Eudoros Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Och Luleå tappar Surovy. Om dom nu kommer tappa Renberg, också, och inte värvar mer än någon avdankad spelare från allsvenskan - då kan vi säga hej till kvalserien nästa säsong... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Och MoDo har skrivit try-out kontrakt med Marcus Jonasén. Spelade förra säsongen i Almtuna. Känns inte precis som nåt vidare bra nyförvärv precis. Men men, han är powerforward så han kan ju vara bra i PP och lasta av Wernblom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Fina blåbär som gjorts hittils; Luleå får för sig att dom har det ynsta målvaktsparet i ES, jahapp, DIF's snittålder är 2 år yngre. FBK gjorde samma sak, dom hade dock mod nog att erkänna att dom gjorde fel. AB följde FBK's linje. Inte ett ord om att det var fel från dom sen. ----- Frylén? Han ville jag inte ha till DIF, men efter chatten med ledningen igår så fick man ju veta att dom ska satsa ordentligt på två klassbackar. Hoppas Jiri stannar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vad fan håller ni på med http://pici.se/pictures/5rWsRR.jpg Horungar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vad fan håller ni på med http://pici.se/pictures/5rWsRR.jpg Horungar Det där är historia nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Det där är historia nu. Det hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Det där är historia nu. Wörd, fattar ej ens hur man kan fortfarnde väntar på VM i hockey, fotbollsäsongen är ju också på sista matcherna, men den sporten spelar man ute. Rolig sport att titta på, tråkig annars, mes sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hahaha Modo. Längtar till nästa säsong när klacken drar igång "JAG HAR VÄNTAT SÅ LÄNGE..." och hela arenan kan låten utantill. Härliga bajen! och Modo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Rolig sport att titta på, tråkig annars, mes sport. Du försöker väl allvarligt inte att få hockey att framstå som en mes-sport jämfört med fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Du försöker väl allvarligt inte att få hockey att framstå som en mes-sport jämfört med fotboll? Det är väl inte vi som har 50 kg skydd på oss? Och kom inte och säg att fotboll inte är någon kontaktsport, vet du hur ont det gör att få metalldobbar på låret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Det är väl inte vi som har 50 kg skydd på oss? I hockey får man röra på varandra. Och kom inte och säg att fotboll inte är någon kontaktsport, vet du hur ont det gör att få metalldobbar på låret? Ja, och det gör bra mycket ondare att åka på en ordentlig open-ice tackling säger jag dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Old news kanske... http://expressen.se/sport/ishockey/1.647450 Intressant tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 I hockey får man röra på varandra. Ja, och det gör bra mycket ondare att åka på en ordentlig open-ice tackling säger jag dig. Jag vet att i hockey får man röra på varandra, men ni behöver inte ha så jävla mycket skydd, bara för någon tacklar dig. Om du är stor och har bra balans, så ska du du klara en open-ice tackling och en sargtackling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag vet att i hockey får man röra på varandra, men ni behöver inte ha så jävla mycket skydd, bara för någon tacklar dig. Om du är stor och har bra balans, så ska du du klara en open-ice tackling och en sargtackling. Jo, för det finns ju inte en möjlighet att någon tacklar dig när du inte är beredd? Lycka till att stå emot en tackling du inte ser att du kommer få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jo, för det finns ju inte en möjlighet att någon tacklar dig när du inte är beredd? Lycka till att stå emot en tackling du inte ser att du kommer få. Inte mitt fel om man inte är med i spelet, och har tankarna någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jag vet att i hockey får man röra på varandra, men ni behöver inte ha så jävla mycket skydd, bara för någon tacklar dig. Om du är stor och har bra balans, så ska du du klara en open-ice tackling och en sargtackling. HAHAHAHAHAHAHAHAA 01:12 @ http://www.youtube.com/watch?v=fKxdoRr2_bc Jo, lite balans var det väl? I fotboll kan man hoppa undan som en liten fjäder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Inte mitt fel om man inte är med i spelet, och har tankarna någon annanstans. http://youtube.com/watch?v=x92mQWPO3Ws Förklara för mig hur han har tankarna på något annat i den sekvensen. Jo, lite balans var det väl? I fotboll kan man hoppa undan som en liten fjäder. Stämmer knappast... Redigerad 20 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Haha, de här liknar min tripp i fotbollstråden där jag var totalt oberedd på hur dålig jag var på att "analysera" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 http://youtube.com/watch?v=x92mQWPO3Ws Förklara för mig hur han har tankarna på något annat i den sekvensen. Stämmer knappast... Åjo, där hade han inte ögonen på Ward, han såg honom inte komma. I fotboll är det väl lite annorlunda, det är inga större problem att hoppa undan en normal glidtackling, ska någon jäkel hålla fast en för att dra en skuldertackling så kanske man ramlar någon gång eller så. Hockey är i alla fall en tuffare sport än fotboll tommy, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHAHAA 01:12 @ http://www.youtube.com/watch?v=fKxdoRr2_bc Jo, lite balans var det väl? I fotboll kan man hoppa undan som en liten fjäder. Om du är snabb inom hocketn, kan du faktiskt undvika en tackling, men nog om denna diskussion. @Quad, vad ska jag säga att ni blir som djur, att han kommer och tacklar på det viset är bara barbariskt, ingen sport i världen hade tillåtit den, och sedan att ni har skydd för det är bara en liten grej, hur ofta händer sådana tacklingar varje match? Redigerad 20 april, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts