eXotic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Klart dom har - det var ju inte DIF-klacken! --------- Förlust med 2-5 då, tillsist. Dock så skulle vilja påstå att sifforna ljuger lite - då sista målet var i tom kasse och 2-4 målet kom under relativt stor Luleå press. Men, men. Brynäs var bättre - och hoppas verkligen att Luleå rycker upp sig ett par, tre snäpp till dom kommande två bortamatcherna Siffrorna brukar se ut sådär när man möter Brynäs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Snöpligt slut på matchen. Men man vart inte särskilt förvånad, studspuck över benskydden är ju Modos signum, och att man får tre mål på småmissar gör mig lite frustrerad, Djurgårdens borta oflyt håller i sig tyvärr. Men om man glömmer sista perioden och kollar matchen i sin helhet så kan jag sätta hela mitt liv på att vi hamnar före Modo i tabellen. Lite mer stabilite och kyla och slutspel tar vi utan en suck. Modo borta låter mindre skrämmande än vad man tror. Pinsam jävla klack förövrigt. De har mycket att lära. Modo alltså. Tss, premiär-matchen är alltid lite ovisst, Djurgården kommer högst 7-8, MoDo kommer komma bland dom 3-4 bästa. Klacken kanske jag kan hålla med dom, då. Men DIF-klacken är ju "såååå" mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Men DIF-klacken är ju "såååå" mycket bättre. Såklart, de är ju från stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Såklart, de är ju från stockholm. Borås borta idag, känns överkomligt. Mot de första 3 poängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Tss, premiär-matchen är alltid lite ovisst, Djurgården kommer högst 7-8, MoDo kommer komma bland dom 3-4 bästa. Klacken kanske jag kan hålla med dom, då. Men DIF-klacken är ju "såååå" mycket bättre. Ja det är möjligt, men fortsätter det såhär så komer Djurgården haman före Modo rätt enkelt i år. Speciellt när man sen får de backar som laget absolut är i behov av. Och eftersom DIF-klacken är en av de bästa i Norra Europa så blir det ju automatiskt så att, ja, de är bättre helt enkelt. Taha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Piss, torsk igen... Sundsvall nästa! Nu tar vi de där jävla tre poängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Piss, torsk igen... Sundsvall nästa! Nu tar vi de där jävla tre poängen! Hoppet är det sista som lämnar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Finns det några som håller på Timrå eller? De kommer nog spela bra i år. Hoppas jag! Redigerad 27 september, 2007 av RussianVodka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Hoppet är det sista som lämnar en. Självklart! Det har dock inte sett så bra ut i matcherna så vi måste höja oss för att hålla oss kvar i näst högsta serien. Kämpa Hammarby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Ja det är möjligt, men fortsätter det såhär så komer Djurgården haman före Modo rätt enkelt i år. Speciellt när man sen får de backar som laget absolut är i behov av. Och eftersom DIF-klacken är en av de bästa i Norra Europa så blir det ju automatiskt så att, ja, de är bättre helt enkelt. Taha. I fotboll kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 I fotboll kanske. Jag ska inte ta diskussionen igen, sist kostade det mig en varning. Men du har såklart aldrig varit på en hemmamatch med Djurgården, eller hur? Sen, krossa kaffet! Dom ska få känna att dom lever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Jag ska inte ta diskussionen igen, sist kostade det mig en varning. Men du har såklart aldrig varit på en hemmamatch med Djurgården, eller hur? Sen, krossa kaffet! Dom ska få känna att dom lever Hehe, nej, det har jag inte. Håller med dig på det sista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 I fotboll kanske. ------------------- Well, well... borta mot Frölunda ikväll. Förväntar mig inte seger - men åtminstone en bättre första period än den i förra matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Åååh färjestad, åååh färjestad, vargarna från värmland SM-Guld ska ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Åååh färjestad, åååh färjestad, vargarna från värmland SM-Guld ska ta Frågan är hur många perioder dom orkar innan dom spyr, alltså. Spela mot LA Kings igår, förlora med 4-3, sätta sig på ett plan hem 23.00 och spela match 19.00? Idiotschema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Frågan är hur många perioder dom orkar innan dom spyr, alltså. Spela mot LA Kings igår, förlora med 4-3, sätta sig på ett plan hem 23.00 och spela match 19.00? Idiotschema + att Färjestad är det tråkigaste laget i hela Elitserien, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Frågan är hur många perioder dom orkar innan dom spyr, alltså. Spela mot LA Kings igår, förlora med 4-3, sätta sig på ett plan hem 23.00 och spela match 19.00? Idiotschema Jo, det håller jag med dig om. Dessutom var dom nära på att vinna eller i alla fall spela oavgjort. + att Färjestad är det tråkigaste laget i hela Elitserien, imo. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Vi är bättre än bajen, hur går det med poängskörden dibel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Vi är bättre än bajen, hur går det med poängskörden dibel? Piss, torsk igen... Sundsvall nästa! Nu tar vi de där jävla tre poängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Skämmigt MoDo. 1-4 ? Mora? Redigerad 27 september, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts