Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

RENBERG DITT FÖRBANNADE KUKHUVUD!

Räcker det inte att han har lämnat klubben!? http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1073052,00.html

Usch, blir så jävla sur, detta bevisar att hans ord om att han fortfarande "älskade" Lule-fansen var rent jävla skitsnack, förbannade avfall. Hoppas året i SAIK går åt helvete. Fitta...

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
RENBERG DITT FÖRBANNADE KUKHUVUD!

Räcker det inte att han har lämnat klubben!? http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1073052,00.html

Usch, blir så jävla sur, detta bevisar att hans ord om att han fortfarande "älskade" Lule-fansen var rent jävla skitsnack, förbannade avfall. Hoppas året i SAIK går åt helvete. Fitta...

^_^

Livet leker

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:ermm:

Livet leker

Den lilla tröst som finns... :lol:

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1071719,00.html

Och Malin Öhrlund skriver verkligen bra. Nu kanske inte alla sympatiserar som nå jävla hundar åt Renberg, utan kanske inser att det inte är Luleå Hockeys fel alltihop... ^_^

http://www.kuriren.nu/GEN_Utmatning_Sport....utputTemplateID

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan ska dom ha pengar till det om Renberg tänker stämma dom på en ganska fin summa? :(

...det återstår att se om Renberg ens får en krona? :ermm:

Och disskusionerna om arenan är redan långt gågna, och jag tror icke att dom kommer häva dom endast för den här Renberg-incidenten.

Men ändå...

GO TO HELL! GO TO HELL AND YOU DIE, Renberg! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det inte finns en NHL-tråd skriver jag här, går väl lika bra.

Idag är det match nr. 1 mellan Daniel Alfredssons Ottawa Senators och Scott Niedermayers Anaheim Ducks.

Själv hoppas och hejar jag på Anaheim. Har hållt på dom sen länge, länge sen.

Kommer ihåg finalförlusten 2003. Var större hockeyfanatiker då än nu så den sved.

Nu hoppas jag på revansch. Tycker lite synd om Daniel Alfredsson om han skulle förlora men däremot har han vunnit OS-guld och VM-guld om jag inte minns fel. Teemu Selänne har inte vunnit något och jag unnar honom en titel mer än Alfredsson för tillfället.

Så, vem hejar och tror ni på och hur tror ni det går?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det inte finns en NHL-tråd skriver jag här, går väl lika bra.

Idag är det match nr. 1 mellan Daniel Alfredssons Ottawa Senators och Scott Niedermayers Anaheim Ducks.

Själv hoppas och hejar jag på Anaheim. Har hållt på dom sen länge, länge sen.

Kommer ihåg finalförlusten 2003. Var större hockeyfanatiker då än nu så den sved.

Nu hoppas jag på revansch. Tycker lite synd om Daniel Alfredsson om han skulle förlora men däremot har han vunnit OS-guld och VM-guld om jag inte minns fel. Teemu Selänne har inte vunnit något och jag unnar honom en titel mer än Alfredsson för tillfället.

Så, vem hejar och tror ni på och hur tror ni det går?

Tror på Ottawa. Hejar lite på Ottawa med pga Alfredsson. Han är värd ett Stanley Cup. Men visst, det är Selänne med. Men han är finne :ermm:

EDIT: Kanske dags att döpa om denna tråden till typ "Hockeytråden" eller något sånt.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror på Ottawa. Hejar lite på Ottawa med pga Alfredsson. Han är värd ett Stanley Cup. Men visst, det är Selänne med. Men han är finne :P

EDIT: Kanske dags att döpa om denna tråden till typ "Hockeytråden" eller något sånt.

Jo, tycker jag med.

Du vet väl att Samuel Påhlsson är modoit? :ermm:

Han spelade dock i Frölunda under lock-out säsongen.

---

Edit: Taget får Tomas Ros blogg (Han är dålig, ja vet)

"Samuel Påhlsson har de senaste åren blivit en personlig favorit i NHL.

Han får aldrig några rubriker och har tidigare aldrig varit en vinnare. Nu är det annorlunda.

2005: SM-guld.

2006: OS-guld.

2007: Stanley Cup?

Sedan leder han slutspelets tacklingsliga, är näst bäste tekare i slutspelet och har nu spelat 328 raka matcher med Anaheim Ducks.

En tuff Iron-man - javisst."

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, tycker jag med.

Du vet väl att Samuel Påhlsson är modoit? :ermm:

Han spelade dock i Frölunda under lock-out säsongen.

---

Edit: Taget får Tomas Ros blogg (Han är dålig, ja vet)

"Samuel Påhlsson har de senaste åren blivit en personlig favorit i NHL.

Han får aldrig några rubriker och har tidigare aldrig varit en vinnare. Nu är det annorlunda.

2005: SM-guld.

2006: OS-guld.

2007: Stanley Cup?

Sedan leder han slutspelets tacklingsliga, är näst bäste tekare i slutspelet och har nu spelat 328 raka matcher med Anaheim Ducks.

En tuff Iron-man - javisst."

Klart jag vet. Men tyckte han svikte MoDo lite där under lock-out säsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor