Eudoros Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 De gör dom. Och MoDo vann ju andra matchen nu? Jo,må så vara, men på den lilla tiden tvekar jag till att dom ens hann bli svettig. Vad var det, 7.17 minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jo,må så vara, men på den lilla tiden tvekar jag till att dom ens hann bli svettig. Vad var det, 7.17 minuter? Mmm, tror det. Men först hade ju FBK 5-3 i en minut, sen blev ju Sundström utvisad. Så det var mycket boxplay under dom minutrarna, och FBK är ju bäst i PP i hela ES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Och hur mycket försökte MoDo spela hockey dom sju? Dom gjorde en mur runt målvakten, Grisspel ftw. Färjestad var mer värda poängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Och hur mycket försökte MoDo spela hockey dom sju? Dom gjorde en mur runt målvakten, Grisspel ftw. Färjestad var mer värda poängen Aldrig, och det är klart att man försvarar sig med sju minuter kvar och spel 5-3? Vad tror du DIF hade gjort? Gått på anfall eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Aldrig, och det är klart att man försvarar sig med sju minuter kvar och spel 5-3? Vad tror du DIF hade gjort? Gått på anfall eller? Ja kan då lova att man inte ställer alla spelare i målgården- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ja kan då lova att man inte ställer alla spelare i målgården- Men de gjorde dom inte heller. Och du hade ju inte canal +, så hur kan du veta detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Radio och nyheterna? -.- | 51xx3 7h3 1d107 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Radio och nyheterna? -.- | 51xx3 7h3 1d107 Okej, men kollar vi på tabellen så ser vi ju vilken metod som är bäst. Dif ligger väl, hmm, 9:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Okej, men kollar vi på tabellen så ser vi ju vilken metod som är bäst. Dif ligger väl, hmm, 9:a? Kollar vi på individuella möten så ser vi vilket lag som är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Kollar vi på individuella möten så ser vi vilket lag som är bättre. Det kvittar väl? Det är ju tabellen som gäller Förresten DIF-MoDo på lördag! Får sitta och höra på skansens skitkommentatorer på webradion. Redigerad 23 november, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Det kvittar väl? Det är ju tabellen som gäller Förresten DIF-MoDo på lördag! Får sitta och höra på skansens skitkommentatorer på webradion. Tabellen struntar jag i. Så länge DIF spöar alla lag jag hatar är jag nöjd . pfft, Det är SR's kommentatorer.. ellr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Det kvittar väl? Det är ju tabellen som gäller Förresten DIF-MoDo på lördag! Får sitta och höra på skansens skitkommentatorer på webradion. Du kommer tyvärr inte kunna höra kommentatorerna. Det är storsatsning imorgon, ett måste att se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 MoDo åker på däng med 5-1. Hat-trick av Otto är mitt tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Tabellen struntar jag i. Så länge DIF spöar alla lag jag hatar är jag nöjd . pfft, Det är SR's kommentatorer.. ellr? Nej, det är det inte. Martin Sedin är kommentator på MoDos hemmamatcher, och han jobbar för MoDo. MoDo åker på däng med 5-1. Hat-trick av Otto är mitt tips Tror det blir jämnare än så, men tippar 4-2 till MoDo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Nej, det är det inte. Martin Sedin är kommentator på MoDos hemmamatcher, och han jobbar för MoDo. Tror det blir jämnare än så, men tippar 4-2 till MoDo. Martin Sedin kanske jobbar för MoDo. Du tror möjligen inte att SR betalar en peng för att han ska kommentera åt SR också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Martin Sedin kanske jobbar för MoDo. Du tror möjligen inte att SR betalar en peng för att han ska kommentera åt SR också? Det gör dom säkert, men antagligen jobbar ju DIF:s kommentatorer också inom DIF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 MoDo åker på däng med 5-1. Hat-trick av Otto är mitt tips Mycket bra tips. Sedan stänker Ferna in sitt första och Dragan utökar sin fina form. Men Modomatchen är verkligen ett måste. Vill fan inte tappa allt för mycket mark på Skellefteå. Plus att jag vill skaka av mig Mora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Mycket bra tips. Sedan stänker Ferna in sitt första och Dragan utökar sin fina form. Men Modomatchen är verkligen ett måste. Vill fan inte tappa allt för mycket mark på Skellefteå. Plus att jag vill skaka av mig Mora. Och MoDo vill hänga på i toppen. Kanske inte måstematch för MoDo precis men det är 3 poäng som laget behöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Och MoDo vill hänga på i toppen. Kanske inte måstematch för MoDo precis men det är 3 poäng som laget behöver! WTF? Sexa är väl inte att vara i toppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 WTF? Sexa är väl inte att vara i toppen? Nej, men dom vill till toppen då. Dom har ju samma poäng som 5:an och 4:an också. Så tar dom 3 mot DIF och dom andrar förlorar så är dom i toppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts