Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Japp, gå och kika i NSD

Men va fa... :wub:

http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=58662...amp;arkiv=False

Well... Dragan var väl ingen som jag hade så högt på önskelistan, men... visst. Blommar han ut och använder kapaciteten han har så kan det säkert gå bra.

Men jag tror inte han kommer bli en fullgod ersättare till Fredrik Hynning. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men va fa... :wub:

http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=58662...amp;arkiv=False

Well... Dragan var väl ingen som jag hade så högt på önskelistan, men... visst. Blommar han ut och använder kapaciteten han har så kan det säkert gå bra.

Men jag tror inte han kommer bli en fullgod ersättare till Fredrik Hynning. :/

Tack för att ni tar honom! :)

Nåja, när han väl ger allt är han bra, men han ger typ... aldrig allt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ingen Renberg i Luleå nästa år inte.

Fy fan vad otroligt surt. Han som VAR Luleå i mina ögon... :'(

Vet inte vad jag ska känna. Är både grymt besviken och samtidigt förstående, då han har rätt i faktumet att Luleå inte satsar på att komma långt... :unsure:

Det jag är mest besviken på är ändå klubben. Fy fan, rent ut sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Apropå tröjor, ryktet är att Djurgården ska köra helt reklamfria tröjor till den här säsongen, blir dom först i Sverige med i så fall.

Dom verkar verkligen satsa nu, dom bjuder på Mats Sundin, Niklas Kronwall får inte spela så mycket i NHL och förhandlar om sitt kontrakt så att han "ägs" av Detroit men spelar för Djurgården (den enda klubben han vill spela för i Sverige, enligt deras hemsida).

Och det bästa av allt, dom lyssnar på oss fans och flyttar hem till Hovet, VÅRAN ARENA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom verkar verkligen satsa nu, dom bjuder på Mats Sundin, Niklas Kronwall får inte spela så mycket i NHL och förhandlar om sitt kontrakt så att han "ägs" av Detroit men spelar för Djurgården (den enda klubben han vill spela för i Sverige, enligt deras hemsida).

Huuh? Detroits hemsida? Jag hittar ingenting där :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja Djurgården Hockey rycker upp sig riktigt ordentligt. Alltid lika mysigt. Men jag vettefan, tycker dom ska ge upp Mats Sundin, han skulle säkert ge 100% om han vända hem och spela för DIF, men han vill inte, det här stora hjärtat dunkar inte. Det jobbiga är ju att ju mer DIF tjatar desto mer framstår Sudden som en diva. Nej låt han någonsin få vinna sin Stanley Cup istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar inte Staffan Kronwall?

Skulle bli otroligt förvånad om Niklas Kronwall kommer hem, då han är en av backarna som snittar mest istid i hela Detroit...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så klart!

Det är inte bara Mats Sundin som Djurgården vill ha hem till nästa säsong.

Klubben har även gett backen Staffan Kronwall ett kontraktsförslag.

Kronwall förhandlar med Toronto om ett envägskontrakt till nästa säsong. Får han inte igenom sina krav flyttar den storväxte backen förmodligen hem till Sverige.

– Staffan har sagt att han är intresserad av att komma hem om han inte erbjuds ett envägskontrakt, säger Djurgårdens klubbdirektör Tommy Engström till Punkt SE.

Vette fan vart jag fick Niklas Kronwall ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor