Gof Skrivet 17 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Daniel Tjärnqvist? Han har väl redan stupat för pengadoften och skrivit på för ett ryskt lag? Du läser aftonbladet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Du läser aftonbladet va? Sist jag hörde något om honom var i lokala tidningen här, och då sades det att han hade gått till Ryssland. Men har det blivit någon ändring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Sist jag hörde något om honom var i lokala tidningen här, och då sades det att han hade gått till Ryssland. Men har det blivit någon ändring? Ja, Tomas Ros/random fjolla på aftonbladet som ljög ihop någonting. Vill man veta det riktiga så läser man Marie Hallmans blogg i punktSE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Jobbade idag, så glider Djurgården in som vanligt och äter, men med sig i sällskapet har dom Daniel Tjärnqvist, vart lite förvånad, men läste i tidningen senare att han tränar med dom. Vet inte om han klar på något sätt eller om han bara tränar med dom, men det senaste jag hörde så backade den ryska klubben han skulle spela för ur affären och rev hans kontrakt, han skulle vara en otrolig tillgång för laget den här säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Vilket också betyder, nu spelar han INTE för något annat elitserielag iår iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Ossi Väänänen klar enligt aftonbladet, lär väl sluta med att han går till Linköping då. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hock...rticle845085.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Ossi Väänänen klar enligt aftonbladet, lär väl sluta med att han går till Linköping då. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hock...rticle845085.ab Tyngsta namnet i Elitserien helt klart. Detta var en positiv nyhet, fast man ska inte somna gott än, aftonbladet är aftonbladet. Ozzy Väääänäääänääään. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Tyngsta namnet i Elitserien helt klart. Detta var en positiv nyhet, fast man ska inte somna gott än, aftonbladet är aftonbladet. Ozzy Väääänäääänääään. Tyngsta namnet i hela elitserien? Nu det är att ta i, skulle jag tro. Men visst är han en duktig spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Tyngsta namnet i hela elitserien? Nu det är att ta i, skulle jag tro. Men visst är han en duktig spelare. Nja. Nu menar jag ju då själva namnet. Tar det igen. Ozzy Vääänääänäään. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Och Tjärna spelar en turnering med Salzburg för att få matchträning... att få både han och Väänänen vore en sådan där gullogull-dröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Nja. Nu menar jag ju då själva namnet. Tar det igen. Ozzy Vääänääänäään. Åhå, du menade så. Jo, visst är det lite hårdare än Jörgen Rödtott Jönsson iaf. Redigerad 24 september, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Åhå, du menade så. Jo, visst är det lite hårdare än Jörgen Rödtott Jönsson iaf. Ja, och eftersom Jörgen Jönsson är ett jävligt tungt namn så måste jag ändå säga att Ossis är tyngre, därav tyngst. Älskar logik. Premiär ikväll. Sämst tänkbara motstånd med tanke på att det är en helvetes resa mot ett ruskigt bra lag. Men Djurgården har ingenting att vinna och vafan som helst kan hända i en premiär. Tror på en skön 3-2 seger då Marusak avgör med ett listigt skott från blå i PP. KOM IGEN DJURGÅR'N. Var är Marusak??? Redigerad 25 september, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Var är Marusak??? Artistkontrakt, ansluter i mitten av Oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Artistkontrakt, ansluter i mitten av Oktober Men vad i hela friden. Då får det bli Thomas Johansson då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Men vad i hela friden. Då får det bli Thomas Johansson då. Äh, tror att Mark In The Park gör mål jag. btw, www.difmatchchatt.tk om du lyssnar på radion och vill snacka av dig med andra som gör samma sak under matchens gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Tihi. Bra Lule. 0-2 efter första. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) 3-0 till Brynäs 2-1 till Djurgårn Väänänen helt klart för Djurgårn Djurgårn har 5 minuters PP EDIT: Modo - DIF: 2-4 Redigerad 25 september, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 5-4! WEEEEEEERNER FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Snöpligt slut på matchen. Men man vart inte särskilt förvånad, studspuck över benskydden är ju Modos signum, och att man får tre mål på småmissar gör mig lite frustrerad, Djurgårdens borta oflyt håller i sig tyvärr. Men om man glömmer sista perioden och kollar matchen i sin helhet så kan jag sätta hela mitt liv på att vi hamnar före Modo i tabellen. Lite mer stabilite och kyla och slutspel tar vi utan en suck. Modo borta låter mindre skrämmande än vad man tror. Pinsam jävla klack förövrigt. De har mycket att lära. Modo alltså. Redigerad 25 september, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Pinsam jävla klack förövrigt. De har mycket att lära. Modo alltså. Klart dom har - det var ju inte DIF-klacken! --------- Förlust med 2-5 då, tillsist. Dock så skulle vilja påstå att sifforna ljuger lite - då sista målet var i tom kasse och 2-4 målet kom under relativt stor Luleå press. Men, men. Brynäs var bättre - och hoppas verkligen att Luleå rycker upp sig ett par, tre snäpp till dom kommande två bortamatcherna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts