Gof Skrivet 30 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2012 För mycket som händer för sent. Pangkaka. Alltihop. Blir det kvalserien är fan piller och alkohol nära. Jag pallar inte. hockey är för mycket för mina nerver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Tung förlust ikväll, Gof? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 få cancer och dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Ja sjukt var det ju verkligen. Vet inte om jag varit med om att det blir just 1-0 i den absolut sista sekunder någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 Börjar snart gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2012 (redigerad) Så jävla härligt. Fan vad bra vi spelar när Sop-Matte, Sämst-Matte och Dålig-Jonas aka Sirapskedjan inte spelar. Dom åker ju skridskor! ZM-GULD! Redigerad 4 februari, 2012 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2012 Serieledare, oleoleole. Visserligen en match mer spelad än Team Marklund men jag tar för givet att de åker på dyngtorsk i kommande match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2012 Bäst för Skellefteåtattarna att dom vinner. Annars åker dom på spö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 (redigerad) Gof om du var på denna match o såg allt detta stämmer det mesta som är skrivet i videon? Men ja jag tycker det är för jävligt också att en del poliser är för jävliga och att dem ska få begå makt missbruk. EDIT: Det jag egentligen såg så gjorde inte supportrarna nånting utan det var mer polisen som började. Vad jag såg under dem lugna minutrarna så gick en supporter över till andra sidan eller vad man nu ska säga så ser man polisen slår till nån utan anledning. Gof om du var med på matchen eller nåt så får du gärna rätta mig om jag har fel. Redigerad 9 februari, 2012 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 Gof om du var på denna match o såg allt detta stämmer det mesta som är skrivet i videon? Men ja jag tycker det är för jävligt också att en del poliser är för jävliga och att dem ska få begå makt missbruk. EDIT: Det jag egentligen såg så gjorde inte supportrarna nånting utan det var mer polisen som började. Vad jag såg under dem lugna minutrarna så gick en supporter över till andra sidan eller vad man nu ska säga så ser man polisen slår till nån utan anledning. Gof om du var med på matchen eller nåt så får du gärna rätta mig om jag har fel. Gof bor väl i England? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 Gof bor väl i England? Oj har jag missat nånting nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2012 Gof om du var på denna match o såg allt detta stämmer det mesta som är skrivet i videon? Men ja jag tycker det är för jävligt också att en del poliser är för jävliga och att dem ska få begå makt missbruk. EDIT: Det jag egentligen såg så gjorde inte supportrarna nånting utan det var mer polisen som började. Vad jag såg under dem lugna minutrarna så gick en supporter över till andra sidan eller vad man nu ska säga så ser man polisen slår till nån utan anledning. Gof om du var med på matchen eller nåt så får du gärna rätta mig om jag har fel. Jag var inte på den, men jag var på derbyt den 22a. Polisen är svin och anser att alla som bär en supportertröja är dödshuliganer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2012 Mats Sundin var anledningen till att jag började spela ishockey och att nummer 13 blev mitt nummer. Min största barndomsidol och och en fantastisk representant för svensk ishockey. För mig är Sundin nummer ETT. http://video.mapleleafs.nhl.com/videocenter/console?catid=802&id=156975 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 DIF... Även om jag knappast skulle gråta av att se pajasen Ölvestad och "Fimpen" i allsvenskan så ser jag hellre att det fantastiskt tråkiga och karaktärslösa Linköping blir det lag som gör Timrå sällskap i kvalserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/article14393742.ab Jag önskar att det vore ett skämt... Visst är det stor skillnad mellan ES och AS, men den är lika stor för alla Allsvenska lag. Åker man ner ska man spela på Allsvenska villkor, går man upp ska man kunna satsa med Elitseriebudget. 6,5 miljoner är lika mycket eller mer än vad säkert hälften av lagen i Allsvenskan idag har i sin lönebudget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2012 Gof :PPPPPPPPPPPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2012 För den som kanske aldrig sett straffen från andra vinklar tidigare -inklusive mig själv-, är detta riktigt jävla häftigt! Tolka det hur man vill men man ser hur han "övar" lite i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 6 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2012 HEJA MODO!!! NU ÄR SAIK'S DAGAR RÄKNADE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Dra åt helvete alltså. Kvalserien är illa nog och en skam för Djurgården, men vadfan. Man har alltid sett lilla mysiga Leksand som en myspysförening som vill vara alla till lags och inte vara ovän med någon alls. Nu kan dom dra åt helvete. Hoppas dom får cancer och dör. Maken till uppblåst pajseri har jag fan aldrig sett. Någonsin. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Dra åt helvete alltså. Kvalserien är illa nog och en skam för Djurgården, men vadfan. Man har alltid sett lilla mysiga Leksand som en myspysförening som vill vara alla till lags och inte vara ovän med någon alls. Nu kan dom dra åt helvete. Hoppas dom får cancer och dör. Maken till uppblåst pajseri har jag fan aldrig sett. Någonsin. Du är bara lipig för djurgår'n inte passar i elitserien längre. :lol::lol::lol: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts