SiXxe Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 1-0 till DIF mot MoDo än så länge. Fyfan vilka kassa kommentatorer alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) 1-0 till DIF mot MoDo än så länge. Fyfan vilka kassa kommentatorer alltså! 2-0 väl...? Hörnqvist och Bremberg målskyttar. Redigerad 25 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 2-0 väl...? Hörnqvist och Bremberg målskyttar. Hmm, kanske. På hockeyligan står det 1-0 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Hmm, kanske. På hockeyligan står det 1-0 . Hockeyligan är hängpung. http://stats.swehockey.se/ Edit: JAAAAA! Obsut! Redigerad 25 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hockeyligan är hängpung. http://stats.swehockey.se/ Usch vad pissigt. Dom började perioden väldigt bra hörde jag, men sen fick dom en massa utvisningar och, ja. Det gick som de gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Och renberg utökade till 4-1! Men jag har någon konstig känsla över det här... det känns på något sätt allt annat än avgjort. Redigerad 25 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Och 3 Djurgårade på utvisningsbänken så MoDo får börja med 5-3 i andra perioden! Hoppas dom reducerar nu i alla fall ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) JAAAAAAA! Vände 0-2 till 4-2 i sista perioden! Riktigt jävla gött ! EDIT: Förlåt för dubbelpost. Redigerad 25 november, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Och Lule vinner, 5-2 vart det tillsist. GRYMT skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Det blev som jag tippade Godfather . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 JAAAAAAA! Vände 0-2 till 4-2 i sista perioden! Riktigt jävla gött ! EDIT: Förlåt för dubbelpost. Brukar aldrig skylla på domarna men de avgjorde verkligen matchen. Först 5-3 i början på andra som gjorde så att Modo kom in i mathen, och sen 5-3 som gjorde så att Modo vann matchen, och vilka utvisningar? Fan den som gnäller över att fotboll inte är en sport för män, hockey är fan värre. Så jävla typsikt Harald Lückner, jag kom ihåg att han tränade HV-spelare på att filma också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Brukar aldrig skylla på domarna men de avgjorde verkligen matchen. Först 5-3 i början på andra som gjorde så att Modo kom in i mathen, och sen 5-3 som gjorde så att Modo vann matchen, och vilka utvisningar? Fan den som gnäller över att fotboll inte är en sport för män, hockey är fan värre. Så jävla typsikt Harald Lückner, jag kom ihåg att han tränade HV-spelare på att filma också. Dålig förlorare? Fotboll är en kärringsport. Och Harald Lückner är en av seriens bästa coacher. Sett över hela matchen så var det ju MoDos match, så det var rättvist med 3 poäng. Domaren tycker jag också dömde lite fel ibland, men men. MoDo vann i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Dålig förlorare? Fotboll är en kärringsport. Och Harald Lückner är en av seriens bästa coacher. Sett över hela matchen så var det ju MoDos match, så det var rättvist med 3 poäng. Domaren tycker jag också dömde lite fel ibland, men men. MoDo vann i alla fall. Nja jag är dålig förlorare på olika sätt. På det sättet som utspelade sig igår blir jag ännu mer dålig förlorare. Inte bara det att domarna bjöd in Modo i matchen, utan att också spelarna gjorde det. Och anlednigen till att det kanske var Modos match var för att spelarna i Djurgården inte kämpade och åkte mest runt i cirklar, Krizan i Modomålet gjorde en av sina sämre matcher, men DIF utnyttjade knappt det. Och någons fel är det? Japp, det är Challe och Särkans. Visst förstår jag Djurgården när man hade tre femmor och och var 3 spelare på planen oftare än 5. Men tränarna för lite skylla sig själva, nu måste man peppa igång spelarna igen plus att få fram en spelidé, annars blir det inegt slutspel. Och Sveriges sämsta klack fick vi se igår också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nja jag är dålig förlorare på olika sätt. På det sättet som utspelade sig igår blir jag ännu mer dålig förlorare. Inte bara det att domarna bjöd in Modo i matchen, utan att också spelarna gjorde det. Och anlednigen till att det kanske var Modos match var för att spelarna i Djurgården inte kämpade och åkte mest runt i cirklar, Krizan i Modomålet gjorde en av sina sämre matcher, men DIF utnyttjade knappt det. Och någons fel är det? Japp, det är Challe och Särkans. Visst förstår jag Djurgården när man hade tre femmor och och var 3 spelare på planen oftare än 5. Men tränarna för lite skylla sig själva, nu måste man peppa igång spelarna igen plus att få fram en spelidé, annars blir det inegt slutspel. Och Sveriges sämsta klack fick vi se igår också. MoDos klack hördes mer än Djurgårdens i sista . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 MoDos klack hördes mer än Djurgårdens i sista . Den såg inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Den såg inte jag. Haha, den hördes till skillnad från JK iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Dålig förlorare? Fotboll är en kärringsport. I Fotboll har man inga skydd medan i hokky skyddar man sig från topp till tå, detsamma gäller amerikansk fotboll. Slutsats: Nordamerikansk "sport" är för kärringar medan Fotboll är för män Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 I Fotboll har man inga skydd. Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 I Fotboll har man inga skydd medan i hokky skyddar man sig från topp till tå, detsamma gäller amerikansk fotboll. Slutsats: Nordamerikansk "sport" är för kärringar medan Fotboll är för män Okej Du och jag ska spela hockey, Jag kör med skydd. Du utan, Så ser vi hur bra du mår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Haha, den hördes till skillnad från JK iaf! Hahaahahahahahahahaha, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts