VickeX Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Wohoow! Citerar gubbar från gatan: "Fy fan vad härligt grabbar - här har vi vårt SM-Guld" och "Aaaarwaaaagh" Fyfan vad härligt! Kul att komma från Ö-Vik. MoDo! Wooho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Var väl kul med ett guld för MoDo med ffs. En 28-årig längtan tog äntligen slut! Rätta mig om jag har fel - Linköping har aldrig vunnit ett SM-guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Wohoow! Citerar gubbar från gatan: "Fy fan vad härligt grabbar - här har vi vårt SM-Guld" och "Aaaarwaaaagh" Fyfan vad härligt! Kul att komma från Ö-Vik. MoDo! Wooho! Glöm inte min signatur med Rätta mig om jag har fel - Linköping har aldrig vunnit ett SM-guld. Du har rätt. Men LHC har inte varit i Elitserien alls lika länge som MoDo varit. Inte på långa vägar. Så MoDo är mer vära ett SM-guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Glöm inte min signatur med Nejdå. Och Linköping. WTF säger jag. Vilka är dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Glöm inte min signatur med Du har rätt. Men LHC har inte varit i Elitserien alls lika länge som MoDo varit. Inte på långa vägar. Så MoDo är mer vära ett SM-guld Jo, MoDo var värda ett guld. Men Linköping har nyligen kämpat sin väg in i elitserien. Hur länge har dom varit i den, 4 år? Skulle vara riktigt häftigt att få se dom vinna ett SM-guld på den korta tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Jajemän, det här satt skönt! Jag höll på att avlida när Vlasak satte 1-0 efter ~2.40. I mitt inre hade ju redan MoDo sitt guld. Som tur var var inte rädslan lång, Petterson kvitterade ju inte så långt efter. Jaha, sen kom 2-1 till Linköping. Nåjo, det dröjde inte länge in i 2:a, innan Blatny kvitterade. Och sen sätter Kuusela 3-2, lyckan är enorm !! Då var det spikat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Ja fyfan. Har aldrig varit såhär glad i hela mitt liv. När slutsignalen ljöd så kom glädjetårarna. Helt jävla underbart är de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Nu börjar jag känna mig sur, synd att MoDo vann, dom vek ner sig dom sista matcherna innan slutspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Nu börjar jag känna mig sur, synd att MoDo vann, dom vek ner sig dom sista matcherna innan slutspelet. Haha. Man ska vinna sina egna matcher, inte hoppas att någon annan vinner dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Man ska alltid ställa upp med bästa möjliga lag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Man ska alltid ställa upp med bästa möjliga lag också. Man spelar inte halvskadade spelare en match före ett slutspel, då är man dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hahaha, fyfan vad jag är glad nu. är en stolt övikare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Eh alla vet att Goblings kommer att vinna sm guld om 3000 år så varför vara glada att modo vann Nej men allvarligt, tror på frölunda nästa år..dock jävligt roligt att det blev två nya i år som vart i finalen och grattis modo till bra spel och rättvisa sm gulds vinnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Tärnström till MoDo? Hoppas det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Bengan stannar i DIF, fan vad skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Tärnström till MoDo? Hoppas det är sant! Enligt sportbladet --> http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1048861,00.html Han har inte bestämt sig, sedan kan man diskutera om man ska tro på sportbladet eller svenskafans. Edit: Glömde läsa slutet , står att MoDo inte är intresserade av honom Redigerad 18 april, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Enligt sportbladet --> http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1048861,00.html Han har inte bestämt sig, sedan kan man diskutera om man ska tro på sportbladet eller svenskafans. Edit: Glömde läsa slutet , står att MoDo inte är intresserade av honom Ecke säger så nu ja. Dom har gått ut med det på radion i Örnsköldsvik. Man kan ju alltid hoppas på att det är sant. Nu väntar vi bara på Foppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Enligt sportbladet --> http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1048861,00.html Han har inte bestämt sig, sedan kan man diskutera om man ska tro på sportbladet eller svenskafans. Edit: Glömde läsa slutet , står att MoDo inte är intresserade av honom Skulle aldrig i mitt hela jävla liv vela ha honom i DIF. Riktig gnagetfjant är det vad han är. Härligt att Bengan stannar däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Skulle aldrig i mitt hela jävla liv vela ha honom i DIF. Riktig gnagetfjant är det vad han är. Härligt att Bengan stannar däremot. Nja tyvär så verkar han ju inte vara det längre eftersom han inte verkar tacka ja till Gnagets kontrakterbjudande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nja tyvär så verkar han ju inte vara det längre eftersom han inte verkar tacka ja till Gnagets kontrakterbjudande. Och han är ändå inte ens hälften så pengakåt som sin brorsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts