SiXxe Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Imorrn ska vi slakta MoDo. Dom hade en hel del spelare borta och något annat än 3p är i underkant. 3-2 till DIF säger jag. Andreas Salomonsson (axel), Hans Jonsson (revben) Niklas Sundström (revben) och Justin Morrison. Några utav dom viktigaste med. Men tror ändå vi tar dom rätt lätt. Krizan är i en bra form nu med Så ja, blir väl 3-1 skulle jag tro. Vi har ju fortfarande vår målkung Skröder skadefri! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Typiskt HV att förlora i sudden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Typiskt HV att förlora i sudden.. Brukar du gå på HV-matcherna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Brukar du gå på HV-matcherna? Har varken tid eller pengar. Men har vart på ett par. Brukar gå om dom kommer till slutspel, och farsan brukar få sittplatser från hans jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har varken tid eller pengar. Men har vart på ett par. Brukar gå om dom kommer till slutspel, och farsan brukar få sittplatser från hans jobb. Haha, du kan ju komma dit den 15:e februari när dom möter MoDo. Då ska jag dit haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vilket lag hejar du på? Frölunda såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Åh en sådan härlig dag, Djurgårn vann, djurgårn vann! Händelser 59:46DIFMål http://static.hockeyligan.se/grafik/puck.gif 2-1 Thomas Johansson (Fredrik Bremberg) PP2 59:34MODUtvGame Misconduct ABUSE Robert Döme 59:33MODUtv2 min HI-ST Robert Döme 59:33MODUtvTeam Penalty 2 min ABUSE Zednek Blatny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Så härligt. Frölunda vann mot Malmö med 8-3 7e plats nu med 62p Så skönt nu när Frölunda kammar in en massa poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Finsk skyttekung till MoDo! Detta ser onekligen bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Även om det inte gäller ES så bör det nämnas; Idag spelades den perfekta ishockeymatchen! gnaget tar ledningen, Bajen kvitterar, gnaget återtar ledningen, Bajen kvitterar i sista sekund (okej... en minut innan slutsignalen xD) och sedan efter 27 sek vinnet VI övertiden i samma anda som de yngre "huliganerna" gjorde i lördags (30 sekunder)! Sammanfattning: DET E VI SOM E HAMMARBY! (hörde att ljugårn hade bra drag den 4/1... VI VET, NI VILL HA SEX MED OSS!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Även om det inte gäller ES så bör det nämnas; Idag spelades den perfekta ishockeymatchen! gnaget tar ledningen, Bajen kvitterar, gnaget återtar ledningen, Bajen kvitterar i sista sekund (okej... en minut innan slutsignalen xD) och sedan efter 27 sek vinnet VI övertiden i samma anda som de yngre "huliganerna" gjorde i lördags (30 sekunder)! Sammanfattning: DET E VI SOM E HAMMARBY! (hörde att ljugårn hade bra drag den 4/1... VI VET, NI VILL HA SEX MED OSS!) Var fan var du på svenskan!? ----------------- 1-1 mot dansbandet nu. Surprise, Linkan gjorde Djurgårdens mål Klockan slår, Klockan slår, FIMPEN GJORDE MÅL! Assist av Bäcker ( ) och ( ) Linkan Redigerad 30 januari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Var fan var du på svenskan!? Svenskan försvinner när man har haft öh... "roligt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jippi! MoDo vann med 2-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Normalt så hatar jag Färjestad något enormt, men för denna kväll så älskar jag dem. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Hrhr.. HV 80, FBK 79. HV har en match mindre spelat. Utökningen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Luleå-MoDo imorgon. Kommer bli jäääävligt tufft då MoDo fortfarande har Niklas Sundström, Justin Morrison, Hans Jonsson och Andreas Salomonsson på skadelistan. Men kunde vi slå Brynäs utan dom. Då kan vi jävla slå Luleå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Färjestad - Frölunda ikväll. Riktigt viktigt för (mitt favoritlag) Frölunda att dom vinner, då har dom större chans och komma till slutspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Färjestad - Frölunda ikväll. Riktigt viktigt för (mitt favoritlag) Frölunda att dom vinner, då har dom större chans och komma till slutspelet. Det är väl ändå Djurgården - Frölunda ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Färjestad - Frölunda ikväll. Riktigt viktigt för (mitt favoritlag) Frölunda att dom vinner, då har dom större chans och komma till slutspelet. Det är Djurgården - Frölunda ---------------- Och ingen chans för sillstryparna här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Luleå - MoDo. Grymt viktig match. Nästan så att det är vinna eller försvinna. Och Djugården - Frölunda är ju en skitmatch, då dem båda är lag som knappar in på Luleå (Eller går förbi i Frölundas fall) om Lule förlorar. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts