Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

MoDo-Mora ikväll >_< "Foppa" på besök. Första matchen han ser i Swedbank Arena. Den här måste dom bara vinna. På MoDos forum snackades de om att göra ett plakat som såg ut såhär:

"Det finns en nummer 21 i världen, och han ska spela i Örnsköldsvik"

Rätt bra tycker jag.

Visste ni att "Foppa" äger 40% av SBA!

EDIT: Och MoDo vann med 3-0! Nu sover nog "Foppa" gott i natt ^_^

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Globen är gnagets och difs hemmaarena (söderort, lokalförankring någon?) och Hovet har Hammarby alltid spelat på!

Hammarby har spelat på Hovet lika länge som DIF. Grejen är bara att DIF senare flyttade till Globen för dom spelade i en högre serie än bajen. Men Hovet var inte byggt för bajen om du tror det (vilket jag tror för det tror många bajare).

Men allvarligt så fattar jag inte varför du diskuterar det här... Hammarby spelar ju inne på MB-Hallen i Sätra numera. Herregud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hammarby har spelat på Hovet lika länge som DIF. Grejen är bara att DIF senare flyttade till Globen för dom spelade i en högre serie än bajen. Men Hovet var inte byggt för bajen om du tror det (vilket jag tror för det tror många bajare).

Men allvarligt så fattar jag inte varför du diskuterar det här... Hammarby spelar ju inne på MB-Hallen i Sätra numera. Herregud.

Vi spelar i Husby också om jag får be >_<

Dags för 2 nya fotbollsarenor och 2 nya ishockeyarenor (NOTERA: INTE EVENGEMANGSARENOR) för att jag ska bli nöjd med Stockhoms Stads agernade...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Foppa på väg tillbaka till Colorado

Nya uppgifter från Denver

Peter Forsberg återförenas med Joe Sakic i Colorado i jakt på en ny Stanley Cup-titel?

Det är det senaste heta NHL-ryktet om supersvensken.

Det är den den lokala tv-kanalen 7Sports i Denver som påstår att Foppa har talat med Colorado Avalanches ledning om att återvända till laget som han vann två Stanley Cup-guld med.

Forsberg lämnade Colorado när de inte hade råd att behålla honom för två år sedan.

I Philadelphia har det varit nattsvart i år och i nordamerika spekuleras det i att upp till ett dussin klubbar har hört av sig till Philadelphia för att kolla om det är möjligt att byta till sig Foppa.

Skulle Colorado byta till sig Forsberg så måste man sannolikt göra sig av med målvakten José Theodore och någon till spelare för att ha råd.

Peter Forsberg har tidigare sagt att han inte vill lämna Philadelphia.

Om han lämnar Philadelphia så blir det nog en övergång till Detroit, tror inte att han går tillbaks till Colorado, och jag tror inte att Colorado byter bort Theodore. Men tror inte att han lämnar Philadelphia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om han lämnar Philadelphia så blir det nog en övergång till Detroit, tror inte att han går tillbaks till Colorado, och jag tror inte att Colorado byter bort Theodore. Men tror inte att han lämnar Philadelphia.

Eftersom Foppa får välja själv om han ska bli tradad eller inte och får välja mellan Colorado och Detroit. Då tror jag han väljer Colorado.

Vilket lag hejar du på? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor