dibel Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Du vet att man kan få ont på andra sätt än att bli brutalt tacklad va? En spark på hälsenan, en stämpling som resulterar i att naglarna bara är att plocka bort, en tackling som gör att du inte kan ta ett steg utan att få ont ryggen på 3-4 veckor. För o inte tala om skoskav när vi köper nya skor , tur att vi har så mjukt gräs att landa på. Vadå gräs? Grus förfan! Fotboll är hårdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vadå gräs? Grus förfan! Fotboll är hårdare. Näe, nu har ju grässäsongen börjat. Dock inte för mig än, förbannade sjukdom, men gräs är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Håller med Godfather och Eudoros att hockey är tuffare. Gör så fan mycket ondare att få en tackling open-ice än att få en glidtackling i fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Man kan ju fråga sig hur ofta man får en tackling open-ice. Händer faktiskt inte så ofta, har en hockeyspelare kommit upp i fart så brukar han oftast bara bli hakad litegrann bakifrån, och står en hockeyspelare still så är han oftast beredd och kan parera alla tacklingar han får emot sig ganska enkelt. Nej då sker det faktiskt tuffa glidtacklingar, stämplingar och armbågstacklingar i ansiktet oftare i en fotbollsmatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Håller med Godfather och Eudoros att hockey är tuffare. Gör så fan mycket ondare att få en tackling open-ice än att få en glidtackling i fotboll. Du glömde mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 EM-Guld dårå. 2 assist av Bengan och ett mål av Linkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Du glömde mig! Förlåt Jag håller med Lajnux också EM-Guld dårå. 2 assist av Bengan och ett mål av Linkan. Och Enström klart bästa backen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Sorry för dubbelpost. Sveriges bästa tränare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Sorry för dubbelpost. Sveriges bästa tränare! Varför blir jag inte förvånad, visst han har gjort något bra, men så fort de tar SM-guld så är han såklart bästa tränaren. (Även om jag anser att Norling var värd årets tränare mer än Haglund i fotbollen ifjol, jämför bara spelarmaterialet och pressen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Sveriges bästa? BUSH!? Seriöst, Örnsköldsviks stadstidning som delade ut priset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Sorry för dubbelpost. Sveriges bästa tränare! Lückner må vara en bra hockeytränare, och vi får heller inte glömma att hockeyförbundet nominerar och det är såhär dom vill ha det. Grejen är att jag hoppas fan ingen jävla hockeyfantast tycker detta är acceptabelt? Jag själv trodde hockeyförbundet hade en nagativ inställning till läggmatcher och dylikt, men nejdå! Istället för att göra bot på problemet så delar man istället ut priser åt det och bakar kakor. Har hockeyinställningen dött ut i Sverige? Hade jag själv röstat så hade nog det fallit på Harri Rindell eller Jan Karlsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Lückner må vara en bra hockeytränare, och vi får heller inte glömma att hockeyförbundet nominerar och det är såhär dom vill ha det. Grejen är att jag hoppas fan ingen jävla hockeyfantast tycker detta är acceptabelt? Jag själv trodde hockeyförbundet hade en nagativ inställning till läggmatcher och dylikt, men nejdå! Istället för att göra bot på problemet så delar man istället ut priser åt det och bakar kakor. Har hockeyinställningen dött ut i Sverige? Hade jag själv röstat så hade nog det fallit på Harri Rindell eller Jan Karlsson. Förfan. Dom vilade några halvskadade spelare två matcher innan slutspelet. Det ska man få göra, det måste man få göra. Nej, Djurgårdsäcklena får skylla sig själva att dom inte kom till slutspel. Heja Lückner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Hockey ikväll! Sverige - USA Ska bli roligt att se USA, dom verkar ha ett ganska slagkraftigt lag. Men tror på en 3-2 till Sverige ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Victor Hedman! Känns riktigt bra! Det ryktades om att han var på väg till CHL men det var ju inte sant, som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Per Svartvadet får guldpucken Han är helt klart värd den! Sorry för dubbelpost ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 (redigerad) Sorry för dubbelpost ^^ Brukar man inte editera in "Sorry för dubbelpost" när man upptäcker att man har råkat dubbelposta? Redigerad 4 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Brukar man inte editera in "Sorry för dubbelpost" när man upptäcker att man har råkat dubbelposta? Men nu var det så att jag inte råkade dubbelposta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Ja! Marusak stannar nästa år! Fyfan vad bra, fixa hit Kronwall (Staffan) nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Dragan till Luleå? Du måste skämta. Hoppas dom får fason på latmasken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Dragan till Luleå? Du måste skämta. Hoppas dom får fason på latmasken Vad fan, är du seriös? :'( Aja, Luleå har värvat Tommi Miettinen iaf... ...han som vart sparkad från Brynäs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts