Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Sist jag hörde något om honom var i lokala tidningen här, och då sades det att han hade gått till Ryssland. ^_^

Men har det blivit någon ändring?

Ja, Tomas Ros/random fjolla på aftonbladet som ljög ihop någonting. Vill man veta det riktiga så läser man Marie Hallmans blogg i punktSE

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jobbade idag, så glider Djurgården in som vanligt och äter, men med sig i sällskapet har dom Daniel Tjärnqvist, vart lite förvånad, men läste i tidningen senare att han tränar med dom.

Vet inte om han klar på något sätt eller om han bara tränar med dom, men det senaste jag hörde så backade den ryska klubben han skulle spela för ur affären och rev hans kontrakt, han skulle vara en otrolig tillgång för laget den här säsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ossi Väänänen klar enligt aftonbladet, lär väl sluta med att han går till Linköping då.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hock...rticle845085.ab

Tyngsta namnet i Elitserien helt klart. Detta var en positiv nyhet, fast man ska inte somna gott än, aftonbladet är aftonbladet.

Ozzy Väääänäääänääään.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhå, du menade så. :confused:

Jo, visst är det lite hårdare än Jörgen Rödtott Jönsson iaf.

Ja, och eftersom Jörgen Jönsson är ett jävligt tungt namn så måste jag ändå säga att Ossis är tyngre, därav tyngst. Älskar logik. :D

Premiär ikväll. Sämst tänkbara motstånd med tanke på att det är en helvetes resa mot ett ruskigt bra lag. Men Djurgården har ingenting att vinna och vafan som helst kan hända i en premiär. Tror på en skön 3-2 seger då Marusak avgör med ett listigt skott från blå i PP.

KOM IGEN DJURGÅR'N.

Var är Marusak???

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snöpligt slut på matchen. Men man vart inte särskilt förvånad, studspuck över benskydden är ju Modos signum, och att man får tre mål på småmissar gör mig lite frustrerad, Djurgårdens borta oflyt håller i sig tyvärr. Men om man glömmer sista perioden och kollar matchen i sin helhet så kan jag sätta hela mitt liv på att vi hamnar före Modo i tabellen. Lite mer stabilite och kyla och slutspel tar vi utan en suck. Modo borta låter mindre skrämmande än vad man tror.

Pinsam jävla klack förövrigt. De har mycket att lära. Modo alltså.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pinsam jävla klack förövrigt. De har mycket att lära. Modo alltså.

Klart dom har - det var ju inte DIF-klacken!

---------

Förlust med 2-5 då, tillsist. Dock så skulle vilja påstå att sifforna ljuger lite - då sista målet var i tom kasse och 2-4 målet kom under relativt stor Luleå press.

Men, men. Brynäs var bättre - och hoppas verkligen att Luleå rycker upp sig ett par, tre snäpp till dom kommande två bortamatcherna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor