Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Ja, så fantastiskt. Eller 2-0 målet, stenhård rökare pang tjoff upp kröken. Härlig diskussion, förklara 4-0 målet för mig en gång till, tack!

Linkan får pucken bakom mål, håller i den, på ett sådant där typiskt Linkan-sätt. Ser att Falken kommer nerifrån blå, skickar in en smörpassning när han är mitt i slottet. Falk direktskjuter in den i nedre vänsterhörn. :mf_doof:

Imorrn: SKOTERRAGGARE!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Linkan får pucken bakom mål, håller i den, på ett sådant där typiskt Linkan-sätt. Ser att Falken kommer nerifrån blå, skickar in en smörpassning när han är mitt i slottet. Falk direktskjuter in den i nedre vänsterhörn. :mf_doof:

Imorrn: SKOTERRAGGARE!

Aaaaaahhh så fantastiskt! Man vill ju bara höra mer!

På torsdag, skoter. På lördag, kebab. Två tuffa matcher men som vi faktiskt borde ta 6 poäng på, men det är abslout inget krav. Själv är man där på lördag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fjärde raka segern - fjärde nollan för Larsson

3-0

Så slutar Djurgår'n - telje. Och sista matchen innan Jiri ansluter på måndag, fan va nice. Då har vi en backbesättning med extremt god elitserieklass

Tror också på seger idag, dom har spelat riktigt bra på sistone och verkar riktigt sammanbitna.

4-0 blir det.

Nu drar jag till Hovet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Müssli Arena ska alltså bli gul-röd-blå igen av Djurgårn's egna lilla tifo-grupp som inte drar till Halmstad och ser fotbollen ta tre pinnar. Något litet tifo var på gång, inget stort, men alltid något.

Nu jävlar är det revansch som gäller, telje skitklubb snodde 2p av oss i Globen sist och det är inte Ozzy glad över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Müssli Arena ska alltså bli gul-röd-blå igen av Djurgårn's egna lilla tifo-grupp som inte drar till Halmstad och ser fotbollen ta tre pinnar. Något litet tifo var på gång, inget stort, men alltid något.

Nu jävlar är det revansch som gäller, telje skitklubb snodde 2p av oss i Globen sist och det är inte Ozzy glad över.

Södertelje ger jag blanka fan i, det är redan klart att det blir Allsvenskan för dom. Tycker annars det inte är någon närmare derbymatch, det är precis Djurgården mot Aik, länsderby ungefär, förutom att Södertelje (hur fan stavas det förresten) har ett än värre mindervärdskomplex samt är förbannat jävla uppkäftiga utan anledning. Sen har dom en överskattad snorunge till målvakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Södertelje ger jag blanka fan i, det är redan klart att det blir Allsvenskan för dom. Tycker annars det inte är någon närmare derbymatch, det är precis Djurgården mot Aik, länsderby ungefär, förutom att Södertelje (hur fan stavas det förresten) har ett än värre mindervärdskomplex samt är förbannat jävla uppkäftiga utan anledning. Sen har dom en överskattad snorunge till målvakt.

Södertälje.

Match mot Timrå imorgon, hemma. Tror på vinst faktiskt då vi har vart starka hemma på sista tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%!. ssk publiken finns bara inne på arenan utanför är dom skit :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor