Eudoros Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Åh, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Åh, tack så mycket. Inga problem. Äntligen ger man den där mallgrodan Ledin en propp: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,892558,00.html Helvete va DimpZ? Wernblom skadad: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,892568,00.html DIF-Linköping idag då. Tror på att vi vinner med uddamålet sent i tredje Har Dick fått klartecken att spela ännu? Han lär behövas mot LHC, Nu ska vi förnedra Cechmanek i kassen LHC's "invasion" i globen på fyra bussar klassas ju som invasion också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Äntligen ger man den där mallgrodan Ledin en propp: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,892558,00.html Helvete va DimpZ? Wernblom skadad: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,892568,00.html DIF-Linköping idag då. Tror på att vi vinner med uddamålet sent i tredje Det är bra att han får känna på lite han med. Så som han åker runt och jävlas. Det var ju... extrem otur för Skellefteå. Wernblom var ju rankad den hetaste Forwarden hitills av media. 4 mål på 3 matcher om jag inte minns fel. Tror även jag att DIF vinner, dom känns starka på något vis. Och btw, lite NHL offtopic, Foppa gjorde comeback inatt han med. 1 Poäng direkt. Redigerad 24 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Helvete va DimpZ? Wernblom skadad: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,892568,00.html Faaan, han är ju fan viktig för laget :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Faaan, han är ju fan viktig för laget :/ Helt klart. 1-1 mellan DIF o Linköping. Djurgårdens mål gjordes av.. Kristoffer Ottoson -Surprise surprise!- Edit. Nu är det 2-2, Draagan Umicievic gjorde Djurgårdens mål Edit2. Nu jävlar, Straff till DIF! Edit3. Draagan Umecievic bränner straffen Edit4. 3-2 till Djurgården, Pär Bäcker Edit5. 4-2 till Djurgården, 11.36 in i sista perioden! PATRIC HÖRNQVIST Edit6. 5-2 Edit7. 6-2 :P Edit8. Matchen slut :D :D :D Redigerad 24 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 6-2 mot Cloetta hemma är ett riktigt styrkebesked, nu är vi för första gången på ett par år ett lag att räkna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 6-2 mot Cloetta hemma är ett riktigt styrkebesked, nu är vi för första gången på ett par år ett lag att räkna med. Jajamen! Fina styrkebesked av våra unga pojkar, Draagan bla. Synd att han missade den där jävla straffen bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Men vilka baljor vi fick skåda idag då. Dragans dragning var mysfaktor nummer ett. Brembergs smörpass till Hörnqvist som bara har å lägga in den, man myser inte lite. Sen avslutar Kung Bremberg hela ceremonin själv med en stenhård backhand, så ska hockey vara. Linköping såg ut som veklingar, DIF gör dom nog jävligt dåliga. Och vilken jävla b-klack, många till antalet, men tysta som helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Men vilka baljor vi fick skåda idag då. Dragans dragning var mysfaktor nummer ett. Brembergs smörpass till Hörnqvist som bara har å lägga in den, man myser inte lite. Sen avslutar Kung Bremberg hela ceremonin själv med en stenhård backhand, så ska hockey vara. Linköping såg ut som veklingar, DIF gör dom nog jävligt dåliga. Och vilken jävla b-klack, många till antalet, men tysta som helvete. Vågar du tro på SM-guld nu? Jag tippade ju det under försäsongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Vågar du tro på SM-guld nu? Jag tippade ju det under försäsongen Nej det vågar jag inte. Elitserien är lika jämn som vanligt, plus att detta Djurgården har ett ungt lag och kanske inte räcker hela säsongen. Men fortsätter man lira som man gjort ibörjan så kan man med alla enkla omständigheter nå en final. Men det handlar då om att orka. Sen får man inte glömma att det är nästa säsong som man satsar riktigt högt på, så man får inte hängla fläskläpp om det inte skulle gå bra. Men visst finns chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Nej det vågar jag inte. Elitserien är lika jämn som vanligt, plus att detta Djurgården har ett ungt lag och kanske inte räcker hela säsongen. Men fortsätter man lira som man gjort ibörjan så kan man med alla enkla omständigheter nå en final. Men det handlar då om att orka. Sen får man inte glömma att det är nästa säsong som man satsar riktigt högt på, så man får inte hängla fläskläpp om det inte skulle gå bra. Men visst finns chansen. Du vågar väl tro iaf? Men 6-2 mot ett SM-guld tippat lag, Det är klass. Hoppas det håller i sig hela säsongen 10. Oktober smäller det, DIF-Luleå i COOP Arena, Gahh, Vad jag längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Du vågar väl tro iaf? Men 6-2 mot ett SM-guld tippat lag, Det är klass. Hoppas det håller i sig hela säsongen 10. Oktober smäller det, DIF-Luleå i COOP Arena, Gahh, Vad jag längtar Gaah. Jag tror alla lag kan vinna. Men Djurgården är just nu en av de större favoriterna. Men jag vågar inte tro efter tre matcher. Men nu är det fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Yay, snart, snaaaart nedsläpp. Luleå - Timrå. Hoppas och tror att luleå tar det med 4-2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Yay, snart, snaaaart nedsläpp. Luleå - Timrå. Hoppas och tror att luleå tar det med 4-2... Den matchen skulle vara spännande att se. Kan nog inte göra det eftersom jag själv har en träning till 23.00 Redigerad 25 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Den matchen skulle vara spännande att se. Kan nog inte göra det eftersom jag själv har en träning till 23.00 Indeed. Haha. ...Om det vore jag skulle jag skippat träningen och kollat på matchen. Redigerad 25 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 ...[Jedi Mindtrick]Om det vore jag skulle jag skippat träningen och kollat på matchen. [/Jedi Mindtrick] Helvete heller, Jag hade ju tänkt mig att stå där i en Elitserietröja någon gång . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Helvete heller, Jag hade ju tänkt mig att stå där i en Elitserietröja någon gång . Haha ja det förstås. ...här hemma har man A-laget i botten av Division 2 som troligvis framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Haha ja det förstås. ...här hemma har man A-laget i botten av Division 2 som troligvis framtid. Ameh.. Kämpa på och dra till NHL eller den Saudiarabiska ligan Man tjänar mycket pengar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Vi är det svenskaste laget i serien. Alla andra har typ 5-10 importer a lá Frölunda. Men som sagt, DIF's framtid är ljus, Om än ljusare än gårdagen Ska jag var aärlig tror jag att DIF kommera att bli vassa i år.. . Heja Djurgården!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Ameh.. Kämpa på och dra till NHL eller den Saudiarabiska ligan Man tjänar mycket pengar där Ja jag måste erkänna att den Saudiarabiska ligan lockar. Bo i ett lerhus och bära turban, thats life. Redigerad 25 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts