GTApimpfoolife Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vi är det svenskaste laget i serien. Alla andra har typ 5-10 importer a lá Frölunda. Men som sagt, DIF's framtid är ljus, Om än ljusare än gårdagen Mora leder ju med 15. Nej i år blir det många resor in till Globen och Hovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Mora leder ju med 15. Nej i år blir det många resor in till Globen och Hovet. Jag kan bara se på fyra matcher. Önskar jag bodde inne i den dära lillstaden så man får kvalitéunderhållning. Luleå-DIF Skelleftå-DIF Skelleftå-DIF Luleå-DIF Uppskrivna i almanackan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Daniel Larsson M spelar för närvarande i solnablå, Johny Oduya plockades upp från bajen, Nils ekman likaså och så har det varit under hela 90-talet Det där med det ekonomiska skrattar jag åt er. För ett par år sen ville vi (LÄS HAMMARBY, kanske AIK vet inte riktigt) få bort derbygrupperna och arenabolaget. DIF hokky var ett av två lag som sa nej till detta vilket ledde till att de fick var kvar. Så lalalalalalalaaa Hokkyallsvenskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Daniel Larsson M spelar för närvarande i solnablå, Johny Oduya plockades upp från bajen, Nils ekman likaså och så har det varit under hela 90-talet Det där med det ekonomiska skrattar jag åt er. För ett par år sen ville vi (LÄS HAMMARBY, kanske AIK vet inte riktigt) få bort derbygrupperna och arenabolaget. DIF hokky var ett av två lag som sa nej till detta vilket ledde till att de fick var kvar. Så lalalalalalalaaa Hokkyallsvenskan När du skriver Hokky så menar du möjligtvis Ishockey? Och vad är det för fel med arenabolag? Man döper sin arena till E-ON, Löfbergs Lila m.m och får pengar för det. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Hejar på MiF RedaHawks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Daniel Larsson M spelar för närvarande i solnablå, Johny Oduya plockades upp från bajen, Nils ekman likaså och så har det varit under hela 90-talet Det där med det ekonomiska skrattar jag åt er. För ett par år sen ville vi (LÄS HAMMARBY, kanske AIK vet inte riktigt) få bort derbygrupperna och arenabolaget. DIF hokky var ett av två lag som sa nej till detta vilket ledde till att de fick var kvar. Så lalalalalalalaaa Hokkyallsvenskan ja det är tre stycken spelare. Jag kan inte kalla er vårat farmarlag för att vi hittat tre stycken spelare från eran trupp. Det där förstår jag inte riktigt vad du menar. Men jag skiter i det också för det är säkert någon form av ofaktalös text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 MoDo FFS! Har hejat på dom sen jag var sex år. Även fast jag bor i småland Jag hoppas verkligen det går bra för dom i år. Dom har ju iaf fått hem Sundström så han ska väl iaf göra lite. Dom har ju trupp så dom klarar sig till slutspel lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Öppna serier, inga derbygrupper, direkt upp och ner flyttningar var det jag menade och det sa jyrgårn frölunda och färjestad ne jtill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Öppna serier, inga derbygrupper, direkt upp och ner flyttningar var det jag menade och det sa jyrgårn frölunda och färjestad ne jtill! Vad vore det för kul om man inte fick möta lag från hela sverige? Och sen snälla.. Lär dig skriva Djurgården och Hockey, Inte jyrgårn o hokky Edajt; Stavis Redigerad 26 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Skellefteå AIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag kan bara se på fyra matcher. Önskar jag bodde inne i den dära lillstaden så man får kvalitéunderhållning. Luleå-DIF Skelleftå-DIF Skelleftå-DIF Luleå-DIF Uppskrivna i almanackan Det var ju bara kanon matcher ju hejjar faktiskt lite grand på skellefteå med, då farsan är gammalt Skellefte-fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det var ju bara kanon matcher ju hejjar faktiskt lite grand på skellefteå med, då farsan är gammalt Skellefte-fan. Inte mycket annat att göra, Jag är fastfrusen i den där byhålan Luleå. Hejar självklart på SAIK om/när Djurgården åker ut i slutspelet och SAIK är kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Vad vore det för kul om man inte fick möta lag från hela sverige? Och sen snälla.. Lär dig skriva Djurgården och Hockey, Inte jyrgårn o hokky Edajt; Stavis Ja man möter alla lag lika många gånger (som i fotbollsallsvenskan) och direkta upp och nedflyttningar (ingen kvalserie). "Jyrgårn... är inte det ett hokkylag?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ja man möter alla lag lika många gånger (som i fotbollsallsvenskan) och direkta upp och nedflyttningar (ingen kvalserie). "Jyrgårn... är inte det ett hokkylag?" Hockey är inte fotboll, Hockey ska ha och och nerflyttningar MED kvalserie. Ang. Det där andra i ditt inlägg så formulerar du dig så dåligt så att jag inte kan läsa det. Gör om gör rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 På det glada 90 talet var det allt raka upp och ned flyttninar + kval för den som kom "3:e sist" så hockey eller förlåt hokkyförbundet: gör om gör rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Inte mycket annat att göra, Jag är fastfrusen i den där byhålan Luleå. Hejar självklart på SAIK om/när Djurgården åker ut i slutspelet och SAIK är kvar Du har iaf ett kanon bra elitserie lag att kolla på - Lule. Lokala laget här spelar bara i division 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coolhv71 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) OT: Mitt första meddelande på GTA sajten då Finns bara ett lag man kan heja på HV71 såklart Har köpt säsongsbiljett för 3:dje året irad. Längtar redan tills vi får trycka till Malmö 19/9 Redigerad 27 augusti, 2006 av coolhv71 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 På det glada 90 talet var det allt raka upp och ned flyttninar + kval för den som kom "3:e sist" så hockey eller förlåt hokkyförbundet: gör om gör rätt. Du har hört talas om punkt och kommatecken va? 90-talet var då, Nu är nu. Lev med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Du har hört talas om punkt och kommatecken va? 90-talet var då, Nu är nu. Lev med det Prcis då var då nu är nu... Då: DIF ett topplag Nu: DIF ett mittenlag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Prcis då var då nu är nu... Då: DIF ett topplag Nu: DIF ett mittenlag Erhm. Vad har det med saken att göra? Jag lever med det, Vi kan fortfarande vinna vilket år som helst. Sluta med ditt 90-talstjat nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts