SiXxe Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 MODO gjorde ingen dålig match, Timrås försvarsspel var grymt bra. Det och Backlund var skillnaden. Nja, okej. Dom sa på webbradion att MoDo hade gjort en helt ok match, men tycker ändå man ska spela bättre inför fulla läktare . Men men grattis till segern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ni kommer igen ska ni se. När modo vaknar så blir det bättre. Men tackar. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ni kommer igen ska ni se. När modo vaknar så blir det bättre. Men tackar. ^^ Aa, tror dom kan komma top 5 i år. Var du på matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Nope. Går bara på hemmamatcher, mitt säsongskort gäller bara där. =p Och ja, med MoDos bredd på truppen hamnar dom i top 5 i år. Redigerad 17 oktober, 2006 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Jahopp ikväll är det derby, AIK-Hammarby, och jag ligger hemma med feber osv. tur för min del att det inte var fotboll då jag inte är så insatt i hockeyn och har heller aldrig varit, men går ändå på rätt många matcher varje vinter för att förminska längtan till fotbollen (som dock bara blir större och större ju mer hockey man går på). Skiter i om topicen lyder "Elitserien", jag klassar denna som en vanlig hockey-tråd . EDIT: Hade lite bråttom där. Redigerad 18 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Grattis Aik till segern 2-1! snyggast var dock Bajens "Foppastraff" och skönast var fighterna i slutet Inget SM-Guld för Aik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Grattis Aik till segern 2-1! snyggast var dock Bajens "Foppastraff" och skönast var fighterna i slutet Inget SM-Guld för Aik! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Ok du som e harcore gårdare ska väl gå mot Frölunda när det kommer bli så stor uppslutning? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Ok du som e harcore gårdare ska väl gå mot Frölunda när det kommer bli så stor uppslutning? Eller? Du vet att jag inte ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Du vet att jag inte ska. Varför inte det nudå? något fel på dif? Jag struntar i hur långt ifrån du bor, jag känner ett 10-tal Gnagare som sitter och åker fram och tillbaka bla. från Dalarna för att se AIK spela både hockey och fotboll, borta som hemma. Även jag åker en bit för att se mitt kära lag ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Varför inte det nudå? något fel på dif? Jag struntar i hur långt ifrån du bor, jag känner ett 10-tal Gnagare som sitter och åker fram och tillbaka bla. från Dalarna för att se AIK spela både hockey och fotboll, borta som hemma. Även jag åker en bit för att se mitt kära lag ibland. Talar detta tydligt språk? -.- Redigerad 19 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Bra gjort av Malmö än sålänge att hålla 2-2 mot Timrå! Och MoDo leder med 2-1 ännu bättre . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Så JÄVLA skönt! DIF vinner med 2-0 och Luleå förlorar Norrlandsderbyt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag håller inte så bra koll på Elitserien i början...men vad jag vet så går det väl rätt så hyfsat för FBK <33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Luleå förlorade. Väntat? Ja, faktiskt. Werblom var kung, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Och MoDo förlorade. Så jävla pissigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Jävla skön vinst. Nu kan man gå och lägga sig med en njutning. Vilken rökare från Ask. Frölunda fortsätter tappa poäng, fortsätter man såhär då blir det inget slutspel i år, haha. Fast snart kommer dom värva någon jävel och svish svash svosh så ligger dom där Linköping helt plötsligt ligger nu. Jävligt bra drag i Globen också, detta har man längtat efter. Redigerad 19 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Åhh vilken härlig vinst, trots att vi inte hade domaren på vår sida så går vi in och sänker MoDo totalt, MoDo var förövrigt värdelösa ikväll. Och Patric Hörnqvist stod för årets mål, inte illa. Fredrik Bremberg är kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Kom igen nu Lule, leder med 2-1 mot malmö... Edit: Och Djurgården - Färjestad går visst till övertid... Edit2: Och där satt den! Lule vann med 3-1. Oerhört skönt, måste jag säga! Redigerad 26 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Kul att någon skriver i tråden. Mindre kul att personen skrev Skellefteå istället för Färjestad, men det gör inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts