Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Jodå, Det går bra. Men där rök ju mitt Skelleftetips. Fan också DIF vinner väl iaf idag. Synd att man inte har C+ så man kan titta på dom TV-sända matcherna Jo lika för mig, så jag kollar på http://stats.swehockey.se/ live från matcherna. Doh! Luleå - Skellefteå 2-1. Redigerad 21 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jo lika för mig, så jag kollar på http://stats.swehockey.se/ live från matcherna. Doh! Luleå - Skellefteå 2-1. Jag försöker lyssna med SR's radio men webbradio funkar inte för mig. Bra tips, Tack för det. Men dom jävlarna Frölunda reducerade.. Och i dagens expressen så tror den där Eskil att DIF möter Färjestad idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jag försöker lyssna med SR's radio men webbradio funkar inte för mig. Bra tips, Tack för det. Men dom jävlarna Frölunda reducerade.. Och i dagens expressen så tror den där Eskil att DIF möter Färjestad idag Np. Jepp, och Modo leder lite överasskande mot Linköping. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Np. Jepp, och Modo leder lite överasskande mot Linköping. Haha. Brynäs leder över HV också. Och jag skulle egentligen på Luleå-Skellefteå, Men matchen var utsåld så jag fick gå hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Brynäs leder över HV också. Och jag skulle egentligen på Luleå-Skellefteå, Men matchen var utsåld så jag fick gå hem Jepp såg det. Ok. Kan tänka mig att det är mkt folk där nu när det är första riktiga Norrlands derbyt mot Skellefte på 16 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Fan vad ni snackar, hänger ju för satan inte med här. Hoppas vi spöar sillstryparna, skön ledning iaf. Ottosson båda och Umicevic och Ölvestad passade till båda, vilken femma. Men man ska inte ge upp Frölunda för att man leder. Man får inte ge upp för att det är ju trots allt Frölunda man möter. Men det känns bra, det gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Fan vad ni snackar, hänger ju för satan inte med här. Hoppas vi spöar sillstryparna, skön ledning iaf. Ottosson båda och Umicevic och Ölvestad passade till båda, vilken femma. Men man ska inte ge upp Frölunda för att man leder. Man får inte ge upp för att det är ju trots allt Frölunda man möter. Men det känns bra, det gör det. Helt klart, Det känns ruggigt bra. Ännu bättre om Ottoson kommer och gör ett hattrick, På pass av Draagan igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Helt klart, Det känns ruggigt bra. Ännu bättre om Ottoson kommer och gör ett hattrick, På pass av Draagan igen Naj det finns inte på kartan. Ottosson, hattrick, Scandinavium, nehej det går inte ihop. Men fan om dom tappar detta. Skulle bli den perfekta starten på säsongen. Jag som sa till en vän i skolan, vinner vi ikväll, då blir det SM-guld. Nu är det ju i och för sig hör jävla många matcher som helst, men spekulera, det är livet. Redigerad 21 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Kom igen nu Skellefteå, hoppas att dom vänder! (3-1 till Luleå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Haha 3-1, Ottosson, vafan är det med honom? Det finns alltså på kartan, livet är ett mysterium. Var det Umicevic och Ölvestad som passade då går jag förfan och lägger mig och skiter i det här. Redigerad 21 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Haha 3-1, Ottosson, vafan är det med honom? Det finns alltså på kartan, livet är ett mysterium. Var det Umicevic och Ölvestad som passade då går jag förfan och lägger mig och skiter i det här. Vad sa jag till dig? Nu var det ju Ölvestad och inte Draagan som passade, Men iaf Så jävla nöjd jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Och lule har dragit ifrån till 3-1. Hoppas, hoppas! att dom tar det här nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Näjj! Låt Skellefteå vinna, Luleå har ju så många elitserievinster redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Näjj! Låt Skellefteå vinna, Luleå har ju så många elitserievinster redan! Skellefteå har vunnit SM måååånga gånger fler än Luleå som bara har 1 vinst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Måste in till COOP Arena sen och kolla pulsen, Man får ju gå in gratis när det är någon minut kvar Fyfan vad bra det går för Djurgården! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Eudoros, jo men jag uttryckte mig lite fel Menade att luleå har vunnit många mer matcher i elitserien är Skellefteå, tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Eudoros, jo men jag uttryckte mig lite fel Menade att luleå har vunnit många mer matcher i elitserien är Skellefteå, tror jag iaf Eftersom Skellefteå har vunnit mer SM guld än lule, och jag tror att dom sammanlagt har spelat i elitserien mer år med, så tror jag faktiskt att Skellefteå har vunnit mer matcher än Luleå har i elitseriehistorian. Men jag fattar vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Nu tar vi det IGEN HÅVÉ! Fast det är inte lika lätt att ha tifon när det är hockey :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Nu tar vi det IGEN HÅVÉ! Fast det är inte lika lätt att ha tifon när det är hockey :S Luleå hade ett tifo mot Skellefteå idag. Så fint blev det nog inte, Men svårt var det nog Edit. Jahapp, post 3,9k då Redigerad 21 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Tifo, är det ett sånt där som man brukar se på fotbollsläktarna, massa färger som bildar en stor bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts