StellHell Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Kom in i mumble någon gång! Vi miss dig! ni har ju bytt pass. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 ni har ju bytt pass. boaorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2011 3-0 i matcher nu! Man får hoppas det blir en till vinst direkt så får dem lite vila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2011 Fan vad domaren var värdelös idag, i båda riktningarna. Låg nivå överlag, men det som utmärkte sig var väl sekvensen vid Luleås första mål då Bom-Bom blir nedtryckt i mittzon vilket ju var utvisning, och sedan sekvensen innan Luleås utvisning nu i 3:e där DIF satte avgörandet, där DIF skulle haft en utvisning. Aja, nya tag på onsdag! Nog för att det sög med förlust, men jag hade faktiskt tippat det innan så man fick ju lite ersättning åtminstone... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Fan vilken genomusel match Luleå gjorde idag. Allt kändes uddlöst och alla såg bara nervösa och trötta ut... vidare lyser det igenom lite att Hardy Gubbjäveln Nilsson sitter på långt mer slutspelsrutin än Rönken och det straffar ju sig lite tyvärr. Självförtroendet och förmågan att styra spelet från de tidigare matcherna fungerar inte alls längre. Matchens anonymaste måste ju vara Arlbrandt, ingenting fungerar ju för karln... har han redan klottrat på ett kontrakt med Linköping, månne? Aja, Luleå måste höja sig ett par snäpp och VÅGA försöka anfalla och inte säkra hem med en tredje man i mitten hela tiden - speciellt då man ligger under. Har svårt att se att vi stjäl en seger i Globen på fredag så en sjunde avgörande kan nog bli en riktig rysare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ROBIN JONSSON, ÄLSKAR DIG OCH DITT JÄVLA SKÄGG! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ROBIN JONSSON, ÄLSKAR DIG OCH DITT JÄVLA SKÄGG! Sjuk match av Luleå! Gof är lite arg nu Han hade ritat "Rekordförlorare" på ett lakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Älskar när man bokstavligt talat kan se glädjen, lyckan och euforin i ett par lugnande ögon. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 fashfahs haaahahha asså. den här jävlfa inavlelsförening med sin jävla sandlådementalitet kan ta självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 fashfahs haaahahha asså. den här jävlfa inavlelsförening med sin jävla sandlådementalitet kan ta självmord. begå* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Det var då på fitthåret, men nu blir det en intressant semi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2011 Alla gånger Gof skrivit om Wolmer har jag alltid undrat om han verkligen är så jäkla dålig som det sägs, och efter de matcher han dömt i det här slutspelet stämmer jag verkligen in i pisskören - även om det är lite av ett lågvattenmärke att skylla på domaren så... fy fan vad pissdålig karln är. Åt båda håll. Analyseras aldrig hans matcher? Han borde ju inte få döma en match till, byt yrke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 PERRY! Kung, kung, kung. 44 mål and counting.... Fy fan vad han är cp-störd-bra-bäst just nu. Sen skall man inte glömma bort Lydman! Och Selänne (som gjort tre mål under sista halvminuten av en match senaste fem matcherna). Ännu fler om man räknar ett större tidsomlopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Sjukt att Wolmer får döma Elitserien bara för att han räddade ett liv en gång. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 Jag är ju jävligt glad att Rögle inte kommer upp igen. Undrar vad jag kan säga om Växjö dock... Växjö Lakers. Inte just det motståndet som drar publik en dyster tisdag i november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 Jag tycker det är skoj med Växjö. De har ju en jävligt grym och hängiven publik så HV - Växjö kommer ju bli supermatcher. Ser mycket hellre att de går upp än Södertälje, yuck säger jag bara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 (redigerad) Jag tycker det är skoj med Växjö. De har ju en jävligt grym och hängiven publik så HV - Växjö kommer ju bli supermatcher. Ser mycket hellre att de går upp än Södertälje, yuck säger jag bara.... Grym och hängiven publik? Växjö? Visst, kanske om man jämför med typ Oskarshamn, men. Jag tycker dock att det är roligt för Växjö, men framför allt att det är roligt att varken Örebro eller Mora var ens nära. --- Roligt att Danne spräckt 100-gränsen förresten. Redigerad 4 april, 2011 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 ANDERS SÖDERBERG, CHA-LALALALALA. Han är förjävla rolig att se. Ja, imorgon är det den där matchen man aldrig ville skulle behöva komma. Men hockey är som bäst när det är spännande. Heja Modo, ni grejar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 JAAAAAA!!!! Fan vad SKÖNT, från att ha varit så negativ efter sista seriematchen tills kvällens glädje, obeskrivligt! HEJA MODO, SM-GULD 2012 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts