GTApimpfoolife Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Ingen vidare slakt spelmässigt men som tur är så har dom Hadelöv och vi har Larsson, därav ren jävla slakt. Nej, nu har media chans att skriva om Brembergkedjan som fortsätter producera och producera och gör Djurgården till ett lag värd namnet. Mongon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Nja sur över namnet är jag inte, då ska jag gå runt och sura över ett hundratal klubbar i sverige som även de använder sig av AIK. Men när de börjar sjunga just "AIK" så gillar jag det inte, de kan hålla sig till skellefteå. Hur som hellst, fuck er båda två, men pengar är alltid pengar, därav dif. Aja, det jag menade iofs. Skönt med vinst, och fint jobb av Axelsson. Axelsson, Printz och Anger var bäst idag tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Härligt med första segern! 1:a perioden var urusel - men 2:a perioden var den bästa hittills i serien. Gött. (Vill dock fortfarande se Modig i målet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 6:e raka! Nu krossar vi gnaget i sveriges enda hockeyderby! Kukarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Gör någonting för fan bajenäckel, annars ryker ni denna månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Ser så ut. Det är jag (och ett fåtal till) som är Hammarby... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) 4-0, går ju fint det här. Edit; Jaja, vi vann ju. Dock inte imponerad. Och varför har Bremberg och kompani somnat? Redigerad 4 oktober, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Krisen är över. Puh. Nu är det fan derby imorn kommer bli hett som helvetet! Första tre poängen bärgas imorn, KROSSA GNAGET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Härligt! 6-4 hemma mot Färjestad! Dessvärre var det en dyrköpt vinst... 4 skador - däribland Chabada och Omark. Tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Fantastiskt! Skön stämning i 2a också när gnagetfansen vaknade till lite! FATTIGA BAJEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Fantastiskt! Skön stämning i 2a också när gnagetfansen vaknade till lite! FATTIGA BAJEN! Ni är fortfarande ingenting . ---- Go färjestad ikväll, vinner de så går min lången in. EDIT: Min vanliga jävla otur, 5 lången irad så har jag torskat på en enda match. Färjestad ledde 2 gånger och skjuter sedan i ribban vid ställningen 2-2. FAN. Redigerad 9 oktober, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Perfekt dålig genomförd match igår. Det tråkiga är såhär i efterhand att man inte har någonting att skylla på, vi har fått tillbaka flera spelare och är nästan full trupp. Men vafan kan det bero på? Dåliga träningar? Timrå dominerade totalt och spelade äckligt smart. Det är mycket som behöver slipas på inför Brynäs borta, och hur ofta brukar vi vinna där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Perfekt dålig genomförd match igår. Det tråkiga är såhär i efterhand att man inte har någonting att skylla på, vi har fått tillbaka flera spelare och är nästan full trupp. Men vafan kan det bero på? Dåliga träningar? Timrå dominerade totalt och spelade äckligt smart. Det är mycket som behöver slipas på inför Brynäs borta, och hur ofta brukar vi vinna där? Tyvärr går ju inte Brynäs på ett löpande band direkt heller just nu med fem eller sex förluster på rad! Tänk va, efter kanonstarten de hade. Blir säkert skitjämt på torsdag. Redigerad 10 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Skitskalle vilken dålig match det var igår. Rent genomusel. Aja, Skellefteå hemma på torsdag. Då jävlar! Bartecko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 MÖRDARE! http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hock...rticle974548.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Fyfan vilken kämparinsats, sämsta spelarmaterialet som vi ställt på isen iår går in och tar tre pinnar borta mot Brynäs. Fan vad bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Mycket nöjd. I och för sig så såg första perioden ut som hela Timråmatchen, men jävlar vad de ryckte upp sig i andra. Ottossons mål är faktiskt riktigt fint när han går igenom Brynäs backlinje och faktiskt lite turligt får in den. Boork har mycket att stå i nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Boork kommer bli sparkad eller avgå först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Härlig vinst över SAIK. Bartecko är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Jag önskar Boorken all olycka i världen, bra hordif! Aah, fredagshockey! Finns det något bättre? Mot bofors spelarbuss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts