Eudoros Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Malmö - Luleå 1-3 Är grymt nöjd med dom sista 10 minuterna i första perioden för Luleås del, då dom körde över Malmö rejält. Dom 10 första dock... tror aldrig jag sett så många felpass i rad. Hur många var det? fyra? fem? tjugo? Alldeles för många iallafall. Men om dom fortsätter som dom slutade så kan det här gå vägen. Redigerad 4 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Vi leder med 2-0 mot Mora i den här oerhört viktiga matchen. Tappar ni nu gubbar så ska Särki gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Vi leder med 2-0 mot Mora i den här oerhört viktiga matchen. Tappar ni nu gubbar så ska Särki gå! Känns som att vi börjar gå mot vinst. Kanske inte är så konstigt nu när jag stannar hemma. Fast nu kan man ju inte skylla på Särkan längre om vi förlorar när Challe har tagit över rollen som första boss. Aja, vi går mot vinst i alla fall, fan vad skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 3-0 Linkan. Fan vad gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Och Lule tappar allt! Fy fan vilket svaghets tecken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Och Lule tappar allt! Fy fan vilket svaghets tecken! Är det sexpoängsmatch för Luleå också idag? Vinst och vi är ovanför sträcket. Kom igen boys Och Lule tappar allt! Fy fan vilket svaghets tecken! Är det sexpoängsmatch för Luleå också idag? Vinst och vi är ovanför sträcket. Kom igen boys EDIT. 4-0 nu! FAN VA SKÖNT EDIT. 5-0. :D EDIT. 6-0. :D :D :D :D Redigerad 4 december, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Vad blev det i matcherna till slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jaaaaa! Härligt att dom kunde hålla undan, och sätta det där psykiskt-knäckande 3-5 målet i boxplay. Och Tomas Surovy... jizes, vad grym han är! 4 poäng i den här matchen. Godfather: Inte en 6 poängs match, men grymt viktig för att vi ska kunna hänga på Skellefteå, och Brynäs... som vi nu inte är långt efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Vad blev det i matcherna till slut? MIF-Luleå 3-5 DIF-Mora 6-0 Frölunda-Timrå 4-1 Fan vad gött att Frölunda är på väg ifrån botten, äntligen!! Redigerad 4 december, 2006 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 MIF-Luleå 3-5 DIF-Mora 6-0 Frölunda-Timrå 4-1 Fan vad gött att Frölunda är på väg ifrån botten, äntligen!! Frölunda ångar verkligen på nu. Vilket jag tycker är lite synd. Dom har alltid varit med i toppen. Skulle vara väldigt roligt om dom missade slutspel i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Ser med nöje hockeykväll på SVT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Frölunda ångar verkligen på nu. Vilket jag tycker är lite synd. Dom har alltid varit med i toppen. Skulle vara väldigt roligt om dom missade slutspel i år! Det skulle inte vara något roligt med det, det skulle vara en katastrof för Svenska hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Det skulle inte vara något roligt med det, det skulle vara en katastrof för Svenska hockey Eller inte, hade bara varit kul! Dom har alltid legat topp 4 dom senaste åren. Skulle vara kul med ett mellanår för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Och ikväll smäller det - igen! Luleå - Modo 19.00 Coop Arena. Just nu sitter jag och avundas Godfather, som säkerligen är där och kollar på denna riktiga toppmatch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Och ikväll smäller det - igen! Luleå - Modo 19.00 Coop Arena. Just nu sitter jag och avundas Godfather, som säkerligen är där och kollar på denna riktiga toppmatch... Jag tippar 1-3 . Men det lär bli jämnt! Vad tippar du Eudoros? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Tror Luleå viker ned sig, som dom brukar när det är relativt viktiga matcher. 4-2 åt skit Modo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Dübbel post. Vart som jag trodde, Lule viker ned sig som något jävla korthus, 1-5!? Vad fan håller dom på med!? Och "den så grymt duktiga" Mattias Modig får gärna åka hem till Boden och dess B-lag. Redigerad 7 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Blev 2-5 till slut! Riktigt skönt med 3 poäng! Nu ligger vi tvåa, precis där vi ska vara . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Och SAIK-MoDo idag! Bara HV förlorar och MoDo vinner med ett par mål så har vi förstaplatsen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Jahapp. Tar denna tråd, eftersom det är den enda hockeytråden. Idag utannonseras Sveriges trupp i Junior VM på TV! På 2:an, direkt under Channel One Cup mellan Sverige - Ryssland. Är åtminstonde intressant för mig (Och kanske Godfather...? ) som ska dit på JVM och titta. Redigerad 14 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts