Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Dåligt spel av Sverige varför inte kämpa fast dem ligger i underläge inte första gången man ser det händer grattis finnjävlar. Sämsta domarna jag har sett innan 2-1 målet så skulle en finsk spelare åka ut för hakning sen en crosschecking men inge återgärd ja domarna står väl på finnarnas sida. Sämsta spelet jag har sett av Sverige börja kämpa fast underläge om ni ska fortsätta så här framöver så kommer det inte bli nå medalj för er.

F.ö så vill jag hylla Pär Mårts för hans första VM tycker han har lyckats bra trots tre förluster.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt!

Håller med trodde inte Sverige kunde vika ner sig såhär lågt istället för att kämpa och lyssna på tränarna vad dem säger. Som sagt om Sverige ska vinna nåt så får dem sluta vika ner sig fort det är underläge det är bara kämpa kämpa och kämpa så blir det mål istället för att slarva och tro matchen är över. Matchen är inte över först slutsignalen går. Sverige får jobba mer på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor