SiXxe Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Kudos till dig, men MoDo kommer åka ut så det stänker om det, bara att inse det. Vi får väl se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Krizan, Skröder & Kuusela! SM-guld på lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Krizan, Skröder & Kuusela! SM-guld på lördag Det är så jävla underbart! Trodde LHC skulle vinna efter det övertagit dom hade i början av förlängningen. Men så blev det inte! KRISTIAN KUUSELA!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Och idag gjorde Luleå en intressant värvning! Mats Lavander från Björklöven. Tror det kommer fungera bra med honom, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Och idag gjorde Luleå en intressant värvning! Mats Lavander från Björklöven. Tror det kommer fungera bra med honom, faktiskt. Blir nog ett bra nyförvärv. Han var ju grym i Löven denhär säsongen! Så, vad tror ni om imorgon? Jag längtar så in i helvetes mycket att jag inte vet var jag ska ta vägen Jag tror och hoppas på MoDovinst. Redigerad 13 april, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Så, vad tror ni om imorgon? Jag längtar så in i helvetes mycket att jag inte vet var jag ska ta vägen Jag tror och hoppas på MoDovinst. Det är väl klart att MoDo vinner . Läste någonstans att de senaste tio åren har alla lag som lett med 3-2 i matcher vunnit den sjätte finalen. Inte för att det är någon garanti, men i år vinner MoDo helt enkelt, accept Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Det är väl klart att MoDo vinner . Läste någonstans att de senaste tio åren har alla lag som lett med 3-2 i matcher vunnit den sjätte finalen. Inte för att det är någon garanti, men i år vinner MoDo helt enkelt, accept En som är med mig i alla fall Hejar du på MoDo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Och FÖRBANNADE Per Ledin! Jävla svikare! Han hade ju tänkt komma tillbaka till Luleå sa han, också går han till jävla HiV 71... Aja, hoppas något enormt på MoDo imorgon iaf. Redigerad 13 april, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 En som är med mig i alla fall Hejar du på MoDo? Jepp och Luleå, men de suger så enormt i slutspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jepp och Luleå, men de suger så enormt i slutspel. Okej, då är vi två kan jag säga dig! Hejar du på dom hela tiden eller bara nu i finalspelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Okej, då är vi två kan jag säga dig! Hejar du på dom hela tiden eller bara nu i finalspelet? Vi är 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Okej, då är vi två kan jag säga dig! Hejar du på dom hela tiden eller bara nu i finalspelet? MoDo och Luleå är mina två favoritlag, och då är Luleå lite högre "rankat" Ända sen jag var liten har jag hållt på dem, kanske för att jag är norrlänning då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Grattis Modo till guldet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Grattis dåra. Rätt åt Linköping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! SM-GUUULD!!! Jag är så glad att jag fan inte kan beskriva de, helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Härligt MoDo. Stinger nog rätt rejält hos foppa nu... tror att han bra mycket hellre tagit ett SM-guld med MoDo än ännu ett Stanley Cup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Grattis till alla i Modo förutom till Luckner. Det sista han förtjänar är ett SM-guld. Stort grattis till Svartvadet, Sundström och Salomonsson, tja, i alla fall dom där gamla lirarna som har varit med ett tag nu men som alltid blivit knäppta på näsan. Synd bara att dålig inställning till sporten ishockey ska leda till SM-guld, men om Luckner känner sig värd det så får det ju stå för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Grattis till alla i Modo förutom till Luckner. Det sista han förtjänar är ett SM-guld. Stort grattis till Svartvadet, Sundström och Salomonsson, tja, i alla fall dom där gamla lirarna som har varit med ett tag nu men som alltid blivit knäppta på näsan. Synd bara att dålig inställning till sporten ishockey ska leda till SM-guld, men om Luckner känner sig värd det så får det ju stå för honom. Sveriges bästa tränare enligt mig. Han är helt klart värd guldet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Var väl ingen höjdarmatch precis. Inte för att jag hejar på något lag men jag tycker faktiskt det hade varit roligt med ett guld på Linköping. När MoDos målvakt gjorde illa sig i ljumsken tänkte jag, "det var det sista man fick se av han denna match". Han rörde sig inte ens på isen, sen tar dom honom till sidan, han nickar lite och sen är han med i matchen som inget hade hänt. That sucked. MjölkarN^ där. Men jag måste säga att jag gillade MoDos första mål, han fintade upp Linköping på läktaren innan han blev av med pucken. Deras andra mål var därimot ingenting att hänga i granen, 14 skogshuggare framför mål och målvakten var och köpte sig en varmkorv. Ishockey på tv, me like! Iaf när det är slutspel eller NHL. Vanliga elitseriematcher har tappat farten. För mycket grävande efter pucken längs sargkanterna och för lite slagsmål. That's it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Var väl ingen höjdarmatch precis. Inte för att jag hejar på något lag men jag tycker faktiskt det hade varit roligt med ett guld på Linköping. När MoDos målvakt gjorde illa sig i ljumsken tänkte jag, "det var det sista man fick se av han denna match". Han rörde sig inte ens på isen, sen tar dom honom till sidan, han nickar lite och sen är han med i matchen som inget hade hänt. That sucked. MjölkarN^ där. Men jag måste säga att jag gillade MoDos första mål, han fintade upp Linköping på läktaren innan han blev av med pucken. Deras andra mål var därimot ingenting att hänga i granen, 14 skogshuggare framför mål och målvakten var och köpte sig en varmkorv. Ishockey på tv, me like! Iaf när det är slutspel eller NHL. Vanliga elitseriematcher har tappat farten. För mycket grävande efter pucken längs sargkanterna och för lite slagsmål. That's it. Var väl kul med ett guld för MoDo med ffs. En 28-årig längtan tog äntligen slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts