Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Fan va dött det har blivit i den här tråden då. Det är ju nu det borde vara som mest fart :rolleyes:

Aja, idag är jag grymt nöjd! Oskar Hedman, vilket grymt slagskott som avgjorde matchen. 1-1 i matcher nu. Tror detta länsderby går till 7 matcher. MoDo tar sista avgörande på hemmais!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg matchen idag och jag tyckte faktiskt Timrå var starkare stundtals. Fast man kommer inte orka, Modo är för starka hemma på Swedbank, samtidigt som Timrå inte känns tillräckligt jämna.

Jodå, stundtals var dom starkare. Mest i andra perioden. Men vilken idiotutvisning han drog på sig där när det var 4 minuter kvar. Där sprack ju matchen för Timrå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kvalserien drar igång idag, vilka två lag vill ni se spela i elitserien nästa säsong? :)

Själv vill jag se Leksand >_< och Rögle knipa åt sig de två platserna.

Bryr mig inte särskilt mycket. Leksand är ju ett sånt lag som egentligen ska vara i elitserien. Men jag bryr mig inte så mycket om dom är det eller inte. Själv hoppas jag på att Björklöven och Skellefte tar klivet upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor