Eudoros Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Jahapp- ---------- Luleå - Färjestad -2 Frölunda - Brynäs -2 Malmö - HV 71 -2 Timrå - Mora -1 MoDo - Linköping -1 Skellefteå - Djurgården -2 -------- ...and you have a bet. Redigerad 3 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 AIK-dif 1:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Eudo. Satans fusknisse. Luleå spelar ju i LLA. Inte Konsum. Bergsäker 1:a på Färjestad - Luleå då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 En kul grej jag hittade på MoDos forum där dom skulle betygsätta arenor. Den här är rätt rolig "Arena: Skellefteå Kraft Knarkarkvart Parkeringar/trafik: 2 - Rejäl flaskhals just innan arenan om man kommer söderifrån, efter sista rondellen är det en vänstersväng genom mötande trafik och där går det inte många cm i timmen. Dåliga prakeringsvakter som bara är intresserade av att ta 20 kr av dig, inte hjälpa dig hitta en plats. Barer: 0 - Haha. Bardricka (utbud, pris etc): 0 - ingen ölförsäljning Restaurangutrymme: 0 - ingen resturang Mat (utbud, kvalitet, pris etc): 0 - dito Logeutrymmen (stolar, sikt, närvaroupplevelse etc): 3 - Iskalla plaststolar som ger en lunginflammation, dock väldigt lite störande objekt i vägen, OK lutning på läktaren. Logeservice (utbud, kvalitet, pris etc): - Korridorsutrymmen bakom läktare: 1 - Labyrint av smala gångar som får Kempehallen att framstå som Central Park i New York rent utrymmesmässigt. Caféer/godisstånd (antal, placering etc): - Ej testat, jag tog mig inte fram till den enda kiosk de har. Kaffe/godis m.m. (utbud, pris etc): 3 - Kokhett kaffe som tog hela pausen att kyla för att kunna drickas. Plus för att det kom fram en grabb och sålde kaffet på läktaren ur en tank på ryggen. Ståplatsläktare (stolar, sikt, närvaroupplevelse etc): - 3 Sittplatsläktare nedre etage (stolar, sikt, närvaroupplevelse etc): 3 - Iskalla plaststolar hyffsat nära isen. Utmärkt sittplatspublik rent engagemangsmässigt. Klappar ofta och mycket. Sittplatsläktare övre etage (stolar, sikt, närvaroupplevelse etc): - Omklädningsrum och övriga utrymmen för hemmalag: - Omklädningsrum och övriga utrymmen för bortalag: - Helhetsbetyg: 1 - Ett riktigt skithål som fick mig att tro att jag i den Sibiriska andraligans sämsta hemmahall. Jag funderade ett tag på att gå ut i de -15 och värma mig, men jag hittade inte ut." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Eudo. Satans fusknisse. Luleå spelar ju i LLA. Inte Konsum. Bergsäker 1:a på Färjestad - Luleå då Wtf. Och jag som var säker på att det var i COOP. Men... mitt tips faller fortfarande på Luuuule. Edit: Någon som vet om det visas någon match på TV? Redigerad 3 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Wtf. Och jag som var säker på att det var i COOP. Men... mitt tips faller fortfarande på Luuuule. Edit: Någon som vet om det visas någon match på TV? SAIK - Djurgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Totalt pissiga resultat idag. Och just det, hoppas någon kör över Peter Nordström riktigt, riiiiiktigt ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 SAIK - Djurgården SAIK vann väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) SAIK vann väl? Jepp, SAIK 3-2 DIF. Så skönt, blev lite mindre chans för Djurgården att gå om Frölunda Edit: Så himla otur för Frölunda 3 matcher, 2 förluster, 1 lika Hoppas dom vinner nästa match. För det är ju inte många matcher kvar av Elitserien... Redigerad 3 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Avstängda! För ingenting... Länk: http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1...9_537__,00.html Redigerad 7 februari, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG DJURGÅRN VANN DJURGÅRN VANN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG DJURGÅRN VANN DJURGÅRN VANN! Och Tipin stog tom efter 15:00 i tredje Redigerad 13 februari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Vi är Djurgårn och vi är mycket bättre!!! Trodde att det skulle bli svårt att åka till Gävle och plocka poäng, men icke.. Linkan är kungen just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Scheisse, SAIK förlorade mot Mora.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Imorrn ska Micke Johanssons tröja upp i taket. Linkan spelar sin femhundrade match. Han ska hyllas för rekordet. --------------- Man kan ju börja sjunga "Åh, en sådan härlig dag!" redan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Och imorgon kommer även den bästa dagen någonsin för mig. Jag ska nämligen få se mitt kära MoDo ta sig ann HV i Kinnarps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Imorrn ska Micke Johanssons tröja upp i taket. Linkan spelar sin femhundrade match. Han ska hyllas för rekordet. --------------- Man kan ju börja sjunga "Åh, en sådan härlig dag!" redan nu. Och jag ska sjunga stämbanden av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Och jag ska sjunga stämbanden av mig. Och det gör man ju inte varje match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Och det gör man ju inte varje match Bajens 200 pers (per match då, inte klacken) sjunger säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Luleå - Frölunda Vinn Luleå, för faaaan! Skulle bli helt otroligt glad om Frölunda inte når slutspel. >=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts