Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Kul att någon skriver i tråden. Mindre kul att personen skrev Skellefteå istället för Färjestad, men det gör inget. Jag ändrade precis någon sekund innan din post. ...jag som trodde jag skulle hinna. Redigerad 26 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Det är faktiskt lugnt. Patric Hörnqvist är kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Det är faktiskt lugnt. Patric Hörnqvist är kung! Ja, han är riktigt duktig faktiskt. Kul att det kommer fram nytt, svenskt blod i elitserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Larsson är kung. Fan vad skönt med första bortasegern, Mot dom hära jävla guldgrävarna också! Larsson kan bli bättre än Tellqvist om han fortsätter såhär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Larsson är kung. Larsson kan bli bättre än Tellqvist om han fortsätter såhär! Såklart han är, han är ju fd. Lule spelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Såklart han är, han är ju fd. Lule spelare... Han spelade bara någon säsong i Luleås juniorer, Han är född och fostrad i Boden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Och jag som oroade mig för målvakterna innan säsongen började, tji fick jag efter Larssons storspel idag och tidigare matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Och jag som oroade mig för målvakterna innan säsongen började, tji fick jag efter Larssons storspel idag och tidigare matcher. Håller med till 100%! Jag trodde att Lassila skulle läcka som ett såll och att Larsson skulle vara som Bjurling. Nu blev det inte så och vi ska vara glada. Patric Hörnqvist är en framtida stjärna! --- http://www.bobattre.se/img/tegelmur.jpg Daniel Larsson? http://www.svenskafans.com/image/playerProfile/11709.jpg Tegelmur? Redigerad 29 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Frågan är bara om vi får behålla honom säsongen ut. Är säker på att han i alla fall kommer lämna till nästa säsong. Foppas Flyers ska ju tydligen ha målvaktsproblem. Redigerad 29 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Frågan är bara om vi får behålla honom säsongen ut. Är säker på att han i alla fall kommer lämna till nästa säsong. Foppas Flyers ska ju tydligen ha målvaktsproblem. Dom plockar väl in en finne som kommer och blir storstjärna. Hoppas definitivt att Larsson stannar i några säsonger iaf. Så slipper han bli som Liv, DVS kastad i farmarlaget med en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Dom plockar väl in en finne som kommer och blir storstjärna. Hoppas definitivt att Larsson stannar i några säsonger iaf. Så slipper han bli som Liv, DVS kastad i farmarlaget med en gång Hoppas han stannar för alltid. Själv tror jag vi har en ny Tellqvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Hoppas han stannar för alltid. Själv tror jag vi har en ny Tellqvist. Han är våran nya Tellan. Men för alltid? Inte en chans, Högst 5 säsonger om vi har tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Han är våran nya Tellan. Men för alltid? Inte en chans, Högst 5 säsonger om vi har tur Egentligen så har vi ju varken tur om han stannar i 5 säsonger eller livet ut. Skulle han göra det så skulle han inte komma upp i en högre standard utan snarare sänska sin kapacitet, och då behöver vi ju honom inte. För man får ju faktiskt glömma att han skulle stanna i DIF med den kvalitén han har. Men som sagt var, stannar han och håller kapaciteten, då har vi en jävla tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Egentligen så har vi ju varken tur om han stannar i 5 säsonger eller livet ut. Skulle han göra det så skulle han inte komma upp i en högre standard utan snarare sänska sin kapacitet, och då behöver vi ju honom inte. För man får ju faktiskt glömma att han skulle stanna i DIF med den kvalitén han har. Men som sagt var, stannar han och håller kapaciteten, då har vi en jävla tur. Det skulle passa om vi fick ha lite tur för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Egentligen så har vi ju varken tur om han stannar i 5 säsonger eller livet ut. Skulle han göra det så skulle han inte komma upp i en högre standard utan snarare sänska sin kapacitet, och då behöver vi ju honom inte. För man får ju faktiskt glömma att han skulle stanna i DIF med den kvalitén han har. Men som sagt var, stannar han och håller kapaciteten, då har vi en jävla tur. Men tyvärr har Djurgårn Hockey blivit lite som Hammarby Fotboll, dom säljer spelare vid dom första tillfällena och då för en spottstyver (inte alltid dock), Tellan var ett undantag på spelare vi fick behålla länge...kan gå längre bak så var Tommy Söderström också ett undantag. Men annars så säljer dom spelare fort, Kronwall, Tjärnström, Sundin (visserligen ville Sundin till NHL, men dom kunde förhandlat bättre) Ölvestad och Andreas Salomonsson är fler exempel på spelare under 2000-talet vi blev av med efter typ 1-2 säsonger. Men man kan ju hoppas på att Larsson blir ett av undantagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Han lämnar säkerligen efter första bästa bud. Eller han kanske har fått lagkänsla nu helt plötsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Djurgården mot HV71 idag då. Djurgårdens fina form hemma tuffar på och vi vinner med 2-0 efter succé av Larsson. Hörnqvist gör ett mål och en assist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 ...och det är även Luleå - MoDo ikväll. Tror på vinst för Lule, 3-1, Hynning blir matchhjälte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 2-3 till Håvä just nu, målskyttar för Pettersson och Linkan. KÄMPA DJURGÅRDEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Och Luleå - MoDo står 0-0 inför 3:e perioden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts