DimpZ Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Hoppas Modo spöar skiten ur Fitt-LHC nu i finalserien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Grattis fitt-Modo! Hoppas Linköping spöar skiten av er nu. Haha! Djurgården kom inte ens till slutspel. De kan man kalla fittlag. FFFFFFFFIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLL!!!! wexx - Imorgon ska vi reta Dan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 4-0 till Linköping dåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 4-0 till Linköping dåra Ja, precis! Tvärtom skulle jag vilja säga. MoDo har haft bra facit iår mot LHC med bara en förlust och en 6-1-vinst. Visst, det är slutspel men tror ändå MoDo tar det här ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Lika "lätt" som den där gången då Bremberg kastade hela MoDo's lag upp på Hovet's läktare i Februari? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Lika "lätt" som den där gången då Bremberg kastade hela MoDo's lag upp på Hovet's läktare i Februari? ? Vilken match var de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 2-1 till Djurgården, Linkan leker bort hela MoDo's försvar och serverar (har glömt) öppet mål när det är 14 sekunder kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 2-1 till Djurgården, Linkan leker bort hela MoDo's försvar och serverar (har glömt) öppet mål när det är 14 sekunder kvar. MoDo-Djurgården spelade inte ens mot varandra i februari Däremot i januari där DIF vann med 2-1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 MoDo-Djurgården spelade inte ens mot varandra i februari Däremot i januari där DIF vann med 2-1. Åja, månaden spelar väl inte en så stor roll. Hoppas finalen går till 7 matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Åja, månaden spelar väl inte en så stor roll. Hoppas finalen går till 7 matcher Lite väl nervpirrande med 7 matcher, men visst, kul skulle de va! Om MoDo vinner då såklart. Btw, Wernblom till MoDo! Nu kanske äntligen vårt PP börjar funka! Redigerad 2 april, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 4-2 till Modo blir det nog.. Synd att SAIK tappade Wernblom. =/ Får se om "Froggen" också lämnar, han var ju ganska het undet säsongen, och han är ju från Arvidsjaur = eftertraktad ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Fan va gött! Wernblom, Hållberg och Warg vänder hem till MoDo igen! Sen skrev även Pierre Hedin på nytt kontrakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Och idag så vart det klart att Niklas Hjalmarsson spelar i Luleå nästa säsong. En intressant värvning tycker jag. Och det är verkligen en back jag gillar, fysisk och med bra speluppfattning. Nu fattas det bara ersättare för Hynning, och ev. för Surovy och Renberg... (Håller tummarna för att Jonas Nordqvist kommer hem igen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Grattis MoDo. Hoppas ni åker ut på direkt ur finalen. Måste ju såklart heja på LHC då MoDo besegrade HV för finalplatsen. Otroligt dålig match av killarna, så bara bra att dom förlorade. Ganska pissigt spel dom sista matcherna, och tror inte LHC ska vara lika dåliga. HV kunde likaväl vunnit matchen om det inte var sån nivåskillnad på målvakterna på matchen. MoDo har en grymt bra målvakt, men tror LHC ska kunna spräcka nollan på honom och lägga honom på fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Grattis MoDo. Hoppas ni åker ut på direkt ur finalen. Måste ju såklart heja på LHC då MoDo besegrade HV för finalplatsen. Otroligt dålig match av killarna, så bara bra att dom förlorade. Ganska pissigt spel dom sista matcherna, och tror inte LHC ska vara lika dåliga. HV kunde likaväl vunnit matchen om det inte var sån nivåskillnad på målvakterna på matchen. MoDo har en grymt bra målvakt, men tror LHC ska kunna spräcka nollan på honom och lägga honom på fall. Aldrig, never. MoDo kommer utklassa LHC. Fyra raka Nej skämt å sido. Tror även detta blir en jämn matchserie. Fast MoDo vinner såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Nudå, har Bush lämnat en förklaring till MoDo's förlust ännu? "Det är inte samma sportdryck som vi har hemma!! " -- Någon snygg balja från Linköping var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Äh, vafan, det var bortaplan. Vi vinner imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Jag hoppas och tror så jä*la mycket på LHC och om dom inte skulle vinna sm-guld ska jag äta upp min strumpa, filma det och lägga upp på youtube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Jag hoppas och tror så jä*la mycket på LHC och om dom inte skulle vinna sm-guld ska jag äta upp min strumpa, filma det och lägga upp på youtube! Du kan lika gärna börja redan nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Äh, vafan, det var bortaplan. Vi vinner imorgon Kudos till dig, men MoDo kommer åka ut så det stänker om det, bara att inse det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts