uppkäftiga utan anledning. Sen har dom en överskattad snorunge till målvakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Södertelje ger jag blanka fan i, det är redan klart att det blir Allsvenskan för dom. Tycker annars det inte är någon närmare derbymatch, det är precis Djurgården mot Aik, länsderby ungefär, förutom att Södertelje (hur fan stavas det förresten) har ett än värre mindervärdskomplex samt är förbannat jävla uppkäftiga utan anledning. Sen har dom en överskattad snorunge till målvakt. Södertälje. Match mot Timrå imorgon, hemma. Tror på vinst faktiskt då vi har vart starka hemma på sista tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Södertelje ger jag blanka fan i, det är redan klart att det blir Allsvenskan för dom. Tycker annars det inte är någon närmare derbymatch, det är precis Djurgården mot Aik, länsderby ungefär, förutom att Södertelje (hur fan stavas det förresten) har ett än värre mindervärdskomplex samt är förbannat jävla uppkäftiga utan anledning. Sen har dom en överskattad snorunge till målvakt. Håller med till 100%!. ssk publiken finns bara inne på arenan utanför är dom skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts