SiXxe Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Pöh, det enda Bäckström gjorde i matchen var att trampa luft... Mycket starkt utav Luleå tycker jag! Även om Brynäs nu inte var bra idag. Känns härligt med en bortaseger - och mot just Brynäs, som vi nu inte ligger mer än ett par poäng efter. Edit: Och Modig ska bli en ren fröjd att se i JVM, för åtminstonde jag tror att han kniper första målvaktsplatsen även där. Gött alltså! Såg lite av matchen innan, bra match av lule! Särskilt Renberg av det jag såg. Nu knappar dom inte in på MoDo heller Brynäs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Dom hade en dålig match helt enkelt. Synd att min förutsägelse inte gick i uppfyllelse bara Samtidigt som Lule hade en bra. Pöh, oväntat, du som vet lika mycket om hockey som Göran Persson gör om bantning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Samtidigt som Lule hade en bra. Pöh, oväntat, du som vet lika mycket om hockey som Göran Persson gör om bantning... Jag vet att Brynäs har vunnit bra många fler SM-guld än vad Luleå har iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jag vet att Brynäs har vunnit bra många fler SM-guld än vad Luleå har iaf Det är nuet som räknas. Ingen vinner på gamla meriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Brynäs var bra då, inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Fuckers... http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,944040,00.html http://www.hammarbyhockey.se/index2.html - läs första rubriken... Ni vet vad vi vill, vad vill ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Fuckers... Ni vet vad vi vill, vad vill ni? Skratta. Nä, synd att det går så dåligt för DIF, för DIF är ett lag som ska spela i Elitserien. Åtminstonde jag tror inte att det skulle vara bra för svensk hockey om DIF åkte ned ett eller några snäpp. Och Bajen följer jag inte ett dugg så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Själv hoppas jag DIF åker ner för att politikersvina ska få upp ögonen för stockholmshockeyn... Sen går dif,aik och Hammarby Idrottsförening upp nästa säsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 MoDo-Timrå på TV ikväll ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 MoDo-Timrå på TV ikväll ! Coolt! Vilka tippar du på ? Tror nog Modo vinner med 3-2. Jag vet iaf att MoDo vinner lätt . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Coolt! Vilka tippar du på ? Tror nog Modo vinner med 3-2. Jag vet iaf att MoDo vinner lätt . . . Haha, gött Nej men det lär bli jämt.. Fullsatt ikväll också så det måste bara bli MoDovinst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Jag vet iaf att MoDo vinner lätt . . . En fråga. Vet du ens hur tabellen lyder i årets elitserie, hitills? Men Modo har nog chans på vinst, då Timrå verkar vara i en formsvacka för tillfället. Redigerad 30 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 En fråga. Vet du ens hur tabellen lyder i årets elitserie, hitills? Men Modo har nog chans på vinst, då Timrå verkar vara i en formsvacka för tillfället. Och många skador. Är väl bara Fredrik Warg som har kommit tillbaka än, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 En fråga. Vet du ens hur tabellen lyder i årets elitserie, hitills? Men Modo har nog chans på vinst, då Timrå verkar vara i en formsvacka för tillfället. Nu avslöjar jag en hemlis publikt. Jag tittar inte ens på hockey och har inte tittat på tabellen. Jag har en stark magkänsla att MoDo vinner ikväll. . . Ni får säga till mig sen vad det blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nu avslöjar jag en hemlis publikt. Jag tittar inte ens på hockey och har inte tittat på tabellen. Jag har en stark magkänsla att MoDo vinner ikväll. . . Ni får säga till mig sen vad det blev Kommer antagligen skriva i varje periodpaus. Om jag orkar vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Kommer antagligen skriva i varje periodpaus. Om jag orkar vill säga. Ja, visst.. Iaf när spelet är slut.. Vilka vill ni ska vinna? (Förutom era favorit lag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ja, visst.. Iaf när spelet är slut.. Vilka vill ni ska vinna? (Förutom era favorit lag) Det går typ inte liksom, man har sitt favorit lag och punkt slut. Ikväll vill jag iofs att dom som möter FBK ska krossa dom så MoDo går om FBK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Det går typ inte liksom, man har sitt favorit lag och punkt slut. Ikväll vill jag iofs att dom som möter FBK ska krossa dom så MoDo går om FBK! Ok: sry, fel av mig Japp.. Dom skulle ha mött FBK tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ok: sry, fel av mig Japp.. Dom skulle ha mött FBK tycker jag Du vet verkligen inte vad du pratar om, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Du vet verkligen inte vad du pratar om, eller hur? Verkar inte så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts