Gof Skrivet 15 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Luleå - Frölunda Vinn Frölunda, för faaaan! Skulle bli helt otroligt glad om Luleå inte når slutspel. >=) ------------------------ Usch. AB tippar difseger idag. AB har nästan alltid fel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 JAAAAAAAAAA! 4-1! OTROLIGT härligt! Synd dock att inte dom där förbannade Färjestad kunde spöa Linköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 2-1 SÄ JÄVLA GLAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Ännu en vinst med bara ett mål över. Trots att Lahti bjöd in Timrå många gånger så höll vi ifrån. Överlag en dålig match med två osäkra lag, men met kyligare PP och en bättre avslutare i Ölvestad så vågar jag tro på final. Jag tror på Djurgår'n! Härligt att man fick träffa Micke Johansson innan match och få en signerad tröja av han också. Var en njutning att använda i en för dagen jävligt röststark klack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Stackars SixXe. Åka hela vägen till Jönköping för att se hans kära MoDo bli snorägda av HV71 med 3-0. Muahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Stackars SixXe. Åka hela vägen till Jönköping för att se hans kära MoDo bli snorägda av HV71 med 3-0. Muahahaha. Så du kommer ihåg att jag skulle dit Visst, det var tråkigt att dom fick spö, rejält också. MoDo var bra lite i första sen tog HV över. Var du där? Det var en upplevelse för mig i alla fall, trots förlusten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Så du kommer ihåg att jag skulle dit Visst, det var tråkigt att dom fick spö, rejält också. MoDo var bra lite i första sen tog HV över. Var du där? Det var en upplevelse för mig i alla fall, trots förlusten. Nej, jag var inte där. Men min polare var. Själv lirade jag innebandy när matchen höll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Nej, jag var inte där. Men min polare var. Själv lirade jag innebandy när matchen höll på. Okej. Kul att äntligen få se MoDo i alla fall. Trots att det var en riktig pissmatch från MoDos sida. EDIT: Yay, post number 1337 Redigerad 15 februari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Ännu en vinst med bara ett mål över. Trots att Lahti bjöd in Timrå många gånger så höll vi ifrån. Överlag en dålig match med två osäkra lag, men met kyligare PP och en bättre avslutare i Ölvestad så vågar jag tro på final. Jag tror på Djurgår'n! Härligt att man fick träffa Micke Johansson innan match och få en signerad tröja av han också. Var en njutning att använda i en för dagen jävligt röststark klack. Jag skålade med honom efter jag slutat jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Inte elitserien, men hockey iaf..! Foppa ska till Nashville, kan nog bli bra, men jag hade gärna sett honom i Detroit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Inte elitserien, men hockey iaf..! Foppa ska till Nashville, kan nog bli bra, men jag hade gärna sett honom i Detroit! Jag hade gärna sett honom i MoDo Men i NHL hade jag velat sett han i Colorado igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag skålade med honom efter jag slutat jobbet JAG SKAKA HAND MED HONOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag tror på semifinal. Minst. --------- Synd, ville se Foppa i Colorado igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Idag gäller det. FBK-MoDo! Lär bli jävligt svårt då "Susse" fortfarande är borta. Men vi kan klara dom, det har vi visat innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Helt otroligt viktiga matcher idag om dom sista slutspels platserna. Skellefteå - Luleå Linköping - Frölunda Malmö - Djurgården Fy fan, jag vågar inte kolla på resultaten sen tror jag... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Helt otroligt viktiga matcher idag om dom sista slutspels platserna. Skellefteå - Luleå Linköping - Frölunda Malmö - Djurgården Fy fan, jag vågar inte kolla på resultaten sen tror jag... :'( Heja Skellefteå!!!!!! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Helt otroligt viktiga matcher idag om dom sista slutspels platserna. Skellefteå - Luleå Linköping - Frölunda Malmö - Djurgården Fy fan, jag vågar inte kolla på resultaten sen tror jag... :'( Jag tror det kommer bli så här. FBK-MoDo, vinst för MoDo, troligen redan klara, men vad som helst kan hända. Skellefteå-Luleå, vinst för SAIK, dom har varit starka och förtjänar att komma till slutspel. Linköping-Frölunda, vinst för Indianerna (Frölunda), dom har varit starka och förtjänar iaf att komma över kvalstrecket. Malmö-Djurgården, lika. Djurgården behöver poäng, men Malmö behöver mer poäng än DIF för att komma över kvalstrecket, så jag tror Malmö kommer ge allt vad dom har, så jag tror att det blir lika eller ÖT-vinst för Malmö. DETTA ÄR VAD JAG TROR KOMMER ATT HÄNDA, SÅ KOM INTE MED NÅGRA NEGATIVA KOMMENTARER OM VAD JAG TROR. Redigerad 17 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Vinster för SAIK, Frölunda, DIF och FBK idag tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Ja dagens match gick ju åt helvete, 3-1 till Malmö, nu är det bara att jobba hårt, och dom två kommande matcherna blir inte så lätta dom heller, Mora nästa som också jagar säkrare mark och efter det HV-71 som är starka just nu. Bra att bägge är på hemmaplan....den riktiga hemmaplanen..Hovet, där är det svårt att slå oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Bra att SAIK vann, men serien är ju jämn som faan.. Två poäng skiljer mellan SAIK på åttonde och laget som ligger näst sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts