SiXxe Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Fan va dött det har blivit i den här tråden då. Det är ju nu det borde vara som mest fart Aja, idag är jag grymt nöjd! Oskar Hedman, vilket grymt slagskott som avgjorde matchen. 1-1 i matcher nu. Tror detta länsderby går till 7 matcher. MoDo tar sista avgörande på hemmais! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Såg matchen idag och jag tyckte faktiskt Timrå var starkare stundtals. Fast man kommer inte orka, Modo är för starka hemma på Swedbank, samtidigt som Timrå inte känns tillräckligt jämna. Redigerad 8 mars, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Pissresultat i dag igen. Alla lag som jag inte höll på vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Pissresultat i dag igen. Alla lag som jag inte höll på vann. Haha din tjyv, skulle precis glida in i den här tråden och skriva samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Såg matchen idag och jag tyckte faktiskt Timrå var starkare stundtals. Fast man kommer inte orka, Modo är för starka hemma på Swedbank, samtidigt som Timrå inte känns tillräckligt jämna. Jodå, stundtals var dom starkare. Mest i andra perioden. Men vilken idiotutvisning han drog på sig där när det var 4 minuter kvar. Där sprack ju matchen för Timrå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Kvalserien drar igång idag, vilka två lag vill ni se spela i elitserien nästa säsong? Själv vill jag se Leksand och Rögle knipa åt sig de två platserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Kvalserien drar igång idag, vilka två lag vill ni se spela i elitserien nästa säsong? Själv vill jag se Leksand och Rögle knipa åt sig de två platserna. Bryr mig inte särskilt mycket. Leksand är ju ett sånt lag som egentligen ska vara i elitserien. Men jag bryr mig inte så mycket om dom är det eller inte. Själv hoppas jag på att Björklöven och Skellefte tar klivet upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 I kvalet hoppas jag på Björklöven. ---- Går bra för Linköping, dom jag småhejar på i kvarten. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Lagen jag hoppas på i kvalserien är Skellefteå och Rögle. Skellefteå för att... ja, jag gillar dom. Och Rögle för att en av spelarna där, Fredrik Persson, kommer från samma lilla by som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Jahopp. Imorgon får vi se om FBK och LHC blir klara för semin då. Sen får jag ju såklart HV dänger till Brynäs imorn, så dom får sig ett övertag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Imorgon får vi se om FBK och LHC blir klara för semin då. Äh, Luleå samlar sig och vinner imorgon, trust me. (Annars spyr jag... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Dom kan väl inte bli klara imorgon? Det har ju bara spelats två matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Nej dom kan inte bli klara redan imorgon. FBK lär ju ta fyra raka och Luleå vinner nog två matcher i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Dom kan väl inte bli klara imorgon? Det har ju bara spelats två matcher. Bäst av 5. Vinner dom 3 så ska förlorarna göra vad? Vinna 2 och sen då? tigga till sig 2 till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Bäst av 5. Vinner dom 3 så ska förlorarna göra vad? Vinna 2 och sen då? tigga till sig 2 till? Bäst av 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Bäst av 5. Vinner dom 3 så ska förlorarna göra vad? Vinna 2 och sen då? tigga till sig 2 till? Hade säkert funkat, men det är bäst av sju som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Bäst av 7 Just i helvete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Bäst av 5. Vinner dom 3 så ska förlorarna göra vad? Vinna 2 och sen då? tigga till sig 2 till? Admin hade fel Skojja. Hoppas dönickarna Luleå samlar sig och spöar skiten ur sörlänningarna imorgon då. Annars ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Just i helvete.. Hehe Det var väl inte många år sen det bara var bäst av 5 i finalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Hehe Det var väl inte många år sen det bara var bäst av 5 i finalen? Typ något sånt ja. Kan ju förklaras då jag inte är speciellt hockeyintresserad. Gammal vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts