Gäst Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Trippelpost. Yay Första omgången färdig då, Ungefär som man väntade sig, Förutom Linköpings vinst över Frölunda, Jag trodde på oavgjort. Sen hade HV mycket besvär med Malmö, Märkligt Luleå åkte på pisk, Knappast oväntat med den krisen dom har nu. Djurgården körde iaf över Mora totalt med 5-2, Det var Djurgården mot Moras målvakt så gott som hela matchen. Edit. Stava Redigerad 19 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Tjohoo 3-0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 3-3 i första elitseriematchen på jag vet inte hur länge... är väl hyffsat ändå Hoppas at det går minst lika bra i fortsättningen för Skellefteå AIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 3-3 i första elitseriematchen på jag vet inte hur länge... är väl hyffsat ändå Hoppas at det går minst lika bra i fortsättningen för Skellefteå AIK! 16 år. Många norrlandsderbyn nu också, Det blir kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Riktigt kul, hörde att biljetterna till matchen mot Luleå blev slutsålda på fyra (4) minuter! EDIT: Vet inte om det stämmer, men det har jag hört iaf.... Redigerad 19 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Riktigt kul, hörde att biljetterna till matchen mot Luleå blev slutsålda på fyra (4) minuter! EDIT: Vet inte om det stämmer, men det har jag hört iaf.... Måste vara tokigt, Igår var det ju över 1000 biljetter kvar till första matchen Redigerad 19 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Mjoo, men är det norrlandsderby så är det.. men det låter ju helsjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Håhåjaja. Får väl fara för att se när Luleå tar sig an Skellefteå. Frågan då är ju bara vilka man ska heja på. Har aldrig gillat Luleå, Men det blir väl upplopp om jag börjar ropa "Krossa Lule!" -- Djurgården är etta i serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Ikväll smäller det. Norrlands derby utav den högre graden, Luleå - Skellefteå. Första gången på 15 år, kommer bli mycket känslor i den här matchen skulle jag gissa på. Själv, som ett inbitet lule fan, tror jag på 4-2 till luleå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Ikväll smäller det. Norrlands derby utav den högre graden, Luleå - Skellefteå. Första gången på 15 år, kommer bli mycket känslor i den här matchen skulle jag gissa på. Själv, som ett inbitet lule fan, tror jag på 4-2 till luleå. Det är fortfarande 16 år. Ska och se på matchen, Sätter mig på den neutrala läktaren eftersom jag inte är något fan av vare sig Luleå eller Skellefteå. Tror Skellefteå vinner med 1-0. Sen så kommer Djurgården att vinna med 4-2 mot Frölunda också, Har satsat 25kr på det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Det är fortfarande 16 år. Ska och se på matchen, Sätter mig på den neutrala läktaren eftersom jag inte är något fan av vare sig Luleå eller Skellefteå. Tror Skellefteå vinner med 1-0. Sen så kommer Djurgården att vinna med 4-2 mot Frölunda också, Har satsat 25kr på det . Argh, ok. Var nära iaf... Djurgården kommer det gå bra för den här säsongen tror jag. Jag vet inte varför, men dom känns lurig den här säsongen... Likaså Brynäs. Redigerad 21 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Argh, ok. Var nära iaf... Djurgården kommer det gå bra för den här säsongen tror jag. Jag vet inte varför, men dom känns lurig den här säsongen... Likaså Brynäs. Jodå, Helt jävla hopplöst ser det inte ut, Vinner vi mot Frölunda idag så visar vi alla at vi är ett lag att räkna som konkurrant mot dom fyra stora. Brynäs är.. Bäckström och ingen mer. Har inte direkt någon koll på dom men han är den enda spelaren jag vet där, Förutom Lill-Honken då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jodå, Helt jävla hopplöst ser det inte ut, Vinner vi mot Frölunda idag så visar vi alla at vi är ett lag att räkna som konkurrant mot dom fyra stora. Brynäs är.. Bäckström och ingen mer. Har inte direkt någon koll på dom men han är den enda spelaren jag vet där, Förutom Lill-Honken då Brynäs har några intressanta värvningar, där ibland Jiri Bicek som presterat väldigt bra på försäsongen tillsammans med Bäckström. Sen har dom även några andra intressanta "doldisar" som jag tror kommer sticka upp den här säsongen. Skulle gissa på att det bli Kvartsfinal iaf för brynäs, fast något av dom 4 stora tror jag inte dom klarar av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Brynäs har några intressanta värvningar, där ibland Jiri Bicek som presterat väldigt bra på försäsongen tillsammans med Bäckström. Sen har dom även några andra intressanta "doldisar" som jag tror kommer sticka upp den här säsongen. Skulle gissa på att det bli Kvartsfinal iaf för brynäs, fast något av dom 4 stora tror jag inte dom klarar av. Tror faktiskt att dom slår ut Linköping i kvarten. Slutspelet blir såhär tror jag (och hoppas) Kvartsfinaler Mora - Färjestad Brynäs - Linköping Luleå - HV71 Färjestad - Djurgården Semifinaler. Djurgården - Brynäs Luleå - Färjestad Final. Djurgården vs. Luleå Match ett. LHF Hemmalag 2-1 Match två, LHF Hemmalag 1-4 Match tre, DIF Hemmalag 5-2 Match fyra, DIF Hemmalag 2-3 ÖT Match fem, LHF Hemmalag 3-1 Match sex, DIF Hemmalag 4-2 (Linkan gör hattrick ) Match SJU, I Coop Arena, Luleå Djurgården förnedrar Luleå inför dom 6000pers i COOP, Dom 1000 ditresta Djurgårdssupportrarna jublar! SM-Guld! --- Kanske lite orealistiskt, Men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Sen hade HV mycket besvär med Malmö, Märkligt Malmö har köpt ett helt nytt lag, de kommer bli ännu bättre sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Trippelpost. Yay Första omgången färdig då, Ungefär som man väntade sig, Förutom Linköpings vinst över Frölunda, Jag trodde på oavgjort. Sen hade HV mycket besvär med Malmö, Märkligt Luleå åkte på pisk, Knappast oväntat med den krisen dom har nu. Djurgården körde iaf över Mora totalt med 5-2, Det var Djurgården mot Moras målvakt så gott som hela matchen. Edit. Stava Moras tränare sa ju att han aldrig någonsin sätt DIF så bra. Men Mora ska inte vara starka i år, det där var bara en paradvinst. Annat ikväll, nu är det mera allvar. Frölunda borta, kan bli ganska intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Annat ikväll, nu är det mera allvar. Frölunda borta, kan bli ganska intressant. Jag satsar på att det blir 4-2 till DIF ikväll. Bremberg spelar som oftast bra och gör ett par ass till Dragan Umicevic (stavning?). Redigerad 21 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Jag satsar på att det blir 4-2 till DIF ikväll. Bremberg spelar som oftast bra och gör ett par ass till Dragan Umicevic (stavning?). Håller med till 100%! BTW Umecie, umiskevi, omnekisjevik? Äh, Du stavade säkert rätt Nej! Umecievic var det ^ EDIT. ..| Redigerad 21 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Håller med till 100%! BTW Umecie, umiskevi, omnekisjevik? Äh, Du stavade säkert rätt Nej! Umecievic var det ^ EDIT. ..| Haha Tjoho! Luleå - Skellefteå 1-0! Jesse Ninimäki. ...och Djurgården - Frölunda 2-0. Ottosson x2. Redigerad 21 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Haha Tjoho! Luleå - Skellefteå 1-0! Jesse Ninimäki. ...och Djurgården - Frölunda 2-0. Ottosson x2. Jodå, Det går bra. Men där rök ju mitt Skelleftetips. Fan också DIF vinner väl iaf idag. Synd att man inte har C+ så man kan titta på dom TV-sända matcherna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts