SiXxe Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Skämmigt MoDo. 1-4 ? Mora? Hrm, mm, vet. Dom tog väl antagligen matchen förgiven att dom skulle vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Skämmigt MoDo. 1-4 ? Mora? Skämmigt Linköping skulle jag vilja säga. Sure - Brynäs är bättre än Mora - men 9-1 är fan extremt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Skämmigt Linköping skulle jag vilja säga. Sure - Brynäs är bättre än Mora - men 9-1 är fan extremt. Så det går bra för Brynäs alltså? Jag såg i onsdags när jag kom hem från skolan att min granne, och kompis, hade Brynäsflaggan vajandes på topp i flaggstången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Jävla Mora-kommentatorer, skriker att det är 4-4 när det är ca 1 sek kvar, jävla idioter. Aja, ganska starkt av MoDo att ta igen från 4-0 till 4-3, iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Så det går bra för Brynäs alltså? Haha, well, ja... 9-1 mot förra säsongens finalist är väl rätt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 9-1 mot Linköping är ju oerhört bra, i alla fall i min mening. Hur som helst. Heino-Lindberg imponerar i mål och FBK vann med 4-1. Tre matcher på tre dagar. Det känns att detta kanska kan gå vägen. Dock är jag orolig på backfronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Jaha... handlar väl bara om att se till att inte ramla alltför långt bak i tabellen innan Ronnie kommer tillbaka, och Jiri samt Ossi ansluter. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Det var skönt att vara tillbaka till hockeyklacken igen. I 1 MINUT. Yaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Det var skönt att vara tillbaka till hockeyklacken igen. I 1 MINUT. Yaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Hv vinner SM-guld. 6-5, 2-1. Tippar 3-1(2) till HV mot djurgår'n och 3 finfina poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Huh? DIF - FBK Första perioden: 0-1 (01:22) Thomas Rhodin (Fabian Brunnström) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Hv vinner SM-guld. 6-5, 2-1. Tippar 3-1(2) till HV mot djurgår'n och 3 finfina poäng. Tror på större siffror än så, 5-2 till hv känns realistiskt imo. Kan det inte bli den åttonde så den där jävla backfinnen kan komma och få ordning i försvaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Färjestad 7-3 mora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Fyfan. 2-5 mot Sundsvall, 219 åskådare... Men vi kommer igen, 3 poäng mot Nybro sen krossar vi som vanligt gnaget! http://www.svenskafans.com/hockeyzon/artikel.asp?id=84737 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 DIF - FBK Första perioden: 0-1 (01:22) Thomas Rhodin (Fabian Brunnström) Okey, haha. @Dibel: Vad håller ni på med era sopor? jag vill ju ha ett jämt, ovist och klassiskt hockeyderby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Jämt och ovisst blir det nog! Bara att hoppas grabbarna på isen tänder till lite extra innan och under matcherna istället som de gör nu går berserk i sista minuten... För vi ska krossa gnaget, fyfan vad vi e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Bondeslakt ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Bondeslakt ikväll. Ja det hoppas jag, för nu har jag spelat på er äckliga gårdare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Ja det hoppas jag, för nu har jag spelat på er äckliga gårdare Sur för att dom kallar sig AIK? Pissa på dom @gtapimpfoolife: Med betoning på slakt, 4-0 just nu. Dicken x2, Otto och Tomas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Sur för att dom kallar sig AIK? Pissa på dom Nja sur över namnet är jag inte, då ska jag gå runt och sura över ett hundratal klubbar i sverige som även de använder sig av AIK. Men när de börjar sjunga just "AIK" så gillar jag det inte, de kan hålla sig till skellefteå. Hur som hellst, fuck er båda två, men pengar är alltid pengar, därav dif. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts