Gof Skrivet 5 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Vad fan, är du seriös? :'( Aja, Luleå har värvat Tommi Miettinen iaf... ...han som vart sparkad från Brynäs. Japp, gå och kika i NSD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Japp, gå och kika i NSD Men va fa... http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=58662...amp;arkiv=False Well... Dragan var väl ingen som jag hade så högt på önskelistan, men... visst. Blommar han ut och använder kapaciteten han har så kan det säkert gå bra. Men jag tror inte han kommer bli en fullgod ersättare till Fredrik Hynning. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Men va fa... http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=58662...amp;arkiv=False Well... Dragan var väl ingen som jag hade så högt på önskelistan, men... visst. Blommar han ut och använder kapaciteten han har så kan det säkert gå bra. Men jag tror inte han kommer bli en fullgod ersättare till Fredrik Hynning. :/ Tack för att ni tar honom! Nåja, när han väl ger allt är han bra, men han ger typ... aldrig allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Tack för att ni tar honom! Nåja, när han väl ger allt är han bra, men han ger typ... aldrig allt Nä, skulle gissa på att Lule kanske blir gladast för hans flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Inga glada finnar idag inte, jävla stolpskott Lehtonen. Vad skulle han peta i pucken för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Finland är för alltid bara lillebror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Men vi har då bäst cheerleaders i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Men ingen Renberg i Luleå nästa år inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Men ingen Renberg i Luleå nästa år inte. Fy fan vad otroligt surt. Han som VAR Luleå i mina ögon... :'( Vet inte vad jag ska känna. Är både grymt besviken och samtidigt förstående, då han har rätt i faktumet att Luleå inte satsar på att komma långt... Det jag är mest besviken på är ändå klubben. Fy fan, rent ut sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 För Renberg ska gå till SAIK. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1070071,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 För Renberg ska gå till SAIK. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1070071,00.html Man får tycka vad man vill om honom, men bra konstig det är han. Varför satsar Skellefteå på föredettingar som tror dom har hjärta? Först Wrnblom och sen Renberg. Oharmonisk av oleoleolaaik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) MoDos nya matchtröjor klara. Definitivt inte snyggare än förra och förförra årets. Ser lite ut som Lules. Hemma Borta Redigerad 15 maj, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Ja, dom vinner inga modepriser direkt... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Apropå tröjor, ryktet är att Djurgården ska köra helt reklamfria tröjor till den här säsongen, blir dom först i Sverige med i så fall. Dom verkar verkligen satsa nu, dom bjuder på Mats Sundin, Niklas Kronwall får inte spela så mycket i NHL och förhandlar om sitt kontrakt så att han "ägs" av Detroit men spelar för Djurgården (den enda klubben han vill spela för i Sverige, enligt deras hemsida). Och det bästa av allt, dom lyssnar på oss fans och flyttar hem till Hovet, VÅRAN ARENA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Dom verkar verkligen satsa nu, dom bjuder på Mats Sundin, Niklas Kronwall får inte spela så mycket i NHL och förhandlar om sitt kontrakt så att han "ägs" av Detroit men spelar för Djurgården (den enda klubben han vill spela för i Sverige, enligt deras hemsida). Huuh? Detroits hemsida? Jag hittar ingenting där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Ja Djurgården Hockey rycker upp sig riktigt ordentligt. Alltid lika mysigt. Men jag vettefan, tycker dom ska ge upp Mats Sundin, han skulle säkert ge 100% om han vända hem och spela för DIF, men han vill inte, det här stora hjärtat dunkar inte. Det jobbiga är ju att ju mer DIF tjatar desto mer framstår Sudden som en diva. Nej låt han någonsin få vinna sin Stanley Cup istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Huuh? Detroits hemsida? Jag hittar ingenting där Nja kom på att det var i någon kvällstidning jag läste att han förhandla om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Dom verkar verkligen satsa nu, dom bjuder på Mats Sundin, Niklas Kronwall får inte spela så mycket i NHL och förhandlar om sitt kontrakt så att han "ägs" av Detroit men spelar för Djurgården (den enda klubben han vill spela för i Sverige, enligt deras hemsida). Du menar inte Staffan Kronwall? Skulle bli otroligt förvånad om Niklas Kronwall kommer hem, då han är en av backarna som snittar mest istid i hela Detroit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Så klart! Det är inte bara Mats Sundin som Djurgården vill ha hem till nästa säsong. Klubben har även gett backen Staffan Kronwall ett kontraktsförslag. Kronwall förhandlar med Toronto om ett envägskontrakt till nästa säsong. Får han inte igenom sina krav flyttar den storväxte backen förmodligen hem till Sverige. – Staffan har sagt att han är intresserad av att komma hem om han inte erbjuds ett envägskontrakt, säger Djurgårdens klubbdirektör Tommy Engström till Punkt SE. Vette fan vart jag fick Niklas Kronwall ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Vad fan är det som händer med Luleå? http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,...1071364,00.html Dom lyckades inte ens plocka fram den bästa spelare (imo) som dom hade säsongen -06... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts