Gof Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Senaste nytt HV 71 - Frölunda HC 15:00 PPV 1-7 53:44 HV71 Utv 5+GM ROUGH Andreas Falk Luleå HF - Mora IK 15:00 PPV 1-1 54:09 MOR Skott Anders Nilsson Tot:35-33 Linköpings HC - Malmö Redhawks 15:00 4-0 57:21 LIN Mål 4-0 Andreas Holmqvist EQ MODO Hockey - Timrå IK 15:00 5-1 50:31 TIM Skott Johan Ryno Tot:23-19 Färjestads BK - Skellefteå AIK 15:00 8-0 55:53 SKE Skott Daniel Sondell Tot:38-22 Vi har vett nog att kolla på Hockeyligan själva. Något kopiera-klistra in här behövs inte. --------- Oavgjort mellan Luleå och Mora tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Redan 9-0 till FBK Redigerad 24 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jörgen Jönsson blev historisk igen, mest poäng i elitserien genom tiderna.... BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jörgen Jönsson blev historisk igen, mest poäng i elitserien genom tiderna.... BOT Hejar du på FBK? MoDo vann till slut med 5-3. Hattrick av Morrison. Andra hemmamatchen i rad han gör det. Totalt 7 mål på 3 matcher. Jävligt bra facit. Segern var heller aldrig hotad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 ...och Renberg är kungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hejar du på FBK? FBK är laget jag alltid hejat på, är inte så intresserad av att se på hockey om det inte är VM eller OS eller andra strörre turneringar. Mer intresserad av statestik, rekord osv. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hehehehe :P'>Luleå blev krossade. Skönt med lite medvind idag, nu har vi allt i egna händer. VI GÅR TILL SLUTSPEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hehehehe :P'>Luleå blev krossade. Skönt med lite medvind idag, nu har vi allt i egna händer. VI GÅR TILL SLUTSPEL! Hmph, vänta och se, när ni möts igen i J-18 så kommer det bli andra resultat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hmph, vänta och se, när ni möts igen i J-18 så kommer det bli andra resultat... Ska det spela en fjunig Eudoros i Luleåtröja då? -- Jag spelade med Luleåtröja på träningen igår, det gick sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ska det spela en fjunig Eudoros i Luleåtröja då? -- Jag spelade med Luleåtröja på träningen igår, det gick sämst Fjunig? Oh nej, här är det skägg som får Magnus Lindkvist att ligga i lä som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Minnen.. fick mig ett gott skratt när jag såg denna. http://www.youtube.com/watch?v=BfjilvyQR2A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Så jävla taggad jag är! 12.304 biljetter sålda, Luleå ska slås helt gul-röd-blåa och Surovy, Barteco, Renberg ska lämna isen poänglösa! Jiri ska göra mål, Ölvestad ska köra över Omark och Isaksson. Luleåfans kommer bli utsjungna av JK och sittplats. LULEÅ SKA TA 0 POÄNG! Satan vad jag längtar. Kom igen Djurgården. Visa konsumtattarna hur man spelar hockey, sno deras skotrar efter matchen, gör affischer om hur kass Lener är! --- Vi SKA till slutspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Ska bli underbart at åka in till Globen ikväll. Kommer de ens några Luleåfans dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Det här är en match jag vill se från början till slut, men jag jobbar , ska dock försöka glida ner bakom så man får se lite iaf. Djurgårn är starka hemma och inför ett fullsatt globen (ja det kommer bli utsålt) så har nog inte Lule mycket att hämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Ska bli underbart at åka in till Globen ikväll. Kommer de ens några Luleåfans dit? Knappast fler än dom 50 som står i COOP i vanliga fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Det lär bli ruggigt bra stämning ikväll För MoDos del så är det Malmö idag borta. Sundström stannar hemma pga att hans fru snart ska få barn. En annan som är borta är Enström. Synd, två av lagets bästa spelare. Men tror vi tar Malmö i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Dags att krossa överdiviga 08:or idag då! Tror det blir en jämn match, men lyckas luleå få fart på första kedjan med Surovy, Bartecko och Renberg så blir dom farliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 T.om Aftonhoran börjar fatta! http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1009425,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) T.om Aftonhoran börjar fatta! http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1009425,00.html Pöh, det är ju för fan sju handikapplatser kvar... Edit: Och själv har jag redan beställt matchen på PPV. Redigerad 26 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) Den här matchen betyder 3p och någon miljon extra i kassan. ------------ HAHAHHAHAHA 28:39 FRÖ Mål 1-7 Anton Axelsson (Karl Fabricius) EQ 28:27 FRÖ Mål 1-6 Jonas Johnson (Tomi Kallio, Niklas Andersson) EQ 25:26 FRÖ Mål 1-5 Niklas Andersson (Tomi Kallio) EQ ----------- Djurgården - Luleå: 1-0 JIMMIE ÖLVESTAD! Redigerad 26 februari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts