Gof Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Förbaskade jävla piss-modo! Ni skulle ju ha VUNNIT! ------- DIF-HV71 idag då. Vågar fan inte tippa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Förbaskade jävla piss-modo! Ni skulle ju ha VUNNIT! Jag vet, så jävla pissigt. Aja, Skellefteå på torsdag, då jävlar! Den sänds på canal + också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Förbaskade jävla piss-modo! Ni skulle ju ha VUNNIT! ------- DIF-HV71 idag då. Vågar fan inte tippa Bwaha, eat shit DIF. Och jag tror aldrig jag har hejjat så mycket på HV som idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Och jag tror aldrig jag har hejjat så mycket på HV som idag. 0-0 än sålänge . Klar dominans av Djurgården EDIT: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 1-0 BENGAN :D Redigerad 16 januari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 0-0 än sålänge . Klar dominans av Djurgården EDIT: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 1-0 BENGAN :D :D Haha, det varade inte länge. Fast egentligen ska väl inte jag va så glad, HV drar ju ifrån i toppen För HV vann väl med 3-1, eller hörde jag fel BTW så hejar jag ju lite på Lakers i allsvenskan. Givetvis inte lika mycket som på MoDo men innan var jag nästan lika mkt fantast där som i MoDo. Och idag kom jag på att dibel eller vad han heter hejar på hammarby, och Växjö slog Hammarby med 10-1 Ville bara säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) BTW så hejar jag ju lite på Lakers i allsvenskan. Givetvis inte lika mycket som på MoDo men innan var jag nästan lika mkt fantast där som i MoDo. Och idag kom jag på att dibel eller vad han heter hejar på hammarby, och Växjö slog Hammarby med 10-1 Ville bara säga det Två veckor sen bara Och hur fan kan man heja på ett lag som heter lakers och hur fan kan man hålla på 2 lag i samma land Vinst mot huddinge idag och det ser ljust ut, förlust och det ser mörkt ut http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,977317,00.html tror inte han fattat att det är regelrätta tacklingar som ska belönas eller har jag fel? Redigerad 17 januari, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Två veckor sen bara Och hur fan kan man heja på ett lag som heter lakers och hur fan kan man hålla på 2 lag i samma land Vinst mot huddinge idag och det ser ljust ut, förlust och det ser mörkt ut http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,977317,00.html tror inte han fattat att det är regelrätta tacklingar som ska belönas eller har jag fel? Varför skulle man inte kunna heja på Lakers? Går ju betydligt bättre för dom än för Hammarby Jag kan heja på två lag i alla fall, även fast det alltid har varit MoDo i första hand. Jag säger bara 10-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Varför skulle man inte kunna heja på Lakers? Går ju betydligt bättre för dom än för Hammarby Jag kan heja på två lag i alla fall, även fast det alltid har varit MoDo i första hand. Jag säger bara 10-1 Så du hejar på ett lag för att det går bra för dom eller? Jag säger bara Hovets hörna är stängd idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Han bor i Växjö, Varför kan han inte heja på Lakers i hockeyallsvenskan och Modo i ES? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 0-0 än sålänge . Klar dominans av Djurgården EDIT: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 1-0 BENGAN :P HååååååååVeeeeeee.... HåååååååååVeeeeeee... HååååååVeeeee sjuttiett'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Han bor i Växjö, Varför kan han inte heja på Lakers i hockeyallsvenskan och Modo i ES? What you said. Och dibel, det går inte särskilt bra för Lakers just nu va? Jag började heja på Lakers när dom var i ettan. Redigerad 17 januari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 What you said. Och dibel, det går inte särskilt bra för Lakers just nu va? Jag började heja på Lakers när dom var i ettan. Hm ok du bor i Växjo då har du all rätt att heja på lakers. Då ifrågasätter jag ditt MoDo stöd istället (Det gäller dig också Godfather fast ett annat lag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hm ok du bor i Växjo då har du all rätt att heja på lakers. Då ifrågasätter jag ditt MoDo stöd istället (Det gäller dig också Godfather fast ett annat lag) Haha, okej. Jag ska ta hela historien: Det var SM-finalen 99. Nästan alla i min klass skulle på kvällen heja på MoDo i den sista och avgörande matchen. Jag ville ju inte bli utanför så jag sa att jag med skulle heja på MoDo. Som ni vet så förlorade ju MoDo matchen... Så nästa dag när jag kom till skolan så var helt plötsligt alla Brynäsare, utom jag då Sen dess har jag hållt fast vid MoDo Ska se min första MoDomatch i år i Jönköping mot HV den 15:e februari Har även fått kontakt med trumslagarn i MoDoklacken så ska nog upp till Ö-vik nästa år Det var hela historien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Haha, okej. Jag ska ta hela historien: Det var SM-finalen 99. Nästan alla i min klass skulle på kvällen heja på MoDo i den sista och avgörande matchen. Jag ville ju inte bli utanför så jag sa att jag med skulle heja på MoDo. Som ni vet så förlorade ju MoDo matchen... Så nästa dag när jag kom till skolan så var helt plötsligt alla Brynäsare, utom jag då Sen dess har jag hållt fast vid MoDo Ska se min första MoDomatch i år i Jönköping mot HV den 15:e februari Har även fått kontakt med trumslagarn i MoDoklacken så ska nog upp till Ö-vik nästa år Det var hela historien Hehe ok. Jag nöjer mig med att du går på vissa matcher iallafall Godfather däremot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hehe ok. Jag nöjer mig med att du går på vissa matcher iallafall Godfather däremot... Hur många Leksandmatcher har du varit på i år då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Godfather däremot... Jag är på fyra matcher om året. Hur många gånger har du hittat till en ishockeyarena i ditt liv? Vet du vad domsluten betyder ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Jag är på fyra matcher om året. Hur många gånger har du hittat till en ishockeyarena i ditt liv? Vet du vad domsluten betyder ens? Haha jag kan hooking och nåra andra Bajen är dom bästa blue saints är bara skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Haha jag kan hooking och nåra andra Bajen är dom bästa blue saints är bara skit Svara på min fråga. Hur många Leksandsmatcher har du varit på i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Svara på min fråga. Hur många Leksandsmatcher har du varit på i år? En bortamatch (Hammarby-Leksand för den som inte förstod) Alla vet att Leksingar är fotbollsmördare... Redigerad 17 januari, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 En bortamatch (Hammarby-Leksand för den som inte förstod) Alla vet att Leksingar är fotbollsmördare... En match bara? Jävla medgångare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts