Gäst Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Nej nu kan man gå och sova i frid. Där sa du något. Mobba skoterpojkar imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Och MoDo förlorade . Så jävla pissigt. Nu förlorar dom andra platsen till fröken Jönsson och co Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Och det blev slutresultatet! Piss och pest! Jag fattar inte hur Luleå kan vara så otroligt värdelösa när dom väl har chansen att kunna avancera i tabellen, och plocka välbehövliga poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Fick se lite på matchen, Djurgården spelade bra rakt igenom, Luleå missade en massa, tex 2-0 målet, dom har powerpalay och dom är tre pers på Bremberg och han kommer igenom och gör mål. Men bägge lagen var nöjd med min mat iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Och ikväll är det vinna eller försvinna för Småkronorna. Sverige - Slovakien. 19.30 Ejendals Arena. Även på TV på SVT 24. Jag tror Sverige förlorar, och kommer därmed inte ens till Kvartsfinal i detta överhypade hemma-VM som skulle bli "Succé". Jag är optimistisk, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Och ikväll är det vinna eller försvinna för Småkronorna. Sverige - Slovakien. 19.30 Ejendals Arena. Även på TV på SVT 24. Jag tror Sverige förlorar, och kommer därmed inte ens till Kvartsfinal i detta överhypade hemma-VM som skulle bli "Succé". Jag är optimistisk, jag vet. Nej, jag tror dom tar sig i kragen och vinner detta. Synd bara att TV:n är upptagen här hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Eh ja. Smakstart, 1-0 efter 20sek av Draagan : 3-1 i slutet av första Och passa er, Kolla tiden för Malmös 1-1 mål! EDIT4. fan vad jobbigt att editera hela tiden. 5-1 nu. en period kvar Redigerad 29 december, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Och MoDo vann över FBK! Så jävla gött, nu har vi 2:a platsen igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) ...och alla blir förvånade över Luleås förlust mot HV. Nej, precis. Aja, dom gjorde det bra ändå, för dom hade ju trots allt 7 spelare borta. Däribland Mikael Renberg och Linus Omark, som betyder en hel del. Redigerad 29 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 ...och alla blir förvånade över Luleås förlust mot HV. Nej, precis. Aja, dom gjorde det bra ändå, för dom hade ju trots allt 7 spelare borta. Däribland Mikael Renberg och Linus Omark, som betyder en hel del. Fan att inte Lule vann, hejade starkt på dom idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 3260 i derbyt mellan Hammarby och Aik. Fan, jag är imponerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 3260 i derbyt mellan Hammarby och Aik. Fan, jag är imponerad! Helvete, är ju mer än vad DIF har på sina matcher . Nej, men fan vad bra! Vilka vann då? BTW hade ju Växjö 1000 pers ner till Nybro idag, men förlorade med 6-5. 5 sekunder kvar när Nybro gjorde 6-5 målet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 4-3 till Bajen! O stämningen var skön också "Ni har sämre klack än Djurgårn!" (en liten pojke fastställde dock sanningen med uttalandet "Nej det går inte för dom är säääämst!!") Såja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 4-3 till Bajen! O stämningen var skön också "Ni har sämre klack än Djurgårn!" (en liten pojke fastställde dock sanningen med uttalandet "Nej det går inte för dom är säääämst!!") Såja Haha. Men otur för Växjö, 9 bussar åkte ner till Nybro och dom förlorar med 6-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 4-3 till Bajen! O stämningen var skön också "Ni har sämre klack än Djurgårn!" (en liten pojke fastställde dock sanningen med uttalandet "Nej det går inte för dom är säääämst!!") Såja Var stämningen skön? Var det inte du som glädje sig åt att hata all form av stämning i Globen. Fyfan vilket äckligt eko det måste varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Och småkronorna förlorade . Synd, bra match av dom annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Sak samma. Det blir Tjeckien i kvarts och inte Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Sak samma. Det blir Tjeckien i kvarts och inte Finland. Japp, men hade ändå varit roligare att slå ut USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Var stämningen skön? Var det inte du som glädje sig åt att hata all form av stämning i Globen. Fyfan vilket äckligt eko det måste varit. Jag hatar globen och bajare fixar alltid skön stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Och imon är det MoDo-DIF. Ska bli kul att se om MoDo kan hålla sin svit i SBA, vilket jag tror dom klarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts