dibel Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) En match bara? Jävla medgångare. Aa fan men jag bor så långt bort så det blir bara en match om året "Masken är far till alla barn" melodi: Alla suger kuk i djurgården stiligt - http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,975969,00.html Redigerad 17 januari, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Aa fan men jag bor så långt bort så det blir bara en match om året "Masken är far till alla barn" melodi: Alla suger kuk i djurgården stiligt - http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,975969,00.html Aa fan klaga på mig då. ---------------- Varför hejar inte jag på Luleå? Dom spelar den tråkigaste hockeyn jag har sett. Plus att man är född djurgårdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Varför hejar inte jag på Luleå? Dom spelar den tråkigaste hockeyn jag har sett. Plus att man är född djurgårdare. Pöh, dom spelar ädel fysiskhockey! Samt att dom givetvis blandar det med spelare med blixtrande teknik. ----------------------- Ikväll är det Luleå - Färjestad. Tror på förlust för Lule, dock. 2-5. Btw, heja Linköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Tror fan aldrig att man hejat på kaffesnubbarna så mycket som nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 HEJA LULE IKVÄLL! Dom ska slå dom där jävla kaffebönorna! BTW så sänder dom ju MoDo-SAIK på TV ikväll, göttans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Och förbannade Färjestad kvitterar - genom spelaren jag hatar mest i hela elitserien - Peter Nordström. Han är inget annat än ett fegt svin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Och MoDo kontrollerar matchen solklart. 3-0 än sålänge. Per-Åge Skröder 2 mål och en assist, Justin Morrison 1 mål 2 assist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Och... JAAAAAAAAAAA! Luleå vann! 6-4 vart det till slut. Och just det... DIF, hoppas det går åt helvete för er i kvalserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Och MoDo vann till slut med 5-0, ingen tvekan om vem som var det bästa laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Och... JAAAAAAAAAAA! Luleå vann! 6-4 vart det till slut. Och just det... DIF, hoppas det går åt helvete för er i kvalserien. Dessamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Dessamma. Ty det är ett ställe där jag tvekar att vi kommer mötas, tyvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Nejdå, Inget slutspel för Luleå. Slutspel för DIF är en självklarhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Nedsläpp om en halvtimme. Luleå - Skellefteå lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Timrå - Djurgården om halvtimme, Timrå har inte spelat bra, vi har fått spelet att funka dom senaste matcherna även om vi torska mot HV så funkade spelet bra. Vi tar dom, 1-3 Kämpa Djurgården! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Malmö-MoDo. Tror det blir en rätt lätt match. Vi har ju två "lätta" matcher framför oss nu, Malmö och Mora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Ställningen efter första perioderna: IF Malmö Redhawks - MODO Hockey 1 - 1 Luleå HF - Skellefteå AIK 1 - 0 Linköpings HC - Frölunda HC 1 - 0 Brynäs IF - Färjestads BK 1 - 1 Timrå IK - Djurgårdens IF 2 - 0 Mora IK - HV 71 0 - 1 Redigerad 20 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Fuck, där sprack mitt tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jävla förbannade Malmö. Någon här som kan säga något bra om Malmö?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Bra jobbat Skellefteå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Förbannade skit-leffteå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts