Gof Skrivet 1 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 DOMARN ÄR MUTAD JÄVLA HORA NÄ VI VANN JUST DET JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Helt jävla sjukt vända 3-0 till 3-3 med ca 40sec kvar! Dem visar verkligen glöden och kämpar glädjen fyfan bra spelat Sverige fortsätt så här så kommer ni växa jävligt bra i framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Underbar match, jag är glad över att jag trotsade alla som skulle sova och satt kvar uppe alldeles ensam. Chris glädjevrål vid 3 - 3, 4 - 3 och när målet sedan väl godkändes bara det värd all missad sömn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Som sagt Juniorerna kommer bli Sveriges framtida bästa lag menar dem har inte en tendens som A-laget har att vika ner sig o knappt kämpa i underläge vilket man har sett mycket från A-laget sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2012 Som sagt Juniorerna kommer bli Sveriges framtida bästa lag menar dem har inte en tendens som A-laget har att vika ner sig o knappt kämpa i underläge vilket man har sett mycket från A-laget sida. haha va? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2012 (redigerad) Som sagt Juniorerna kommer bli Sveriges framtida bästa lag menar dem har inte en tendens som A-laget har att vika ner sig o knappt kämpa i underläge vilket man har sett mycket från A-laget sida. Lugna ner dig nu, Sverige har haft kalasbra lag i JVM de senaste 4-5 åren men om det är något det svenska juniorlandslaget dessvärre gjort sig kända för så är det att vi har en tendens att vika ned oss när det verkligen gäller (läs: final). Jag läste en ganska finurlig rad om det i en kanadensisk tidning där artikelförfattaren liknade det svenska juniorlandslaget vid en lyxig limousin som vackert glider genom gruppspelet bara för att åka på en punktering när det börjar hetta till. Undantaget var väl 88:orna då Tomas Larsson kvitterade i slutminuten i finalen mot Kanada, dessvärre så avgjorde Kanada sen i finalen men det kunde åtminstone räknas som en gedigen insats. Sen vet jag inte vart du fått för dig att A-laget slutar kämpa i underläge, hur ofta har du kunnat skönja den tendensen? Visserligen floppade vi hårt förra OS och i VM-finalen ifjol men jag tror verkligen inte att den solklara orsaken var att vi hamnade i underläge. Edit: Nu kanske jag lät lite bitter men det var självklart inte meningen. Jag tycker att upphämtningen mot Ryssland visade att laget ändå har stark mentalitet och jag hoppas att de ska kunna hålla kvar den hela vägen den här gången! Redigerad 2 januari, 2012 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2012 Wall of text Det jag menade egentligen var att om man kollar på A-laget så försvinner nästan glöden i underläge under en svår match så som VM finalen förra året. Visserligen så var Finland nog lite starkare än Sverige men där såg jag iallafall att glöden försvann o dem gjorde knappt några målchanser. Så som Slovakien o Finland igår kväll så ledde Finland med 6-2 o Slovakien hämtade upp sig relativt bra 6-4. O dem kämpade hela matchen om det inte hade vart för den där utvisingen vilket inte var en så skulle nog matchen gått till förlängning eller så hade Slovakien vunnit den matchen. Där är också ett bra exempel på ett lag som kämpar hårt. Men jag tror fortfarande att om det inte var för den där icke utvisningen på 5min så skulle Slovakien vinna matchen. Det var inte nå synd om Finnen som åkte in i plexiglaset då om han är så dum att vänder sig om o kollar när han ser spelaren är på väg o tackla han. Håller med vad kommentatorerna sa om den tacklingen. Samma med Juniorerna så kämpade dem mot Ryssarna o vände och vann matchen. Men ikväll tror jag iallafall det blir en svår match och undrade vad det betydde när finska målvakten åkte till boset o deppade när han hängde med huvudet neråt mot klubban. Kanske har Sverige en fördel där men jag kan inte välja ett lag som ska vinna denna match utan det jag se under matchens gång. Tror Sverige har en fördel egentligen med att dem har fått vilat ett par dagar nu o Finland som har haft redan en match utan vila nu så kommer dem kanske va någorlunda tröttare. Sen har deras försvar inte sett så bra ut heller. Men säger så här den som drar längsta strået och orkar kämpa hela matchen ut kommer stå som vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2012 Tyckte du Eduoros inlägg var en "Wall of Text"? #dagenslol 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2012 Någon som vet en bra stream för matchen ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2012 Någon som vet en bra stream för matchen ikväll? Denna har jag användt mig av när jag kollade på hela Formel säsongen förra året: http://www.sport-streaming.net/ Samt http://www.livescorehunter.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2012 (redigerad) HELVETES JÄVLA TV3!!!!!!!!!!. Vafan håller Sverige på med? Fullt med returer men inte en enda jävla puck i mål!? BYT UT TILL FORSBERG I MÅLET ISTÄLLET! Nu får ni fan komma igen för i helvete. O sluta tappa den där jävla pucken i mitt zonen för i helvete o gå mot mål. O den där jävla domaren vafan tar han inte en jävla utvisning han har bara tagit en EN utvisning. Vafan 2-0 målet skulle vart en utvisning när Finländska spelaren slog till på armen. KORRUPTA DOMMAR FAN! LÄS REGEL BOKEN ELLER SKAFFA BÄTTRE SYN! Kom igen nu för fan Sverige! Om ni ska vinna in mot kassen mer o ta returerna istället för att dem ska åka till finnarna åk mer in mot mål förfan så kommer det fixa sig! EDIT: JAAAAAAAAAAAAAA 2-1 BRA FÖRFAN! Redigerad 3 januari, 2012 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 (redigerad) Om det finns fler sajtare som blivit av med sina Viasatkanaler så streamas det här: http://www.firstrowsports.tv/watch/100671/1/watch-sweden-vs-finland-%28u18%29.html (Från Viasat) Redigerad 4 januari, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 (redigerad) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-2 FYFAAAAAAAAAAAAAAAN! KOM IGEN NU FÖR FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! FÖRLÄNGNING NU! STRAFFAR! Redigerad 4 januari, 2012 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 FYFAAAAAAAAAAAAAAN VAAAAAAAAAAAAAAAD GLAAAD JAG ÄRRRRRRRRRRR! TACCCK FINLAND FÖR NI TAPPADE PUNKEN KOOOOOOOOOOM IGEEEEEN NU SVERIGE!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 FYFAAAAAAAAAAAAAAN VAAAAAAAAAAAAAAAD GLAAAD JAG ÄRRRRRRRRRRR! TACCCK FINLAND FÖR NI TAPPADE PUNKEN KOOOOOOOOOOM IGEEEEEN NU SVERIGE!!!!!!!!! Jävligt skönt att slippa lyssna på finsk punk. Håller med Dåligt genomförd match avslutningsmässigt. Annars var det en riktigt underhållande sådan. Kul att dom får vinna trots att dom inte kan träffa mål när dom borde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 Stackars Mikael Granlund är allt jag kan tänka på. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 (redigerad) Jävligt skönt att slippa lyssna på finsk punk. Håller med Dåligt genomförd match avslutningsmässigt. Annars var det en riktigt underhållande sådan. Kul att dom får vinna trots att dom inte kan träffa mål när dom borde Vet 50-21 (14-6,20-7,16-8) i skott Sverige borde ha fixat detta förlänge sen men vafan! Vi tog Finnarna ändå! Och fyfan trodde jag skulle få hjärt attack när Granlund skulle lägga straffen har aldrig varit såhär nervös förut under en match! Fyfan detta gör mig till en stolt Svensk. Nu får vi se Ryssland eller Kanada då men föredrar Ryssland i finalen. Tack ännu en gång Finland för hjälpen! Siana: Verkar som finland fick stryk av sin egen spelare... Redigerad 4 januari, 2012 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 Haha, helt knäpptyst när Ryssland gör 0 - 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 han ska bli ett nytt frimärke, hoppas jag. ohohohohooh bira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts